Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Betere band?

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Ik denk ook dat het ten eerste vooral een puppieding is (hier deden de pups het alleen) en ten tweede leuker voor de foto ja :mrgreen:
Misschien is het ook rasgebonden, als we twee heidewachtels hadden gehad was het vast nooit gebeurd en als we twee langharen hadden gehad waarschijnlijk dagelijks :mrgreen:
Maar dat zullen we dus nooit zeker weten.
Golden Stanley

Ongelezen bericht door Golden Stanley »

wendy71 schreef:Lola en Jakko *hangen* wel aan elkaar.
Ze spelen veel samen binnen, doen ook aan contactliggen.
Ik vind het fijn dat ze veel met elkaar optrekken. :wink:
Afbeelding

Afbeelding

Zo liggen ze zeer regelmatig. :wink:
Prachtige foto die onderste. :ok:

Mijn honden zijn geen contactliggers en al zeker niet als het warm is. Alleen als we weg zijn, liggen ze samen opgepropt in de gang en als we slapen dan liggen ze ook met zijn 2'en opgevouwen bij elkaar in de gang. Waarschijnlijk is bij elkaar liggen op hun bedjes in de kamer niet lekker. Ze hebben wel een hele goeie band met elkaar.
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Hier zullen ze echt niet tegen elkaar aan gaan liggen, echt spelen doen ze verder ook nooit. Ze hebben gewoon niet echt een band, ja alleen om wie er de beste mand heeft en wie er het snelste eet, maar dat kan je niet echt een band noemen. Ben zou wel echt een maatje kunnen zijn voor een hond, Osa niet, ze is echt meer een mensenhond. Ook het leeftijdsverschil zal natuurlijk wel een belangrijke rol spelen :wink:
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

Hier liggen Kyra en Lyndie altijd naast/tegen elkaar. Gina gaat er soms bij liggen, soms niet. Maar in ieder geval ligt het zootje altijd op m'n voeten en wel zodanig de plaats tussen bank en salontafel in beslag nemend dat ik over de leuning van de bank moet klimmen om op te staan :roll: .
Cody probeert er soms bij te liggen maar de dames willen dat liever zelf niet dus dan lopen ze weg.
Ik denk dat het argument 'ze doen het niet wegens de warmte' niet altijd opgaat. Mijn honden hebben toch een redelijke bontjas aan en ze blijven gezellig tegen elkaar liggen :mrgreen: .
Afbeelding
maitestar
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezer: Jip
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door maitestar »

Hier liggen regelmatig de honden 3 hoog gestapeld :mrgreen:
Ook kruipen ze bij elkaar in de benches en zijn eigenlijk altijd samen.
Josh moest eerst niks weten van zijn dochter, maar na haar 1e loopsheid is dit omgeslagen en liggen ook hun regelmatig in elkaar verstrengeld.
Alleen lijken hun zo op elkaar qua karakter dat ze niet samen los kunnen lopen in het bos of waar buiten dan ook, dat is wel jammer.

Spelen doen ze hier ook regelmatig, alleen zijn Frencey en Caoimhe wel heel veel samen bezig waardoor Josh er soms verveeld bij ligt. Dus soms doe ik 1 van hun in de bench zodat de ander even wat meer aandacht besteed aan Josh, die willen ze nog wel eens vergeten.
Groetjes,
Wendy
*Daantje*

Ongelezen bericht door *Daantje* »

Ze liggen hier wel bij en tegen elkaar aan, maar ook hebben ze alle drie hun eigen plekje waar ze gretig gebruik van maken. Ik denk trouwens niet dat het echt met de band tussen de honden te maken heeft, maar ook met de warmte enz. want ze hebben hier namelijk alle drie een hele goede band met elkaar. Alleen soms willen ze gewoon even lekker alleen languit in de mand liggen. :19:
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”