Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wat zouden jullie doen als

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

Tgoch, maar ik zie mij eigenlijk niet overstappen op een ander ras :N: Het enige waarbij ik nog een *wauw-effect* heb, das bij de rottweiler.

Maar dan zou ik ook enkel maar weer een werklijn willen hebben om mee te kunnen sporten, en dan kom ik weer bij die sport uit en dan blijkt gewoon dat de mechel daarin fijner is om te werken.

Dus dan komt er al weer geen rottweiler in huis :mrgreen:
(tenzij als herplaatser mss, maar dan zou ik opteren voor een oud geval die alleen nog een aangenaam rustig bankleven nodig heeft :mrgreen: )
frank1985
Zeer actief

Ongelezen bericht door frank1985 »

maart schreef:Tgoch, maar ik zie mij eigenlijk niet overstappen op een ander ras :N: Het enige waarbij ik nog een *wauw-effect* heb, das bij de rottweiler.

Maar dan zou ik ook enkel maar weer een werklijn willen hebben om mee te kunnen sporten, en dan kom ik weer bij die sport uit en dan blijkt gewoon dat de mechel daarin fijner is om te werken.

Dus dan komt er al weer geen rottweiler in huis :mrgreen:
(tenzij als herplaatser mss, maar dan zou ik opteren voor een oud geval die alleen nog een aangenaam rustig bankleven nodig heeft :mrgreen: )

hahaha nu weet ik nog niks :wink: moeilijke mischien wel onmogelijke keus ????
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”