Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Yes, die is toch maar mooi binnen!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Jaap* schreef:
ranetje schreef:
Jaap* schreef:
Moos schreef:Alleen de eendjes waren toen nog leuk? :mrgreen:
Hahaha, ja. En die blijven leuk hoewel ze niet meer voor verrassingen zorgen :wink:
Als de eenden straks weer een nest met eieren of pulletjes hebben ook niet Jaap?
Dat blijft bij Rana flink opletten. :roll:
Als een eend haar van het nest weg lokt (ongeacht of Rana dat nest heeft ontdekt of niet :denken: ) heb ik het nakijken. Dus ik moet voor die tijd ingrijpen.
Hoe dat met Ita gaat weet ik nog niet dat wordt nog eeen verrassing :mrgreen:
Nee, het is een uiterst relaxt gebeuren geworden :ok:
Hij wacht voor álles op een seintje :19:
Dat moet je dan ook wel geven want hij kijkt je een paar seconden aan en als je dan niets zegt (of geen nee schudt) bedenkt hij zelf wat, maarja, daar kan ik prima mee leven :mrgreen:
:mrgreen: 8)
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Moos schreef:
samantha! schreef:Wat knap zeg :ok:

Maar het eerste konijn dat voor haar neus wegrende :eek:
Hier zitten ze allemaal netjes op het veld te wachten als ik de dijk op kom.
Pas als ik naar beneden kom gaan ze eens denken of ze niet eens weg moet rennen :mrgreen:
Er zitten hier niet zo heel veel konijnen in zicht. En gelukkig volgt Vera geen sporen ervan. Of nou ja, misschien wel, maar zodra die neus aan de grond gaat en ze gaat verder weg roep ik haar terug. Ze is dan namelijk meer dan eens op mensenpoep gestuit :N: :mrgreen:
Nou hier kom ik er elke wandeling wel wat tegen, Macho is dan ook constant helemaal :O:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Even een dikke pluim voor Taro. Gisteravond ook een konijn voor zijn snufferd toen we de tuin uitliepen voor het laatste rondje. Hij wilde er achteraan en blijf na een harde brul: 'nee en hier' terug :cheer: :cheer:

Sita niet, die heb ik vijf minuten later weer teruggevonden aan het einde van het pad :19:
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door _Leonie »

Moos schreef:
samantha! schreef:Wat knap zeg :ok:

Maar het eerste konijn dat voor haar neus wegrende :eek:
Hier zitten ze allemaal netjes op het veld te wachten als ik de dijk op kom.
Pas als ik naar beneden kom gaan ze eens denken of ze niet eens weg moet rennen :mrgreen:
Er zitten hier niet zo heel veel konijnen in zicht. En gelukkig volgt Vera geen sporen ervan. Of nou ja, misschien wel, maar zodra die neus aan de grond gaat en ze gaat verder weg roep ik haar terug. Ze is dan namelijk meer dan eens op mensenpoep gestuit :N: :mrgreen:
Gatver.. Welke sporen gaat ze achterna dan?! Haha! :mrgreen:
starfleet
Erelid

Re: Yes, die is toch maar mooi binnen!

Ongelezen bericht door starfleet »

Moos schreef: Ik heb er meteen 8 frolicjes ingedouwd, en daarna nog even een paar keer met de bal gegooid :mrgreen:
Maar die hebben we mooi even binnen; Vera's eerste kennismaking met een wegrennend konijn, en godzijdank heeft ze daar, voor nu in ieder geval :mrgreen: , van geleerd naar mij terug te komen i.p.v dwars door het bos achter het konijn aan te racen :cheer:
Daar zou ik ook heel erg blij mee zijn (sterker nog was ik blij mee bij Buffy). Hopelijk blijft het zo, want het is wel erg prettig als je je hond terug kan roepen van jagen. Ik hoor regelmatig van hondjes die kwijt zijn omdat ze een konijntje gezien hebben. Sommige pas na een uur gevonden in het bos, dat is een heel lang uur voor de baas.

Anne
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”