Maarre... on topic: als ie een overbeet heeft was en dat komt van paps, neem ik aan dat dat bekend was toen ze de boel invroren?
Dus dan zijn er blijbaar andere kwaliteiten.
Ik zie de voordelen wel van invriezen, maar niet van reuen die al veel gebruikt zijn. Dat voegt niks toe.
Maar als ik naar mijn eigen ras kijk: een reu die uitgedekt en overleden is (wij hebben al jaren een deklimiet), waarvan van al die nesten maar drie honden in de fokkerij zijn gekomen...
En ook die andere lijnen die zo goed als verdwenen zijn, omdat mensen ze niet wilden gebruiken omdat ze bekend stonden als bruinverervende lijnen en men toen nog dacht dat je daar driekleur van kreeg als je het met zwart combineerde.
En ook die honden die niet aan de bak kwamen om allerlei redenen die we nu belachelijk vinden (want op gezondheid en type werd amper gelet toen).
Ja, daar zou ik graag sperma van hebben.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dertig jaar later
Moderator: moderatorteam
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
- iones
- Zeer actief
Het hondje ziet er gezond uit. De tijd zal leren of ze hier goed aan hebben gedaan. Of de hond een normale gezondheid heeft, en een normale levensduur zal hebben (als er niets geks gebeurt).
Misschien moet je je afvragen of het ethisch is. MAar ach, als het dier er niet onder lijdt vind ik het onbelangrijk. Er gebeuren dingen die heel wat minder ethisch zijn, en die de maatschappij allang heeft geaccepteerd.
Misschien moet je je afvragen of het ethisch is. MAar ach, als het dier er niet onder lijdt vind ik het onbelangrijk. Er gebeuren dingen die heel wat minder ethisch zijn, en die de maatschappij allang heeft geaccepteerd.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen