Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
panty opgegeten help!!!!
Moderator: moderatorteam
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Een van mijn pups heeft toen zijn toekomstige bazinnetje op visite was op de een of andere manier haar ring naar binnen weten te werken en dus ingeslikt. Zout heeft niet geholpen, de braak-injecties bij de dierenarts leverden ook niets op.
Hij is uiteindelijk in Utrecht door middel van een endoscoop verlost van de ring, die gelukkig nog net in de maag zat en niet in de darmen terecht was gekomen.
Hij is uiteindelijk in Utrecht door middel van een endoscoop verlost van de ring, die gelukkig nog net in de maag zat en niet in de darmen terecht was gekomen.
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Fijn dat het goed is afgelopen voor Diego! Ik snap heel goed dat het enorm schrikken is.
Ik vind het wel frapant: ook ik had nooit van de zouttruc gehoord totdat Cena vorige maand een hele doos chocosoezen verorberde. De dierenarts vertelde ons over die truc. Hier kreeg ik best wel wat commentaar erop trouwens! Maar uiteindelijk ben je blij dat je hond er zonder kleerscheuren vanaf komt!
Tip: bij de ikea heb je kinder-speelgoed tonnen en die gebruiken wij als wasbox. Daar kun je de deksel heel vast opklemmen, zodat de hond er niets uit kan jatten!
Ik vind het wel frapant: ook ik had nooit van de zouttruc gehoord totdat Cena vorige maand een hele doos chocosoezen verorberde. De dierenarts vertelde ons over die truc. Hier kreeg ik best wel wat commentaar erop trouwens! Maar uiteindelijk ben je blij dat je hond er zonder kleerscheuren vanaf komt!
Tip: bij de ikea heb je kinder-speelgoed tonnen en die gebruiken wij als wasbox. Daar kun je de deksel heel vast opklemmen, zodat de hond er niets uit kan jatten!
RIP Cena
- Angelique25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Sonnie1983 schreef:Vorige keer op de club was er wel een klein hondje die had de rand van een deken opgegeten. En die hebben ze wel moeten helpen want het was achter in de keel blijven h angen en zo helemaal in de darmen. En doordat het achter in de keel bleef hangen kwam het er achteraan ook niet uit!
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
- Aantal honden: 3
Klepjes?Angelique25 schreef:Sonnie1983 schreef:Vorige keer op de club was er wel een klein hondje die had de rand van een deken opgegeten. En die hebben ze wel moeten helpen want het was achter in de keel blijven h angen en zo helemaal in de darmen. En doordat het achter in de keel bleef hangen kwam het er achteraan ook niet uit!
die hond had nergens klepjes ofzo.
- Sonnie1983
- Zeer actief
Zie je ben ik toch niet de engiste die door een ervaring er van moet leren.SannePP schreef:Fijn dat het goed is afgelopen voor Diego! Ik snap heel goed dat het enorm schrikken is.
Gelukkig is het inderdaad goed afgelopen en hij lijkt zich helemaal prima te voelen. Actief enzo is hij gewoon net als normaal. Hou hem toch nog wel in de gaten komende dagen hoor.
Goede tip van die tonnen... zal binnenkort eens gaan kijken.
- Angelique25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Maagklepjes e.d. die ervoor zorgen dat de inhoud van A niet zomaar naar B kan gaan.Sonnie1983 schreef:Klepjes?Angelique25 schreef:Sonnie1983 schreef:Vorige keer op de club was er wel een klein hondje die had de rand van een deken opgegeten. En die hebben ze wel moeten helpen want het was achter in de keel blijven h angen en zo helemaal in de darmen. En doordat het achter in de keel bleef hangen kwam het er achteraan ook niet uit!
- Sonnie1983
- Zeer actief
Ik heb geen idee, ik vertel het ook maar zoals de eigenaresse van dit hondje vertelde....Angelique25 schreef:Maagklepjes e.d. die ervoor zorgen dat de inhoud van A niet zomaar naar B kan gaan.Sonnie1983 schreef:Klepjes?Angelique25 schreef:Sonnie1983 schreef:Vorige keer op de club was er wel een klein hondje die had de rand van een deken opgegeten. En die hebben ze wel moeten helpen want het was achter in de keel blijven h angen en zo helemaal in de darmen. En doordat het achter in de keel bleef hangen kwam het er achteraan ook niet uit!
-
Ari@ne
Dat herinner ik me nog :N:LongFields schreef:Een van mijn pups heeft toen zijn toekomstige bazinnetje op visite was op de een of andere manier haar ring naar binnen weten te werken en dus ingeslikt. Zout heeft niet geholpen, de braak-injecties bij de dierenarts leverden ook niets op.
@Sonnie: fijn dat het goed afgelopen is
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
-
Ari@ne
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Doglover
- Zeer actief
-
Ari@ne
- Jaap*
- Zeer actief
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Jaap*
- Zeer actief
Noumoe, Inge kan ik niet kwalijk nemen dat ze Herman Finkers niet kent, maar Alma toch...alm@ schreef:Nou :N: die is al vroeg aan het weekend-vieren bezigInge O schreef:en ik denk dat jij aan de fles zitJaap* schreef:Ik dacht dat Marc in de crimimalliteit verzand was geraakt![]()
.
Uit: Kalm aan, en rap een beetje.
"De politie heeft het al zwaar genoeg met de toenemende crimimaliteit, al was het alleen maar met het uitspreken ervan."
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- Jaap*
- Zeer actief
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Sorry Jaap, ik ken het nietJaap* schreef:Noumoe, Inge kan ik niet kwalijk nemen dat ze Herman Finkers niet kent, maar Alma toch...alm@ schreef:Nou :N: die is al vroeg aan het weekend-vieren bezigInge O schreef:en ik denk dat jij aan de fles zitJaap* schreef:Ik dacht dat Marc in de crimimalliteit verzand was geraakt![]()
.
Uit: Kalm aan, en rap een beetje.
"De politie heeft het al zwaar genoeg met de toenemende crimimaliteit, al was het alleen maar met het uitspreken ervan."

-
Ari@ne