Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Workshop Jan Sprij

Moderator: moderatorteam

Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

janinca2002 schreef:ach ja Duitse bocht :N: Dertien jaar geleden grote wedstrijd in Duitsland, heel Europa aanwezig. het was begin december met veel sneeuw en temperaturen van 10 graden onder nul. De belgen kwamen 07 uur in de ochtend met aquavit langs om warm te worden en in te drinken. Wedstrijd Duitse keurmeester met een parcours met een voor Nederlanders een onbekende opstelling, de duitse bocht / Ruim 80% kwam er niet goed door> vervloekt werd deze opstelling en jaren was het in NL not done om zoiets als kmer in een parcours te zetten :devil: En nu moeten ze wel want ze lopen achter bij de rest van de wereld :mrgreen:
:smile:
Afbeelding
Carma
Zeer actief

Mochten er hier mensen zijn die deze workshop ook willen volgen, deze email kreeg ik net:
Hallo Allen,

Op 7 december geef ik een seminar over sprongtechniek en een basis cursus over een nieuwe bochtentechniek.
Deze techniek heeft tot gevolg dat je hond korter een bocht maakt en ook meer snelheid houdt en in veel gevallen ook verhoogt.
Deze techniek is dusdanig anders dan wat men algemeen kent, dat de vervolgcursussen over deze bochtentechniek (gepland voor februari en maart) anders moeilijk te volgen te zijn.
ALs je een oordeel van een ander wilt hebben over dit seminar, kijk op het weblog van Marc Valk www.mvalk.nl voor een verslag.

Nu hebben een aantal personen afgehaakt door blessure's en er zijn dus 2 plaatsen vrij gekomen.

Wil je alsnog meedoen, dan verzoek ik je mij zo snel mogelijk te mailen.
sprij@xs4all.nl

Groetjes Jan Sprij
Afbeelding
Carma
Zeer actief

Er komt een vervolg op de bochtentechniek :cheer: 8 februari gaan we onze kennis uitbreiden :wink:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Carma schreef:Er komt een vervolg op de bochtentechniek :cheer: 8 februari gaan we onze kennis uitbreiden :wink:
Ik ga ook :ok: (maar dan bij de mediumpjes :mrgreen: )
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”