Toppie!*Jolanda* schreef:Het is maandag erg goed bevallen. De manier van trainen bevalt me prima en ik denk dat het ook wel wat voor Magic is.
Vond het ook erg prettig dat ondanks dat ik aan het kijken was ik toch betrokken werd bij de les...
Ook magic heeft zich perfect gedragen en heeft zelfs nog even neus aan neus gestaan met een andere hond omdat die te dicht langs me heen liepen en daar reageerde ze niet op
heb me dus ook al opgegeven voor behendigheid cursus start in Maart weer dus ben benieuwd wel jammer dat ik nog zo lang moet wachten want ben nu helemaal enthousiast....

Heb je niet alleen wat leuks om samen te doen, ook nog eens een bevestiging dat het reuze meevalt met je hond. Geeft jullie lekker wat zelfvertrouwen erbij!
Ik wens jullie in maart heel veel plezier met de behendigheid!
(ik ken zulke problemen met wachte:, was lid van twee clubs eentje had alleen een buitenterrein, de andere had 's winters een binnenmanege en daar kon je je per cursus opgeven. Ideaal voor de winterstop. Alleen met een beginner kan dat nog niet, dan kun je beter 1 methode aanhouden.....totdat je zo eigenwijs en ervaren bent dat je je eigen plan trekt....).