Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Doen jullie ook aan behendigheid met je hond?
Moderator: moderatorteam
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Ik heb gelopen met Jamey en mis het enorm, maar zij ging staken en liep soms na de training niet helemaal lekker. Ik blijf overwegen om haar eens door *denk hoe heette ie ook alweer, diegene die die sportkeuringdingen doet* na te laten kijken, om, als ze daar doorheen komt, toch weer te beginnen. Vond het zo leuk. Maar goed, het reddingshondenwerk is ook erg leuk... Moet nog maar even kijken, zo lang ik niet besloten heb doe ik nog niets, en zo lang ze niet door een pro getest is ook zeker niet.

You'll be in my heart... Always...
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
- Vince
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Kangal Hovawart
- Contacteer:
- poembaa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense Herders, border collie
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- TvanEmst
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie x Dobermann
Wij doen nu een cursusje 'wennen aan behendigheid' 
Moos mag lekker kijken naar de rest, hij is nog te jong om vol mee te doen met alles dus mag met de dingen waar geen problemen mee kunnen ontstaan meedoen en de rest van de tijd mogen we doen en laten wat we willen.

Moos mag lekker kijken naar de rest, hij is nog te jong om vol mee te doen met alles dus mag met de dingen waar geen problemen mee kunnen ontstaan meedoen en de rest van de tijd mogen we doen en laten wat we willen.

Groetjes van Tess en een poot(je!) van Moos!
www.kcnv.nlTamara. schreef:Bij welke hondenschool loop jij behendigheid?Petraa schreef:Ja wij ook alweer ruim een jaar.![]()
- Linsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Ik heb het een paar jaar met Lotje gedaan, maar toen gestopt op 11 jarige leeftijd, ze vond het niet meer leuk. Met Kai heb ik het 2 maanden gedaan, maar door de manier van aanleren op die hondenschool toen deed Kai het niet graag en ben er dus mee gestopt en dan gewoon gehoorzaamheid blijven doen, doet hij wel graag. Ik zou graag volgend nog eens met Kai agility proberen. Ik mis het wel, want ik zelf doe agility veel liever dan gehoorzaamheid. Maarja Kai beslist natuurlijk
Ik heb wel eens met Kai 1 privé-les gedaan van agility en dat ging toen heel goed. Dus ik moet gewoon nog een hondenschool vinden die op een rustige manier werkt.

Ik heb wel eens met Kai 1 privé-les gedaan van agility en dat ging toen heel goed. Dus ik moet gewoon nog een hondenschool vinden die op een rustige manier werkt.

- Cathy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese Stabij, Toller x Stabij
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- Agnes-en-Balou
- Zeer actief
Re: Doen jullie ook aan behendigheid met je hond?
Balou en ik doen ook behendigheid. Zaterdag krijgen we ons eerste diploma ervan, de A1, en door naar de A2 natuurlijk!
Hij vindt het leuk, maar is nog wel erg langzaam. Ik ben meer bezig met Balou motiveren dan met op de juiste manier leidinggeven... Maargoed, volgens mn instructeurs komt dat helemaal goed als we in de komende seizoenen meer op snelheid gaan trainen en is het juist hartstikke goed dat hij zijn parcourtjes zo voorzichtig en precies loopt. Tijdens het examen hadden we 0 fouten/weigeringen!
(maar, we waren wel weer de langzaamsten van de 3, ware het niet dat teamgenootje liever een eigen route koos en daardoor zoveel strafpunten kreeg dat ze toch nog onder me eindigde
)

Hij vindt het leuk, maar is nog wel erg langzaam. Ik ben meer bezig met Balou motiveren dan met op de juiste manier leidinggeven... Maargoed, volgens mn instructeurs komt dat helemaal goed als we in de komende seizoenen meer op snelheid gaan trainen en is het juist hartstikke goed dat hij zijn parcourtjes zo voorzichtig en precies loopt. Tijdens het examen hadden we 0 fouten/weigeringen!

Groetjes van Agnes en Balou & Nouska