Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Fea's pups geboren!
Moderator: moderatorteam
- Ellepel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriers, een huis vol...
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Yèti
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier
- Contacteer:
- Ellepel
- Zeer actief
Vandaag even wat minder, een van de jochies heeft buikkramp lijkt het wel, en omdat ie zo knerpt, raaakt feetje ene beetje paniekerig, heb haar met het andere knulletje een apart gelegd en mam Moon bij de een...die poetst wat meer, en dat lijkt te helpen, ze krijgen volgens mij teveel voeding wat m niet zo lekker valt...

- Ellepel
- Zeer actief
helaas is een van de twee mannekes zachtjes ingeslapen, was me de week wel zeg....het jochie wat over is doet het wonderwel goed, is al over een kilo en daar mee zwaarder dan de halfbroertjes uit Byous nestje...hij heeft zoveel traantjes en emotie over zijn speklijfje gekregen dat we hem hier houden,ben niet zo gecharmeerd van meerdere reuen i huis maar dit manneke moet egwoon blijven...Solo is zijn naam.
Foto's lukt helaas niet, ben er mee aan het pieren geweest maar snap er geen biet van, zal ook slaapgebrek zijn geweest
Foto's lukt helaas niet, ben er mee aan het pieren geweest maar snap er geen biet van, zal ook slaapgebrek zijn geweest

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Ach jeetje, toch nog een verloren strijd voor 1 van de 2 overgebleven mannetjes. Wat verdrietig...
Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie het niet over jullie hart kunnen verkrijgen om het overgebleven kereltje nog weg te doen.
Fijn dat die het wel zo goed doet in ieder geval. Dat is een kleine pleister op de wonde lijkt mij.
Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie het niet over jullie hart kunnen verkrijgen om het overgebleven kereltje nog weg te doen.
Fijn dat die het wel zo goed doet in ieder geval. Dat is een kleine pleister op de wonde lijkt mij.
- Ellepel
- Zeer actief
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Wij hadden een nest van 1 pup die we de bijnaam Dikkie Dik hadden gegeven. Ze wennen er snel aan hoor, aan zo'n soort naam.Ellepel schreef:Hoop alleen voor m dat ie van knuffelen houdt...want oh wat wordt dat kereltje geknuffeld zeg...
en ene bijnaam heeft ie ook al, stel je voor twee weken oud en dan al Dikkop heten....
- Ellepel
- Zeer actief
- flatcoat
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
- szervusz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vizsla
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
-
kitty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schapendoes
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
-
Marloes*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Ellepel
- Zeer actief
Sorry, in alle drukte met de pups vergeten te updaten...ons manneke Solo maakt het uitstekend!
Hij zit lekker tussen de pups van Byou in, die zijn maar een paar dagen ouder, speelt en ravot en raust,eet als een wilde,een heerlijke gezonde pup.
We weten nog stedes niet wat het nou geweest is,autopsie van de overleden pups leverde niks op en mama was ook rondom gezond....triest en hard maar zo is de natuur...
Hij zit lekker tussen de pups van Byou in, die zijn maar een paar dagen ouder, speelt en ravot en raust,eet als een wilde,een heerlijke gezonde pup.
We weten nog stedes niet wat het nou geweest is,autopsie van de overleden pups leverde niks op en mama was ook rondom gezond....triest en hard maar zo is de natuur...

- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
Jeetje dit had ik gemist. Sorrie.
Ik heb zelf de afgelopen tijd nogal wat meegemaakt maar als ik jou verhaal zo hier lees krijg ik er toch echt kippevel van.
Wat zullen jullie je machteloos hebben gevoeld zo een voor een de pups weg te zien glijden. En dan niet achter de oorzaak te kunnen komen.
Moet zondermeer een rot tijd zijn geweest.
Fijn dat mannetje Solo het goed maakt
Gelukkig 
Ik heb zelf de afgelopen tijd nogal wat meegemaakt maar als ik jou verhaal zo hier lees krijg ik er toch echt kippevel van.
Wat zullen jullie je machteloos hebben gevoeld zo een voor een de pups weg te zien glijden. En dan niet achter de oorzaak te kunnen komen.
Moet zondermeer een rot tijd zijn geweest.
Fijn dat mannetje Solo het goed maakt

- Ellepel
- Zeer actief
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Ellepel
- Zeer actief
Ja, dat was hetv eerste waar we zelf en de DA ook aan dachten, mams is getest e.d. voor de dekking, en ook toen alle pups stierven, maar dat was het dus niet.
DA zei toen, El, laat het los, soms is er gewoon geen verklaring, hoe graag we ook willen, geniet van die ene pup die over is,maar laat los(ben ik dus niet zo goed in)...uiteindelijk vervaagt het wel iets hoor, je bent druk met de andere puppen en ziet dat kleine manneke ertussen door rommelen, maar de foto's van de eerste week bekijken kan ik nog niet...durf nog niet.
DA zei toen, El, laat het los, soms is er gewoon geen verklaring, hoe graag we ook willen, geniet van die ene pup die over is,maar laat los(ben ik dus niet zo goed in)...uiteindelijk vervaagt het wel iets hoor, je bent druk met de andere puppen en ziet dat kleine manneke ertussen door rommelen, maar de foto's van de eerste week bekijken kan ik nog niet...durf nog niet.

-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Vervelend, Sterkte!! Het lijkt me heel erg dubbelEllepel schreef:Ja, dat was hetv eerste waar we zelf en de DA ook aan dachten, mams is getest e.d. voor de dekking, en ook toen alle pups stierven, maar dat was het dus niet.
- Ellepel
- Zeer actief