Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dagopvang - ervaringen - suggesties (Almere)

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Budkes schreef:Oh maar ik vind ook dat het iedereen vrij staat om te doen wat hij wil. Ik ben allang blij als menover het welzijn van de hond nadenkt, ik zelf vindt het alleen niets.
Ik weet niet hoe dat komt maar ik heb ook nog nooit honden gehad die graag met andere honden wilden spelen. Ze hebben tot nu toe altijd alleen belang bij mij. En ze kwamen uit verschillende rasgroepen, terriers dogachtigen, herders. Maar ze wilden het geen van allen. :19:
Soms lijkt mij dat heerlijk. Hier vinden ze beide alle honden leuk en willen ze naar alle honden toe. Af en toe voel ik me net zo'n politie agentje op de hei. :mrgreen:

Maar ik ben het met je eens dat het helemaal super is als men goed nadenkt over de verschillende mogelijkheden en daar de juiste keuze in het belang van de hond in maakt. En gelukkig zijn er diverse mogelijkheden :ok:
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

Weet iemand of er ook dagopvang mogelijkheden in de omgeving van Haarlem zijn? Niet dat ik die nu nodig heb, maar vind dat soort zaken wel goed om te weten. :wink:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”