Ze zeggen in die advertentie ook: we hebben gister een puppy gekocht.... Nou die mensen hebben er veel moeite voor gedaan om hun kids te laten wennen aan het hondje!SannePP schreef:En mensen dan ook nog laten bieden he!Ik heb even een mailtje gedaan dat ik het ziekelijk vind...
Wat betreft het topic: vreselijk! Echt, echt vreselijk...Hoe kan het dat een land dat aangesloten is bij de EU, zo met dieren om gaat? Ik woon slechts 15 km van Belgie vandaan... Hoe kan het dat daar ZO anders om wordt gegaan met honden???
Overigens: op alle advertenties die je van die mensen tegenkomt, even melden bij MP. Dat heb ik laatst ook gedaan en dat vonden ze erg fijn, en de advertentie is verwijderd!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
marktplaats; rare advertentie
Moderator: moderatorteam
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
- Aantal honden: 2
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ja echt ziek!!Jacky schreef:heb tegen beter weten in gekeken, ze hebben zelfs aanbiedingen. Vreselijk.
Dan nog wat, ik vind het niet eens echt goedkoop! Moet je nog kijken wat je voor sommige pups betaald. Dat sommige mensen het in hun hoofd halen op een dergelijke manier een hond te kopen vanwege de prijs kan ik nog ergens begrijpen (hoe kortzichtig je ook bent als je dat überhaupt doet) maar als je er ook nog een smak geld voor neer moet leggen dan snap ik er echt de ballen meer van!
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)