Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
baasje pesten
Moderator: moderatorteam
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
- Aantal honden: 2
- pammetje
- Zeer actief
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
Cody vindt het geweldig om mij van achteren besluipen, zijn voorpoten om mijn been heen te slaan en in mijn broekspijpen te happen (zo heeft hij diverse broeken naar de barrebiesjes geholpen
).
Als ik zit te lezen gaat Lyndie op een afstandje staan en uitdagend staan klapperbekken en als ik dan opkijk, kijkt ze heel onschuldig de andere kant op. Om vervolgens, als ik weer in mijn boek kijk, weer door te gaan. Dit vindt ze een geweldig spelletje
.
Kyra is ook meer van de stokken (nou ja, boomstammen :N: ) in je knieholten rammen en daarbij heel onschuldig omhoog blikkend.
Het enige dat Gina doet is héél voorzichtig mijn hand in haar bek nemend als ze wil spelen. Als ze aandacht wil, maait ze met haar voorpoot in het rond. Dan kan het wel eens gebeuren dat je een poot in je b*k krijgt
.
Als ik zit te lezen gaat Lyndie op een afstandje staan en uitdagend staan klapperbekken en als ik dan opkijk, kijkt ze heel onschuldig de andere kant op. Om vervolgens, als ik weer in mijn boek kijk, weer door te gaan. Dit vindt ze een geweldig spelletje
Kyra is ook meer van de stokken (nou ja, boomstammen :N: ) in je knieholten rammen en daarbij heel onschuldig omhoog blikkend.
Het enige dat Gina doet is héél voorzichtig mijn hand in haar bek nemend als ze wil spelen. Als ze aandacht wil, maait ze met haar voorpoot in het rond. Dan kan het wel eens gebeuren dat je een poot in je b*k krijgt

-
anica
- Actief
in het bos als een gek op je af komen rennen en net op het laatste weg springen. bij mij is het niet zo leuk meer maar bij me moeder wel die snapt het nog steeds niet en is door onze oude rottie al flink wat keren gevallen
die rent nu vaak naar een boom
of de baasjes van de bank trappen!
met de voer bak gooien en snel op houden als de baas komt, gaat ie zitten, dan snel weer doen.
tosca uitdagen met zijn tutte en als vrouwtje dan komt allebij een andere kant op lopen.
baasje helpen met klussen, al het gereedschap uit de bus pakken en bij de baas neer leggen, je weet nooit of hij het nodig heeft.
kan nog wel ff door gaan.
of de baasjes van de bank trappen!
met de voer bak gooien en snel op houden als de baas komt, gaat ie zitten, dan snel weer doen.
tosca uitdagen met zijn tutte en als vrouwtje dan komt allebij een andere kant op lopen.
baasje helpen met klussen, al het gereedschap uit de bus pakken en bij de baas neer leggen, je weet nooit of hij het nodig heeft.
kan nog wel ff door gaan.
-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Boomer en Benny pesten ons niet, maar Boomer komt wel op leuke manieren om aandacht vragen. Soms door mn pantoffels te brengen, uit zichzelf. Soms door zn knuffel bovenop je handen te leggen, maakt niet uit wat je aan het doen was en het dan snel terugpakken als je het wil pakken. Soms door te gaan maaien met zn poten, dan moet je meespelen.
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
- Aantal honden: 1
Shib doet nog wel eens alsof hij zn speeltje al naar me toe heeft gegooid. Hij blijft dan ook strak naar mij kijken, wachtend tot ik het weggooi. Nadat ik dan op m'n knieen de hele vloer over ben gekropen op zoek naar dat pokkespeeltje, kijkt hij nog eens en spuugt het recht voor je neus neer.

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
-
nance
- Erelid
Ze kunnen hier de hele tijd in diepe rust liggen tot de foon gaat. In het begin zijn ze nog rustig, maar dan begint het. Ze gaan dan zeer luidruchtig spelen of aan de achterdeur staan te blaffen zodat ik niks meer hoor.
Bij de foon heb ik een laatje met hondenkoekies. Zodra ze zo tekeer gaan, pak ik koekies en geef ze er allemaal 1.
Dan zijn ze helemaal tevreden, hebben ze het toch maar weer geflikt
en gaan ze weer rustig slapen
Af en toe pest ik ze terug door het laatje alleen maar vlug open en dicht te doen en dan zitten ze met zn 4en bij het laatje mij aan te kijken. Merken ze dat er echt niks komt beginnen ze weer opnieuw en dan krijgen ze wel wat...
Bij de foon heb ik een laatje met hondenkoekies. Zodra ze zo tekeer gaan, pak ik koekies en geef ze er allemaal 1.
Dan zijn ze helemaal tevreden, hebben ze het toch maar weer geflikt
Af en toe pest ik ze terug door het laatje alleen maar vlug open en dicht te doen en dan zitten ze met zn 4en bij het laatje mij aan te kijken. Merken ze dat er echt niks komt beginnen ze weer opnieuw en dan krijgen ze wel wat...
- laura22
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Boerenfox en Siberische husky
Rex heeft zo'n pingquin van de mac donalds die zat toen bij de happy meal en als hij wil spelen krijg je die geregeld in je gezicht.
Of je zit op de bank met de laptop en dan gaat hij je over het scherm aan zitten staren heul irritant.
Als je daar niet op reageert dan gaat hij met de kop op je toetsenbord liggen zodat je niks meer kan doen.
En in het bos heul hard door de plas rennen en dan naast je uitschudden of heul hard rondjes om je heen rennen als je na huis wil en dan net niet dichtbij genoeg om hem te pakken en de kop die hij er bij trekt zo van nananana pak me dan echt geweldig
Of je zit op de bank met de laptop en dan gaat hij je over het scherm aan zitten staren heul irritant.
Als je daar niet op reageert dan gaat hij met de kop op je toetsenbord liggen zodat je niks meer kan doen.
En in het bos heul hard door de plas rennen en dan naast je uitschudden of heul hard rondjes om je heen rennen als je na huis wil en dan net niet dichtbij genoeg om hem te pakken en de kop die hij er bij trekt zo van nananana pak me dan echt geweldig