Ja hij was het een erg goede arts vond ik het ook heel lief voor mijn toch wat bange hondje. Ga ook nog eens over een half jaar weer. Die rit van meer dan een uur is me dat wel waard.fresan schreef:Hoi,
ik neem aan dat je bij bob cariere geweest bent?
Is idd een hele goeie op het gebied van orthopedie en zou ik ook aanradenMan met verstand van zaken en geeft een eerlijk(vanuit de hond gezien)mening en is niet bang bij twijfel nog een extra opinie te vragen mocht dit nodig zijn. Heb nog nooit meegemaakt dat ie onnodig gaat opereren, heeft in mijn gevallen ook vaak naar mijn portomonee gekeken en niet alleen naar die van hemzelf!
Zo, genoeg hulde,....
sandra.
Spikey is ook nog jong. En ook onze eigen DA kan de patella's niet verschuiven. (van beide benen) Maar Bob dus wel. En eigenlijk vrij makkelijk maar de patella schiet zelf terug. (is volgens mij graad 1) Ook alleen maar bij gebogen been en niet als hij gewoon staat dan zit hij muur vast.Linsey Geplaatst: Za Okt 18, 2008 10:07 pm Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Wel vreemd dat je hondje bij graad 1 al hupt. Ik dacht altijd dat het huppen optrad bij hogere graden.
Lotje heeft ook graad 1, in haar jongere jaren heeft ze er wat last van gehad, maar naarmate ze ouder werd, is er niets meer van te merken. Ze doet nu op 11 jarige leeftijd nog steeds agility en wandelt heel veel. Ze heeft heel gespierde achterpoten. Bij onderzoek bij de dierenarts is haar knieschijf nu nog heel moeilijk te verschuiven, aan haar 1 knie verschuift ze helemaal niet meer. Maar natuurlijk is elke hond anders
Ook Spikey heeft voor een jonge hond buitengewoon goede bespiering aan de achterhand. (ook de keurmeester op zijn laatste show was verbaast over de bespiering hij kreeg overigens een U)
Ik hoop dat hij net als jou hondje als hij wat ouder wordt het niet meer doet, het wordt overigens al wat minder. We lopen veel (vandaar de bespiering) Ben ook blij dat jou hondje ook nogsteeds agility kan doen want voor dit doel had ik Spikey eigenlijk ook gekocht. Maar wil hier pas mee beginnen als de hup weg is en hij ongeveer 2 jaar oud is. Tot die tijd doen we mee aan shows, wat ik overigens erg leuk vind.