Maar wel gefeliciteerd met jullie pup
De jonge man zal wel flink groeien met die melkbar voor hem alleen
Heeft Era nu meer kans op stuwing?
Of past de melkbar zich snel genoeg aan.
Moderator: moderatorteam
Ik heb met Sjefke haar tweede "nest" exact hetzelfde gehad. Ook 4 vruchtblaasjes gezien op de echo, ook 2 pups waarvan het reutje het gered heeft en het teefje niet. Best wel toevallig eigenlijk.Josee schreef: Hoewel we dus 4 vruchtjes hadden gezien met de echo waren er maar 2 pups geboren waarvan we er 1 mochten houden van moeder natuur.
Oh echt???Hutsje schreef:ik denk eerder dat er geresorbeerd isMadelief schreef:Dat is de andere keerzijde van de niet altijd betrouwbare echo-uitslagen.

Dit hebben we gister ook gedaan, maar ze bemiddelen alleen in de 1e week en hadden nu nog geen pups in nood zeg maar. Was idd ook het eerste wat ons te binnen schoot.LongFields schreef:Ik heb mijn teefje destijds bij de moederloze puppycentrale aangemeld, helaas waren er op dat moment geen pups die in aanmerking kwamen om bij mijn teefje aan te leggen.Josee schreef: @Longfields: heb jij bij die ene pup toen iets gedaan om het gemis van nestgenoten te compenseren
Ja klopt en deerhounds en had toen wij voor de echo waren ook een nest whippets liggen.Marianne4u schreef:Gefeiciteerd met je pup.
Die dokter Fernhout fokt hij nog steeds ierse wolfshonden en border terriers of je weet?