HahahahahahaEn alles wat ik doe is goed!
Doeiiiiii
Moderator: moderatorteam
Alleen de inentingskosten?Danielle36 schreef:ik ga niet veel geld vragen zoals veel mensen wel doen om op een hond notabene te verdienen.....
ik wil alleen de inentingskosten eruit hebben meer niet
maar idd voor de fun als je het zo wilt bekijken jullie mening mag naast de mijne staan heb ik wel eens ergens gehoord![]()
En ja ze komen idd op marktplaats als de puppies niet dood zijn en de moeder![]()
Maar daar ga ik niet van uit, vroeger bevielen honden ook als de raven en ging ook alles vanzelf natuurlijk heb je wel eens een keertje dat er iets ernstigs gebeurd maar dat is bij een rashond netzogoed hoor!
Zoo ga nu ff mijn lieve hondjes uitlaten
xxxxx

wij zijn hondenliefhebbers. daarom keuren wij nestjes zoals die van jou ten zeerste af.Danielle36 schreef:ik?
Nee jullie laten je zo kennen, denken jullie nu werkelijk dat ik me iets aantrek van jullie achterlijke reacties waar ik niet om gevraagd heb??
Ik dacht ik vraag advies aan echte hondenliefhebbers....maar helaas jullie begrijpen mijn vraag niet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga nu afsluiten en het gaat jullie goed ik trek mijn eigen plan wel! En alles wat ik doe is goed!

het is juist helemaal niet grappig. Op een dergelijk onnadenkende en onverantwoordelijke manier fokken brengt grote risico's met zich mee, en dan vooral voor de honden in kwestie. Resultaat is dierenleed en op de een of andere manier wordt de gemiddelde hondenforummer daar niet vrolijk van.Danielle36 schreef:wrom maken jullie je toch zo boos???
vind het wel grappig
hoho wilma!Wilma schreef:Alleen de inentingskosten?Danielle36 schreef:ik ga niet veel geld vragen zoals veel mensen wel doen om op een hond notabene te verdienen.....
maar idd voor de fun als je het zo wilt bekijken jullie mening mag naast de mijne staan heb ik wel eens ergens gehoord![]()
En ja ze komen idd op marktplaats als de puppies niet dood zijn en de moeder![]()
Maar daar ga ik niet van uit, vroeger bevielen honden ook als de raven en ging ook alles vanzelf natuurlijk heb je wel eens een keertje dat er iets ernstigs gebeurd maar dat is bij een rashond netzogoed hoor!
xxxxx
Worden de pups niet ontwormt dan?
Ga je de kosten van een eventuele keizersnee, midden in het weekend, midden in de nacht sdan zelf betalen of ga je die ook verhalen op je pupkopers?
Hoe oud is Cleo eigenlijk?

ach, de laatste keer was ik hier incl huisbezoek 155 euro kwijt voor 8 puppen enten....massam schreef:hoho wilma!Wilma schreef:Alleen de inentingskosten?Danielle36 schreef:ik ga niet veel geld vragen zoals veel mensen wel doen om op een hond notabene te verdienen.....
xxxxx
Ga je de kosten van een eventuele keizersnee, midden in het weekend, midden in de nacht sdan zelf betalen of ga je die ook verhalen op je pupkopers?
Hoe oud is Cleo eigenlijk?alleen de inentingskosten.
ik ben het even kwijt wat ik toen kwijt was bij mijn DA, maar kan dat 160 euro voor 6 puppekinders? (+ dat ie aan huis kwam)
dan kosten de pupjes van TS dus ongeveer 27 euro per pup. ach weet je maken we er 30 van!
dan kan die 160 wel ongeveer kloppen dus.crutz schreef:ach, de laatste keer was ik hier incl huisbezoek 155 euro kwijt voor 8 puppen enten....massam schreef:hoho wilma!Wilma schreef:Alleen de inentingskosten?Danielle36 schreef:ik ga niet veel geld vragen zoals veel mensen wel doen om op een hond notabene te verdienen.....
xxxxx
Hoe oud is Cleo eigenlijk?alleen de inentingskosten.
ik ben het even kwijt wat ik toen kwijt was bij mijn DA, maar kan dat 160 euro voor 6 puppekinders? (+ dat ie aan huis kwam)
dan kosten de pupjes van TS dus ongeveer 27 euro per pup. ach weet je maken we er 30 van!

Ja, alles wat zij doet is goedMickie schreef:Gelukkig doe jij het veel beter dan die oplichters en heb je gedegen onderzoek gedaan naar de gezondheid en eventuele erfelijke aandoeningen van de (voor)ouders om zoveel mogelijk risico's uit te sluiten. Nee, jij weet precies wat je doet...Danielle36 schreef:stamboom is de grootste onzin die er bestaat plus daar zitten heel veel oplichters tussen!
advies: laat het nu dan maar castrerenDanielle36 schreef:Ik vraag me af wat jullie het recht geeft om iemand die een normale vraag stelt, zo af te blaffen. Of is dat jullie manier van normaal communiceren.
Als 2 hondjes op elkaar kruipen, heb je dikke kans dat daar pups uit komen. Dat is biologie geloof ik. Dat daar risico's aan vast zitten, dat lijkt me duidelijk.
In plaats van dat jullie hier advies in geven als kenners zijnde, beginnen jullie belerend te beledigen. Dat getuigt van respectvol en behandelen.
Denken jullie niet dat het misschien ook beter zou zijn voor de pups en de moeder om jullie bezorgdheid te uiten en tips te geven waarop te letten, dan dit zinloos gejank? Op deze manier jagen jullie iedere goedbedoelde hondenliefhebber hier weg, en zullen ze nooit de dingen leren waarop gelet moet worden, en waarvan dus geleerd kan worden.
Maar goed, als dat jullie manier van communicatie en kennisoverdracht is, dan so be it.
De vragen in de eerste post zijn met de beste bedoeling gesteld, geef dan ook met de beste bedoeling antwoord.
Met vriendelijke groet...

......zucht.....malinois schreef:advies: laat het nu dan maar castrerenDanielle36 schreef:Ik vraag me af wat jullie het recht geeft om iemand die een normale vraag stelt, zo af te blaffen. Of is dat jullie manier van normaal communiceren.
Als 2 hondjes op elkaar kruipen, heb je dikke kans dat daar pups uit komen. Dat is biologie geloof ik. Dat daar risico's aan vast zitten, dat lijkt me duidelijk.
In plaats van dat jullie hier advies in geven als kenners zijnde, beginnen jullie belerend te beledigen. Dat getuigt van respectvol en behandelen.
Denken jullie niet dat het misschien ook beter zou zijn voor de pups en de moeder om jullie bezorgdheid te uiten en tips te geven waarop te letten, dan dit zinloos gejank? Op deze manier jagen jullie iedere goedbedoelde hondenliefhebber hier weg, en zullen ze nooit de dingen leren waarop gelet moet worden, en waarvan dus geleerd kan worden.
Maar goed, als dat jullie manier van communicatie en kennisoverdracht is, dan so be it.
De vragen in de eerste post zijn met de beste bedoeling gesteld, geef dan ook met de beste bedoeling antwoord.
castreren kan wel degelijk nog op dit moment. Alles eruit met embryos en al is gewoon een optie.Danielle36 schreef:......zucht.....malinois schreef:advies: laat het nu dan maar castrerenDanielle36 schreef:Ik vraag me af wat jullie het recht geeft om iemand die een normale vraag stelt, zo af te blaffen. Of is dat jullie manier van normaal communiceren.
Kun je ook nadenken voor je iets tikt.
De teef is zwanger!!! Zou castreren nog zin hebben denk je...
Graag informatie waar we iets aan hebben....
ja hoor, baarmoeder eruit = alles eruit... geen MP pups, geen ellende...Danielle36 schreef:......zucht.....malinois schreef:advies: laat het nu dan maar castrerenDanielle36 schreef:Ik vraag me af wat jullie het recht geeft om iemand die een normale vraag stelt, zo af te blaffen. Of is dat jullie manier van normaal communiceren.

moet ik het tekenen denk je de volgende keer?Hutsje schreef:ja, snap dat dan!!![]()

Ik weet niet waar jij woont, maar hier noemen ze zoiets aborteren. En aborteren is geen optie, laat dat duidelijk zijn. We voelen de pups al bewegen in haar buik, en we hadden gehoopt hier bruikbare tips te krijgen van waarop te letten en zo.jelle schreef:castreren kan wel degelijk nog op dit moment. Alles eruit met embryos en al is gewoon een optie.Danielle36 schreef:......zucht.....malinois schreef:advies: laat het nu dan maar castrerenDanielle36 schreef:Ik vraag me af wat jullie het recht geeft om iemand die een normale vraag stelt, zo af te blaffen. Of is dat jullie manier van normaal communiceren.

Je kan tot heel laat in de zwangerschap castreren/aborteren hoor. Vraag maar eens bij buitenlandse asielen waar ze met tranen in hun ogen teven leeg staan te halen met bijna levensvatbare pups, of pups na de geboorte uit pure wanhoop meteen afspuiten.Danielle36 schreef:......zucht.....malinois schreef:advies: laat het nu dan maar castrerenDanielle36 schreef:Ik vraag me af wat jullie het recht geeft om iemand die een normale vraag stelt, zo af te blaffen. Of is dat jullie manier van normaal communiceren.
misschien had je je dit van te voren moeten realiseren?Danielle36 schreef: we hadden gehoopt hier bruikbare tips te krijgen van waarop te letten en zo.
ik geloof ook geen seconde dat dit per ongeluk is gegaan hoorlaura23 schreef:nou, dit wist ze heus wel hoorDanielle36 schreef: juist omdat je niet weet waar je op moet letten had je nooit je hondjes bij elkaar moeten laten tijdens de loopsheid. daar krijg je dus zwangere hondjes van, zo weer wat geleerd!:
Danielle36 schreef: Als 2 hondjes op elkaar kruipen, heb je dikke kans dat daar pups uit komen. Dat is biologie geloof ik. Dat daar risico's aan vast zitten, dat lijkt me duidelijk.

Je krijgt juist wel intelligente antwoorden. Zelf weet je duidelijk gewoon niet waar je het over hebt. Je hebt je er onvoldoende in verdiept en je eigen pleziertje gaat blijkbaar voor het hondenwelzijn.Danielle36 schreef:Ik weet niet waar jij woont, maar hier noemen ze zoiets aborteren. En aborteren is geen optie, laat dat duidelijk zijn. We voelen de pups al bewegen in haar buik, en we hadden gehoopt hier bruikbare tips te krijgen van waarop te letten en zo.jelle schreef:castreren kan wel degelijk nog op dit moment. Alles eruit met embryos en al is gewoon een optie.Danielle36 schreef:......zucht.....malinois schreef: advies: laat het nu dan maar castreren
Maar goed, ik merk al dat ik hier geen intelligente antwoorden hoef te verwachten. Blijkbaar is dat te hoog gegrepen. Een simpele vraag schijnt al te moeilijk te zijn voor 'ervaren' hondenliefhebbers. We zoeken het zelf wel uit, dan maar zonder het verwachte bruikbare advies uit andermans ervaring.
Echt heel jammer dit...
Mensen lezen prima hier momenteel. Ze geven alleen niet het antwoord dat je wilt horen. Dat heb je nu eenmaal op een forum als dit. Aan jou om er op een volwassen manier mee om te gaan.Danielle36 schreef:En nog steeds geen bruikbaar antwoord.
Jullie geven dan wel af op jullie ervaring en hondenliefde, maar begrijpend lezen is toch een zeldzaamheid hier blijkbaar.
Het zij zo.
Veel succes met jullie leven verder...
kijk. toch nog ergens over nagedachtbulletjebe schreef:Het teefje erbij genomen omdat ze zelf zo graag een nestje wilLeanne schreef:Je hebt het Cleo ook pas sinds begin november...
Waarom heb je haar nu eigenlijk laten dekken..puur omdat het zo'n dikke maatjes zijn?
Dan heb ik nog heel wat af te dekken :N:

VerhipHutsje schreef:kijk. toch nog ergens over nagedachtbulletjebe schreef:Het teefje erbij genomen omdat ze zelf zo graag een nestje wilLeanne schreef:Je hebt het Cleo ook pas sinds begin november...
Waarom heb je haar nu eigenlijk laten dekken..puur omdat het zo'n dikke maatjes zijn?
Dan heb ik nog heel wat af te dekken :N: