Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gewoon graag klaar alstublieft.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Jacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): retrievers
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jacky »

:80: ik kan alleen maar meegaan met mijn voorgangers, ik vind dit waar-de-loos. Als de hond voldoende beweging krijgt is het ook niet veel hond in huis. Een teckel of een JR zijn vaak veel drukker. . Ik denk persoonlijk dat jullie maar beter geen hond kunnen nemen.
Maar goed, beter nu dan over een maand.
Afbeelding

Odin 2001-2013
Ivan 2001
Does
Zeer actief

Ongelezen bericht door Does »

Sandy&Co schreef:ik snap jullie. Ik kan er dan nu ook niet meer op reageren, want alles wat jullie zeggen is niet te weerleggen. Er volgt idd een goed gesprek met mijn man hierover. Ik ben er nog iet uit of er nog een hond komen gaat. " logeerpartijtjes" zullen hier niet meer gebeuren.
Maar nu doen sommigen alsof we expres zo'n fout gemaakt hebben. We zijn mensen, en fouten worden gemaakt, het is alleen erg jammer dat er nu een levend wezen voor moet boeten. Het valt niet goed te praten dat weet ik ook wel, maar dat maakt ons geen slechte mensen.
Ik snap dat je in een lastig parket zit. Winx is ook veel meer mijn hond dan die van mijn man. En dat botst soms best wel eens. Ik geloof ook niet dat jullie dit expres hebben gedaan :wink: .
Angelique.

Ongelezen bericht door Angelique. »

Vind het heel sneu voor jou maar van je man wel een kulreden hoor :roll:
Gordonsetter23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Gordonsetter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gordonsetter23 »

Voor veel dingen kan ik begrip hebben maar voor deze situatie absoluut niet.
Zo te lezen hebben jullie of geen goede gesprekken met elkaar gehad over het feit of jullie echt wel samen een hond wilde of je man is in eerste instantie niet eerlijk geweest.
Ook is er blijkbaar geen sprake geweest van een gedegen voorbereiding anders had je genoeg over het formaat geweten. (alsof het formaat alles bepaald)
Ik zou je adviseren om van de week even naar de speelgoed winkel te gaan en daar een hondje te kopen.
die dingen zijn klein, hoeven nooit naar buiten en je kan de batterijen eruit halen wanneer je wil dus je zit ook niet met vragen hoe laat en wanneer hij moet eten.
Succes is niet hoever je gekomen bent, maar vanaf waar je begonnen bent
Afbeelding
www.bleekerzonwering.nl
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Daisy@ schreef:
Geloof dat het huis toch wel even te klein zou zijn... dat er wat dakpannetjes scheef zouden liggen! :devil:
als er nog een dak op zat hier :roll: :N:
maar dat vind ik werkelijk een reden van niks... te groot.... :19:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
*Ellen*

Ongelezen bericht door *Ellen* »

Ik vind het hartstikke rot voor je.
Inderdaad, mensen maken fouten, daarmee ben je nog geen slecht mens hoor.
Sterkte met het schuldgevoel.
mari-anne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder

Ongelezen bericht door mari-anne »

Wat ontzettend triest zeg. Vind het echt heel jammer voor je, je was zo enthousiast.

Ik denk idd dat je niet aan een nieuw hondje moet beginnen. Je man wil denk ik helemaal geen hond.
Wees eerlijk tegen jezelf. Je man is niet blind en wist bij deze volwassen hond wat hij in huis haalde.
Als hij grote al als probleem ziet wil dan moet je toch niet anders doen dan geen hond nemen want hoe snel moet een hond dan wel niet vertrekken als het beestje een karaktereigenschap heeft die eigenlijk minder is.

Vind het van je man zeer kwalijk. Het gaat toch om een levend wezen. En dan afgewezen worden op je grote, die je al had toen je het huis in wandelde.

Groetjes Marianne
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Sandy&Co schreef:ik snap jullie. Ik kan er dan nu ook niet meer op reageren, want alles wat jullie zeggen is niet te weerleggen. Er volgt idd een goed gesprek met mijn man hierover. Ik ben er nog iet uit of er nog een hond komen gaat. " logeerpartijtjes" zullen hier niet meer gebeuren.
Maar nu doen sommigen alsof we expres zo'n fout gemaakt hebben. We zijn mensen, en fouten worden gemaakt, het is alleen erg jammer dat er nu een levend wezen voor moet boeten. Het valt niet goed te praten dat weet ik ook wel, maar dat maakt ons geen slechte mensen.
Nee, tuurlijk ben je geen slecht mens en je man ook niet :wink:

Als je geen ware hondenliefhebber bent, ben je echt geen slecht mens. Je bent alleen niet echt geschikt voor een hond.
En met 'je' bedoel ik dus je man. Het is geen reden om een hond weg te doen, zeker niet omdat de hond exact net zo groot was toen jullie hem in huis namen. Een hond is een levend wezen en geen 'proefding' die je naar believen kan nemen en weg doen.
Als er dan nog een giga gedragsprobleem aan vast zit, dan kan ik het allemaal best begrijpen.
Maar 'grootte'...... nee, dat doet een hondenliefhebber dus niet.

Dus daarom zeg ik: niet meer doen, geen hond nemen. Je man is geen grote hondenliefhebber en voor hem zal de zorg voor elke hond lastig zijn en teveel zijn.

Maakt hem totaal geen slecht mens. Ik denk dat misschien wel 95% van de mensen niet geschikt zijn voor een hond.
Niks mis mee, totdat je hond na hond neemt en weg doet. Dus laat het gewoon bij deze ene keer.

:wink:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

Caro. schreef:Een perfectie, lieve volwassen Golden. Nou, beter (en makkelijker) kan je toch eigenlijk niet treffen.
Precies.

Tsja ja, mannen... size matters, maar dat hij te groot is heb ik nog nooit gehoord :mrgreen:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

tekkel schreef:
Caro. schreef:Een perfectie, lieve volwassen Golden. Nou, beter (en makkelijker) kan je toch eigenlijk niet treffen.
Precies.

Tsja ja, mannen... size matters, maar dat hij te groot is heb ik nog nooit gehoord :mrgreen:
:smile: :smile: :smile:

ik denk ook dat een leven zonder hond veel beter zal bevallen voor jullie :ok: , misschien over een paar jaartjes verder kijken, maar voor nu lijkt me geen goed plan :19: - voor de evt. uit te kiezen hond
Laatst gewijzigd door S@ndr@ op 13 apr 2009 12:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

Gordonsetter23 schreef:Ik zou je adviseren om van de week even naar de speelgoed winkel te gaan en daar een hondje te kopen.
die dingen zijn klein, hoeven nooit naar buiten en je kan de batterijen eruit halen wanneer je wil dus je zit ook niet met vragen hoe laat en wanneer hij moet eten.
Doe nou eens niet zo sneu :roll:
TS heeft het er moeilijk zat mee en het is haar echt wel duidelijk dat dit niet goed is gegaan. Daar heeft ze dit soort opmerkingen niet voor nodig.
Afbeelding
Gordonsetter23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Gordonsetter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gordonsetter23 »

Frenk schreef:
Gordonsetter23 schreef:Ik zou je adviseren om van de week even naar de speelgoed winkel te gaan en daar een hondje te kopen.
Doe nou eens niet zo sneu :roll:
TS heeft het er moeilijk zat mee en het is haar echt wel duidelijk dat dit niet goed is gegaan. Daar heeft ze dit soort opmerkingen niet voor nodig.
Wat ik sneu vind is dat TS en kinderen helemaal blij worden gemaakt met een hond en vervolgens kan die hond binnen 2dagen het veld ruimen.
Ik geloof gerust wel dat TS een schuldgevoel heeft maar ik geloof ook dat er onvoldoende voorbereiding is geweest, dat blijkt ook wel uit sommige vragen en daar wordt weer een hond de dupe van
Succes is niet hoever je gekomen bent, maar vanaf waar je begonnen bent
Afbeelding
www.bleekerzonwering.nl
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

Inge O schreef:nee, jouw man is echt geen hondenmens, meer nog, hij vindt het zelfs zó erg dat het zelfs niet genoeg weegt hoe gek jij er wel mee bent.
Ik wou dat niet schrijven, maar dat was wel het eerste wat in mij op kwam.
Wat een egoïst.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
LittleBoy
Actief

Ongelezen bericht door LittleBoy »

Ik vind het vooral rottig dat hij toezegt en zich na 2 dagen bedenkt..
Net of je geeft een kind een snoepje na dagen van beloven en net als hij het wil opeten pak je het af...
Mijn ras(sen): Hollandse herder, xPodenco, xHusky, xShi Tzu
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door wiek »

Jammer zeg....

Ik sluit ook aan bij al degene die aangeven dat jullie je beter hadden moeten voorbereiden en dat een paar centimeter er helemaal niet toe doen. Dus ik hoop dat jullie nu verstandiger zijn en geen hond meer nemen, heb je zelf dat verdriet ook niet meer.
Afbeelding
Madison
Zeer actief
Mijn ras(sen): West Highland White Terriër

Ongelezen bericht door Madison »

Ben het ook wel eens met mijn voorgangers dat het zielig is voor de hond. Ik bedoel: het is geen stoel of tafel, het is wel een hond. En ik denk dat wanneer je man gewoon wat meer doorzettingsvermogen had getoond en de hond iets langer in huis had gehad, hij vanzelf gewend was geraakt aan hem. Toen ik mijn hondje net had, werd ik ook moedeloos van haar, ik heb er 7 maanden over gedaan om haar zindelijk te krijgen, het ging allemaal moeizaam. Dan had ik ook wel kunnen zeggen: ik doe haar weg. Maar je kiest ervoor dus moet je er voor gaan.
En dat je man dan de hond huilend wegbrengt, is natuurlijk een beetje overdreven. Dat jij huilt oké, maar hij wilde hem toch weg hebben? Dan moet hij ook niet gaan lopen drijnen.

Maar dit neemt niet weg dat sommige mensen wel heel fel reageren. Mensen maken inderdaad fouten en als je zorgt dat dit niet meer voor komt, is het jammer geweest voor JarJar, maar die zal vast wel een leuk nieuw baasje vinden als het zo een leuke hond is.
L@nghaar
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Staande Langhaar

Ongelezen bericht door L@nghaar »

Tsja wat moet je hier van zeggen?

Natuurlijk zijn jullie geen slechte mensen maar ik vind het echt een k*l reden.
36 uur is Jarjar bij jullie geweest en dan ziet je man wel dat hij te groot is maar dat hij de perfect hond is valt daarbij in het niet :denken:

Ik denk net als mijn voorgangers dat jullie eerst beter niet aan een hond kunnen beginnen.
Geen kleintje, geen grote gewoon geen hond nemen.
En ik vind het ook knap egoistisch dat de hond weg moet om die reden terwijl je man wist hoe gek jij al met Jarjar was.

Zal wel aan mij liggen maar ik snap hier niets van.
Afbeelding
Honden hebben bazen, poezen hebben bedienden.
mwillow

Ongelezen bericht door mwillow »

Sandy&Co schreef:Ik blijf maar huilen. Ook mijn man is hem huilend wegbrengen.
Dat jij verdriet hebt, dat kan ik me nog voorstellen. Maar dat je man moet huilen om deze kanjer weer weg te brengen, nee....daar geloof ik niets van.
Jammer dat jullie je niet verder hebben verdiept in het type hond wat je zocht. Want juist de Golden is zo ontzettend gevoelig voor veranderingen. En deze kanjer verdient gewoon het beste. Ik heb hier twee van die tanken rondlopen en mijn man is zeker niet zo hondenminded als dat ik ben en had ook zo zijn bedenkingen met Whooper erbij (gezien zijn achtergrond...), maar het is de beste beslissing ooit genomen en hij gaat nooit meer weg. Echt jammer dat met name je man hem zo'n korte kans heeft gegeven. Vind dat tamelijk egoïstisch en vraag me af of jullie zowieso wel geschikt zullen zijn voor wat voor hondje dan ook. :denken:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Inge O schreef:
nee, jouw man is echt geen hondenmens, meer nog, hij vindt het zelfs zó erg dat het zelfs niet genoeg weegt hoe gek jij er wel mee bent. dit is geen goede basis voor een hondenthuis, voor geen enkele hond.
:ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

Wat rot voor je dat Jarjar weer weg is. Ik kan me je verdriet voorstellen. Het verdriet van je man overigens ook.

Ik ken mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt. Ze hadden nog nooit een hond gehad en kregen een herplaatser in huis. Binnen een paar dagen hebben ze hem teruggebracht omdat een van de gezinsleden hem te groot vond en de aanwezigheid van de hond stress gaf aan die persoon. Maar ze wilden zo graag een hond (het hele gezin). Daarom een poosje later een pup van een klein ras aangeschaft. Ook deze was snel terug bij de fokker omdat diezelfde persoon er weer stress van kreeg. Jaren later hebben ze het nogmaals geprobeerd, weer met een pup van een klein ras. Ook deze was binnen een paar weken terug naar de fokker, weer wegens stress.

Dit zijn absoluut geen slechte mensen en grote dierenliefhebbers.

Ik wil hiermee aangeven dat een hond in huis hebben gewoon niet voor iedereen werkt. Hoe graag je het ook wil en hoe mooi het ook lijkt van te voren.

Soms komt de werkelijkheid niet overeen met het ideaalplaatje in je gedachten. Ik denk dat zoiets bij je man heeft gespeeld. Daarbij komt natuurlijk dat hij zich onzeker voelde tov Jarjar (als ik het goed onthouden heb)
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

hoe lullig de reden ook is, ik vind wel dat je met zijn 2-en achter de keuze van een hond moet staan. Ik denk eerlijk gezegd dat je man helemaal geen trek heeft in een viervoeter in huis. Dat mag hoor, geen probleem, maar zeg dat dan gewoon.

Thuur wilde eigenlijk nooit een herder, vroeger is hij eens gebeten door een herder en tja dan is dat niet het beste referentiekader. Ik heb hem meegenomen naar shows en naar verschillende fokkers en uiteindelijk zag hij gelukkig ook wel in dat niet alle herders luid grommend op mensen afstormen. Had hij volgehouden dat hij zich niet prettig voelt met een herder in huis dan was er geen herder gekomen. Maar die keuze hadden we dan wel gemaakt voordat er eentje in huis kwam.
:pop:
Reny
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Reny »

grmbll grbmllll ben in staat om hem te gaan halen :boos:
Arm dier, ik bedoel wij hebben zelf een hond terug moeen brengen naar het asiel maar dat was omdat hij in tegenstelling tot de berichten, absoluut niet met katten om kon gaan. Ondanks de hulp van een gedragstherapeute ging dat niet. Maar vanwege de grootte? :denken:

Ik zit hier dus serieus na te denken over JarJar,
grootte: geen punt we hebben Belle hier rond lopen van hetzelfde merk :wink:
allergie: hebben we gelukkig niet.
tijd: samen met buurman is hond haast niet alleen (Belle is van buurman en onze parttime hond dus). Belle heeft zelf het idee dat ze in 1 groot huis woont met 2 kussens/voerbakken enz

Onze belangrijkste punten: moet om kunnen gaan met de (sukkels) van katten die wegrennen voor onbekende honden. Belle wordt genegeerd en doet dat zelf ook.
Moet om kunnen gaan met de bijna 12 jarige dame Belle wiens prioriteiten bestaan uit eten en slapen (niet noodzakelijkerwijs in die volgorde).
En het zou leuk zijn als toekomstige hond van weggaan met een camper houdt.

We waren al stevig aan het bomen/inlezen over een engelse cocker pup maar een golden :I:

Pfffff ik ga maar weer eens zoeken op het internet.

Als iemand me kan helpen aan het karakter van JarJar en meer info, graag
En de groeten van de mannen :zwaai
Poppetje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Poppetje »

Jeetje dat is echt ontzettend vervelend voor jou.

De reden is een beetje "flauw" in mijn ogen. Grote honden vind ik namelijk minder lastig en "groot" in huis dan mijn kleine hondjes.

Grote honden gaan vaak liggen en die merk je niet meer op, juist die kleintjes zijn groot in huis.

Maar, liever dat je er nu achter komt dan wanneer de hond al een paar jaar bij jullie is. Er zijn meerdere honden die eerst op "test" gaan, zie dit als een testweekend en hou het in je achterhoofd voor de volgende :D
Chezzies
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Chezzies »

MARC_S schreef:Ik zou geen nieuwe hond nemen :wink: De perfecte lieve golden terugbrengen en daarna op goed geluk iets kleiners proberen gaat je zeker grote telleurstellingen opleveren. Die volgende hond kan wel eens moeilijk zijn of blaffen. En dan? Een blaffend klein hondje is meer hond dan een lieve golden.

Ik denk dat je man gewoon helemaal geen hond wil en dat zou ik maar respecteren. Er wordt genoeg met honden gesold.

Je hebt verdorie de ruimte en gaat de "ideale" lieve hond wegdoen om een paar cm hoogte. De volgende gaat weg omdat hij blaft en loopt en de volgende gaat weer weg omdat hij ruikt. Elke hond is aanwezig en neem van mij aan dat het formaat over het algemeen het minst aanwezige deel van je hond zal zijn. Die laatste zin zou ik echt in mijn oren knopen want ik heb genoeg honden gehad om dat te weten. Mijn Jack Hussel bv was 100 keer meer aanwezig dan mijn kruising bouvier in huis.
Jij schrijft, ik dacht het.
Afbeelding
Youp
Zeer actief

Ongelezen bericht door Youp »

Ik heb een hond van 85cm en 63 kilo in huis. Ik kan me best voorstellen dat de meeste mensen dat erg groot vinden. Toch merk ik van hem minder dan mijn labrador kruising van 30 kilo die onder Diesel door kan lopen. Ze is veel meer aanwezig en staat altijd met haar neus vooraan.

Als mijn vriend zulke acties had..... Dan was het huis pas echt te klein :wink: Wat merk je nu voor verschil? Als je hond lekker veel beweging en aandacht krijgt ligt ie veel te slapen. En aandacht en beweging heeft iedere hond nodig, groot of klein!
Groetjes Kim en een poot van Diesel en Zahra
Afbeelding
*Ellen*

Ongelezen bericht door *Ellen* »

Ik kan me toch wel goed inleven in de situatie, in tegenstelling tot de meeste mensen die reageren. Ik zie dit zo voor me :
Zij wilde heel graag deze hond, hij twijfelde. Maar omdat zij de hond zo graag wil denkt hij : okee, dan gaan we ervoor, het is vast hartstikke leuk, ik moet alleen even wennen.
Pas toen de hond in huis was kwam hij erachter dat hij echt, echt niet zo'n grote hond wil.
Dat kan toch ?
Deze mensen hadden geen ervaring met een hond IN huis.
Wij wisten best hoe groot een bullmastiff is, maar pas als zo'n lel van een hond je hele driezitsbank nodig heeft weet je hoe groot zo'n hond is.
Ik ben blij dat ze meteen de knoop doorgehakt hebben en de hond terug gebracht hebben.
Nogmaals : deze mensen hadden geen ervaring met een hond in huis.
Bijna iedereen op dit forum wel.
Niet te hard oordelen.
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

*Ellen* schreef:Ik kan me toch wel goed inleven in de situatie, in tegenstelling tot de meeste mensen die reageren. Ik zie dit zo voor me :
Zij wilde heel graag deze hond, hij twijfelde. Maar omdat zij de hond zo graag wil denkt hij : okee, dan gaan we ervoor, het is vast hartstikke leuk, ik moet alleen even wennen.
Pas toen de hond in huis was kwam hij erachter dat hij echt, echt niet zo'n grote hond wil.
Dat kan toch ?
Wij wisten best hoe groot een bullmastiff is, maar pas als zo'n lel van een hond je hele driezitsbank nodig heeft weet je hoe groot zo'n hond is.
Ik ben blij dat ze meteen de knoop doorgehakt hebben en de hond terug gebracht hebben.
Niet te hard oordelen.
Ik kan me ook wel inleven in hoe het ongeveer gegaan zal zijn, en ik vind het ook oprecht sneu voor Sandy en de kinderen. Ik kan me alleen minder goed inleven in zo'n man die vrouw en kinders dolblij ziet met de hond, die een prima opgevoede, vriendeijke sociale hond is, en die dan na een krap weekendje maar besluit dat hij het echt, echt niet wil. Terwijl de hond er ook met zijn toestemming is gekomen.
En in dat geval vind ik dan dat er ook niet gedacht moet worden "we nemen met de tijd wel een kleintje". Als een prima Golden je zodanig tegenvalt dat je het niet meer trekt, is er een hele grote kans dat elke hond op een bepaalde manier wel tegen gaat vallen :wink:
Afbeelding
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Emma »

Moos schreef:
*Ellen* schreef:Ik kan me toch wel goed inleven in de situatie, in tegenstelling tot de meeste mensen die reageren. Ik zie dit zo voor me :
Dat kan toch ?
Niet te hard oordelen.
Ik kan me ook wel inleven in hoe het ongeveer gegaan zal zijn, en ik vind het ook oprecht sneu voor Sandy en de kinderen. Ik kan me alleen minder goed inleven in zo'n man die vrouw en kinders dolblij ziet met de hond, die een prima opgevoede, vriendeijke sociale hond is, en die dan na een krap weekendje maar besluit dat hij het echt, echt niet wil. Terwijl de hond er ook met zijn toestemming is gekomen.
En in dat geval vind ik dan dat er ook niet gedacht moet worden "we nemen met de tijd wel een kleintje". Als een prima Golden je zodanig tegenvalt dat je het niet meer trekt, is er een hele grote kans dat elke hond op een bepaalde manier wel tegen gaat vallen :wink:
hoef ik niks meer aan toe te voegen.

ik denk dat je (TS) geen geluk hebt dat je verliefd bent geworden op een man die eigenlijk niet veel van honden wil hebben. in elk geval niet in zijn huis.
probeer dit wel goed uit te praten en erachter te komen wat het echte probleem is.

misschien wil je man de hond op schoot, en was de golden daarvoor te groot :smile:
*Esther
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Esther »

Dat kan toch ?
Niet te hard oordelen.
Hier kan ik me ook zeker wel wat bij voorstellen......
Wij zijn idd. allemaal hondenmensen in hart en nieren
Ik denk dat nu alle argumenten nu ook wel genoemd zijn voor het gezin en ik vind het eerlijk gezegd nu toch wel klaar? :19:
Wat zou er verder nog toe te voegen zijn?
Jennie
Actief

Ongelezen bericht door Jennie »

Achteraf gezien had je beter een poosje een oppashond in huis genomen.
Om te proberen hoe het bevalt een hond in huis.
Hier was ik degene die niets had met die stinkende, ruiende beesten.
En nu staan ze hoger in rang dan mijn man. :wink:
De tranen van je man snap ik niet, en ik vind het opvoedkundig ook een slecht voorbeeld voor je kids.
Ik heb wel medelijden met jou, valt toch een droom in duigen...
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”