Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dit heb werkelijk nog nooit meegemaakt
Moderator: moderatorteam
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Tja mijn honden houden het ook maar op tot de plek waar het van mij mag en ik het commando 'plasje doen' geef. Ja ook voor mijn reuen.
Nu heb ik het echt ideaal. Mijn achtertuin grenst aan een groenstrook en we wonen op een minuut afstand van het bos. Meestal poept Kay in het bos ergens ver in de struiken. Het plasje gebeurd meestal op de groenstrook. Tja dat is na een regenbui weer weg. Toch probeerd Kay het ergens zo ver mogelijk tussen te doen. Struikjes, het lange gras, daar waar de grasmaaiers zelfs ook niet komen.
Nu heb ik het echt ideaal. Mijn achtertuin grenst aan een groenstrook en we wonen op een minuut afstand van het bos. Meestal poept Kay in het bos ergens ver in de struiken. Het plasje gebeurd meestal op de groenstrook. Tja dat is na een regenbui weer weg. Toch probeerd Kay het ergens zo ver mogelijk tussen te doen. Struikjes, het lange gras, daar waar de grasmaaiers zelfs ook niet komen.

- Monique_Nino
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
- Aantal honden: 1
Ja, dat is ideaal, ik woon in een dichtbevolkte laagbouw , je kan hier maar met één auto door de straat en de huizen staan ongeveer 8 meter tegenover elkaar.
De stoepjes zijn smal evenals de straten dus.
Ik kan naar het parkje lopen, maar daar loopt alles los, dus geen optie en bovendien lopen er tegenwoordig weinig verantwoordelijke bazen rond. bomen en palen genoeg hier, niemand heeft er last van, ook de spelende kinderen niet, die hebben meer last van de kattenstront die overal onder verstopt ligt.
Mevrouw heeft gewoon pech, soms plast hij tegen die boom en soms niet, dan heeft ze mazzel
(tot de volgende hond langskomt)
Maar ik was gewoon zo verbouwereerd, echt , probeer je netjes te zijn door alles op te ruimen enzo, krijg je dat
De stoepjes zijn smal evenals de straten dus.
Ik kan naar het parkje lopen, maar daar loopt alles los, dus geen optie en bovendien lopen er tegenwoordig weinig verantwoordelijke bazen rond. bomen en palen genoeg hier, niemand heeft er last van, ook de spelende kinderen niet, die hebben meer last van de kattenstront die overal onder verstopt ligt.
Mevrouw heeft gewoon pech, soms plast hij tegen die boom en soms niet, dan heeft ze mazzel
Maar ik was gewoon zo verbouwereerd, echt , probeer je netjes te zijn door alles op te ruimen enzo, krijg je dat

Nino *28-04-1995*...*15-06-2010*untill we meet again..
-
Eva-Joy
- Zeer actief
nou jammer dan van mij hadden ze ook niets meer dan een middelvinger gekregen met een glimlach..(als een stik jij er even haarfijn in gebaar zie ik dat...), ga daar geen woorden aan vuil maken, als zij zo asociaal zijn en zeker als ze debiel op een raampje gaan tikkenFrenk schreef:Je maakt een grapje? Hoop ik dan toch.S@ndr@ schreef:tja ik wil met veel rekening houden, maar mensen die vinden dat mijn hond niet tegen een boom of gemeentelijk paaltje mag aanplassen, die neem ik niet serieus, en die mogen me best aso vinden hoorjohan schreef:Als iemand je normaal aanspreekt over iets, kan je wel van mening verschillen maar om als antwoord de middelvinger te geven maakt je in mijn ogen inderdaad heel aso.S@ndr@ schreef:dan ben ik toch heel aso en krijgen ze van mij echt de middelvinger :N: , ik maak er niet eens woorden aan vuilhelemaal goed
en als mensen tikken tegen het raam dan valt er weinig antwoord te geven behalve dan in gebarentaalzit met wel af te vragen of dat soort mensen dan dat gebaar ook snappen
Je middelvinger opsteken vind ik sowieso een behoorlijk zwaktebod.
-
Mojuan
- Zeer actief
Dit soort dingen maak ik echt nooit mee.
Eén keer sinds ik honden heb, heeft een man me op een nogal asociale manier aangesproken toen één van mijn honden poepte op een heel smal grasveldje langs een drukke weg.
Naast dat grasveldje lag zijn tuin met een hoog hek.
Ineens verscheen zijn hoofd over dat hek, en trok hij een behoorlijke smoel open, met de smoes dat daar kinderen speelden.
Ik heb hem gezegd dat daar ten eerste nooit kinderen spelen, omdat het een smal veldje is langs een hele drukke en gevaarlijke weg, en ten tweede had ik het graag willen opruimen als hij het vriendelijk had gevraagd en mij een plastic zakje had gegeven.
Maar nu kon hij het vergeten met zijn grote mond!
Eén keer sinds ik honden heb, heeft een man me op een nogal asociale manier aangesproken toen één van mijn honden poepte op een heel smal grasveldje langs een drukke weg.
Ineens verscheen zijn hoofd over dat hek, en trok hij een behoorlijke smoel open, met de smoes dat daar kinderen speelden.
Ik heb hem gezegd dat daar ten eerste nooit kinderen spelen, omdat het een smal veldje is langs een hele drukke en gevaarlijke weg, en ten tweede had ik het graag willen opruimen als hij het vriendelijk had gevraagd en mij een plastic zakje had gegeven.
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
In het oude huis van mijn ouders hadden we tegenover ook een meneer die een stukje gemeente grond had toegeëigend. Toen Job daar een keer tegen de boom aan plaste flipte hij ook helemaal en als ie het nog een keer zou zien "zou ik geen hondjes meer hebben". Ik heb toen gezegd dat hij dan geen leven meer zou hebben en ben doorgelopen. Zoek een hobby zeg 
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
-
Mojuan
- Zeer actief
Wat een lef om zulke bedreigingen te uiten zeg... niet te gelovenLysette schreef:In het oude huis van mijn ouders hadden we tegenover ook een meneer die een stukje gemeente grond had toegeëigend. Toen Job daar een keer tegen de boom aan plaste flipte hij ook helemaal en als ie het nog een keer zou zien "zou ik geen hondjes meer hebben". Ik heb toen gezegd dat hij dan geen leven meer zou hebben en ben doorgelopen. Zoek een hobby zeg

-
kitty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schapendoes
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Dat die man een grote mond geeft zou niet moeten hoeven. Maar zakjes om op te ruimen heb ik altijd zelf bij me. Ik hou er namelijk ook niet van dat honden vlak rond mijn tuin poepen dus zorg ik ook dat ik het opruim als mijn honden dat doen. Daar hoeft de eigenaar van de tuin mij geen zakje voor te gevenPaulala schreef:Dit soort dingen maak ik echt nooit mee.
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Chione
- Zeer actief
- Frenk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
Gewoon altijd je eigen troep opruimen! En dus ook de ontlasting van 'jouw' honden.Paulala schreef:Dit soort dingen maak ik echt nooit mee.
Beetje van de zotte om te vinden dat iemand anders jou plastic zakjes moet gaan geven voor zeer basaal welopgevoed gedrag.

-
elly p
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 bassets
Wat ziek ! Op het raam tikken, dat je hond daar niet mag plassen.
Zelf hebben we allemaal teefjes, en als er 'gepoept' wordt, dan ruim ik het gelijk op met een zakje. Maar een plasje.. tjonge-jonge..
Als je je hond uitlaat, zou je nog een emmer water en een dweil moeten meeslepen, voor sommige mensen.. hoe is 't toch mogelijk ?
Zelf hebben we allemaal teefjes, en als er 'gepoept' wordt, dan ruim ik het gelijk op met een zakje. Maar een plasje.. tjonge-jonge..
Als je je hond uitlaat, zou je nog een emmer water en een dweil moeten meeslepen, voor sommige mensen.. hoe is 't toch mogelijk ?

Groetjes, Elly
- Irisz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Contacteer:
Daar ben ik het mee eens.Frenk schreef: Beetje van de zotte om te vinden dat iemand anders jou plastic zakjes moet gaan geven voor zeer basaal welopgevoed gedrag.
Ik vind plasjes een beetje overdreven. Dat kan makkelijk tegen een boom, op een veldje, bij een struikje, etc. Zolang ze niet midden op de stoep gaan zitten.
Maar met "ontlasting" vind ik dat toch echt een ander verhaal.
Mijn hond poept waar ik vind dat het mag. En als het ergens gebeurt waar andere mensen daar last van hebben, voel ik mij verantwoordelijk om dat op te ruimen.
- Bika
- Actief
- Mijn ras(sen): 3 Whippets
- Contacteer:
Irisz schreef:Mijn hond poept waar ik vind dat het mag. En als het ergens gebeurt waar andere mensen daar last van hebben, voel ik mij verantwoordelijk om dat op te ruimen.
Dacht iedereen met een hond er maar zo over.
Als je blijft kijken waar de zon is ondergegaan zal je hem nooit meer op zien komen.
Iedereen fijne Feestdagen toegewenst

Iedereen fijne Feestdagen toegewenst

- Irisz
- Zeer actief
- Contacteer:
- CharlesvdBerkt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herders
- Aantal honden: 3
Het lijkt er op dat je als hondenbezitter aan steeds meer normen moet gaan voldoen.
Hier ook zo'n situatie.
De gemeente is bezig alle plantsoenen eens flink onder handen te nemen. Struiken die er al een tiental jaren staan zijn allemaal gerooid en daarvoor in de plaats zijn er allemaal jonge struikjes geplant.
Nu zijn er ook stukjes plantsoen die de bewoners in eigen beheer kunnen nemen. Ze mogen dan het onderhoud van dat stukje plantsoen doen en betalen naast de gemeenelijke belastingen ook nog eens een bedrag om dat stukje grond te mogen onderhouden.
Nu was de gemeente niet zo snel en alles lag er nog braak bij (en nog steeds). Het onkruid groeit prima en de katten uit de buurt vermaken zich ook uitstekend door in dat plantsoen te rollebollen en te poepen. Soms rijd er nog wel eens een fietser doorheen.
Door de bewoner(s) is langs dat stukje grond een paar struikjes gepoot.
Nu liep 1 van de teven over dat stuk braakliggende grond naar een grasveldje verderop en terwijl dat gebeurd hoorde ik een hoop gebrul vanuit een slaapkamer raam.
Stond de desbetreffende bewoner zich op te winden omdat de hond over dat stukje grond liep wat hij in beheer had.
Die heeft van mij wat later op de terugweg ook echt te horen gekregen dat ik niet gediend ben dat soort achterlijk en seniele gebrul en dat hij dat maar te laten heeft.
Het moet wat dat betreft echt niet gekker worden
Hier ook zo'n situatie.
De gemeente is bezig alle plantsoenen eens flink onder handen te nemen. Struiken die er al een tiental jaren staan zijn allemaal gerooid en daarvoor in de plaats zijn er allemaal jonge struikjes geplant.
Nu zijn er ook stukjes plantsoen die de bewoners in eigen beheer kunnen nemen. Ze mogen dan het onderhoud van dat stukje plantsoen doen en betalen naast de gemeenelijke belastingen ook nog eens een bedrag om dat stukje grond te mogen onderhouden.
Nu was de gemeente niet zo snel en alles lag er nog braak bij (en nog steeds). Het onkruid groeit prima en de katten uit de buurt vermaken zich ook uitstekend door in dat plantsoen te rollebollen en te poepen. Soms rijd er nog wel eens een fietser doorheen.
Door de bewoner(s) is langs dat stukje grond een paar struikjes gepoot.
Nu liep 1 van de teven over dat stuk braakliggende grond naar een grasveldje verderop en terwijl dat gebeurd hoorde ik een hoop gebrul vanuit een slaapkamer raam.
Stond de desbetreffende bewoner zich op te winden omdat de hond over dat stukje grond liep wat hij in beheer had.
Die heeft van mij wat later op de terugweg ook echt te horen gekregen dat ik niet gediend ben dat soort achterlijk en seniele gebrul en dat hij dat maar te laten heeft.
Het moet wat dat betreft echt niet gekker worden
-
estelle
Wij wonen aan een stukje gras waar menig hondenbezitter langsloopt met zijn hond op weg naar het park.Irisz schreef:Daar ben ik het mee eens.Frenk schreef: Beetje van de zotte om te vinden dat iemand anders jou plastic zakjes moet gaan geven voor zeer basaal welopgevoed gedrag.
Ik vind plasjes een beetje overdreven. Dat kan makkelijk tegen een boom, op een veldje, bij een struikje, etc. Zolang ze niet midden op de stoep gaan zitten.
Mijn hond poept waar ik vind dat het mag. En als het ergens gebeurt waar andere mensen daar last van hebben, voel ik mij verantwoordelijk om dat op te ruimen.
Sommigen laten dan hun hond daar even plassen. Enig idee wat een stank dat geeft in de zomer?
- Frenk
- Zeer actief
Daar zouden 'wij' hondenbezitters dan dus ook rekening mee kunnen (en wat mij betreft moeten!) houdenestelle schreef:Wij wonen aan een stukje gras waar menig hondenbezitter langsloopt met zijn hond op weg naar het park.Irisz schreef:Daar ben ik het mee eens.Frenk schreef: Beetje van de zotte om te vinden dat iemand anders jou plastic zakjes moet gaan geven voor zeer basaal welopgevoed gedrag.
Sommigen laten dan hun hond daar even plassen. Enig idee wat een stank dat geeft in de zomer?

- Irisz
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja dat kan ik me inderdaad heel goed voorstellen. Wel handig...dat ze op weg zijn naar het park, en dan de hond onderweg al de behoefte laat doen...Frenk schreef:Daar zouden 'wij' hondenbezitters dan dus ook rekening mee kunnen (en wat mij betreft moeten!) houdenestelle schreef: Wij wonen aan een stukje gras waar menig hondenbezitter langsloopt met zijn hond op weg naar het park.
Ik vind gewoon dat je je hond moet laten poepen/plassen op plekken waar mensen er geen last van hebben. Dus inderdaad een uitlaatveld, bos, park, grasveld, etc. En niet op 10 cm gras precies bij iemands tuin of voordeur.
Maar ik moet erbij zeggen dat ik de reacties van mensen zoals in dit topic beschreven, wel erg overdreven vind af en toe. Je moet toch ergens met je hond heen kunnen. We betalen niet voor niks hondenbelasting.
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
als het maar vaak genoeg gebeurt uiteindelijk welHanneke2 schreef:Ik vind het ook een beetje nonsens. Die boom gaat daar niet dood van,
maar hoe dan ook vind ik dit ook onzin, een van mn honden poepte eens midden op straat, zei een vrouw keihard "wat smerig " dus ik haal nonchalant een zakje uit mn broek en ruim het op, zegt ze "dat vind ik nog smeriger "
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Ja, niet meer dan logisch eigenlijk. Maar plassen, tja, beetje overdreven soms hoor.Irisz schreef:Ik denk dat iedereen met een hond daar eigenlijk zo over zou moeten denken.Bika schreef: Dacht iedereen met een hond er maar zo over.
Er zijn bepaalde plekken waar je hond kan poepen zonder dat mensen er last van hebben. Ik vind dat je daar dan ook je hond moet laten poepen.
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
nou als de plisie een begrotingstekort blijft houden , gaan ze daar straks nog ook bekeuringen voor uitdelen :N:LéonieHonden schreef:Ja, niet meer dan logisch eigenlijk. Maar plassen, tja, beetje overdreven soms hoor.Irisz schreef:Ik denk dat iedereen met een hond daar eigenlijk zo over zou moeten denken.Bika schreef: Dacht iedereen met een hond er maar zo over.
Er zijn bepaalde plekken waar je hond kan poepen zonder dat mensen er last van hebben. Ik vind dat je daar dan ook je hond moet laten poepen.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- Frenk
- Zeer actief
Oh, dat vind ik ook zeker! Maar je moet in ieder geval zelf het goede voorbeeld geven, toch?Irisz schreef:Ja dat kan ik me inderdaad heel goed voorstellen. Wel handig...dat ze op weg zijn naar het park, en dan de hond onderweg al de behoefte laat doen...Frenk schreef:Daar zouden 'wij' hondenbezitters dan dus ook rekening mee kunnen (en wat mij betreft moeten!) houdenestelle schreef: Wij wonen aan een stukje gras waar menig hondenbezitter langsloopt met zijn hond op weg naar het park.
Sommigen laten dan hun hond daar even plassen. Enig idee wat een stank dat geeft in de zomer?Loop dan meteen door naar het park!
Ik vind gewoon dat je je hond moet laten poepen/plassen op plekken waar mensen er geen last van hebben. Dus inderdaad een uitlaatveld, bos, park, grasveld, etc. En niet op 10 cm gras precies bij iemands tuin of voordeur.
Maar ik moet erbij zeggen dat ik de reacties van mensen zoals in dit topic beschreven, wel erg overdreven vind af en toe. Je moet toch ergens met je hond heen kunnen. We betalen niet voor niks hondenbelasting.

-
Mojuan
- Zeer actief
Joh, stel je niet aan.Frenk schreef:Gewoon altijd je eigen troep opruimen! En dus ook de ontlasting van 'jouw' honden.Paulala schreef:Dit soort dingen maak ik echt nooit mee.
Beetje van de zotte om te vinden dat iemand anders jou plastic zakjes moet gaan geven voor zeer basaal welopgevoed gedrag.
Het ging mij om zijn asociale reactie.
Normaal poepen mijn honden daar nooit, dat is toevallig die ene keer voorgekomen, en nee, ik had toen geen zakjes bij me.
Tegenwoordig zorg ik wel altijd dat ik die bij me heb.
Als die man het gewoon normaal had gevraagd of ik het op wilde ruimen, had ik hem netjes geantwoord dat ik geen zakjes bij me had, en gewoon netjes mijn excuses aangeboden voor de overlast.

- Frenk
- Zeer actief
Ik stel me niet aan, ik reageer op wat jij schrijft.Paulala schreef:Joh, stel je niet aan.Frenk schreef:Gewoon altijd je eigen troep opruimen! En dus ook de ontlasting van 'jouw' honden.Paulala schreef:Dit soort dingen maak ik echt nooit mee.
Het ging mij om zijn asociale reactie.
Normaal poepen mijn honden daar nooit, dat is toevallig die ene keer voorgekomen, en nee, ik had toen geen zakjes bij me.
Tegenwoordig zorg ik wel altijd dat ik die bij me heb.
Als die man het gewoon normaal had gevraagd of ik het op wilde ruimen, had ik hem netjes geantwoord dat ik geen zakjes bij me had, en gewoon netjes mijn excuses aangeboden voor de overlast.
Dat daar dan blijkbaar nog van alles bij hoort, dat kan ik niet voorvoelen.

-
estelle
Ik laat mijn honden ook niet tegen heggen e.d. aanpissen die pal naast woningen staan.Frenk schreef:Daar zouden 'wij' hondenbezitters dan dus ook rekening mee kunnen (en wat mij betreft moeten!) houdenestelle schreef:Wij wonen aan een stukje gras waar menig hondenbezitter langsloopt met zijn hond op weg naar het park.Irisz schreef:Daar ben ik het mee eens.Frenk schreef: Beetje van de zotte om te vinden dat iemand anders jou plastic zakjes moet gaan geven voor zeer basaal welopgevoed gedrag.
Zo vind ik het dus ook irritant dat sommige (het zijn er gelukkig maar een paar) hun honden op dat kleine stukije gras laten pissen en schijten. Als het een paar dagen warm is ga je dat gelijk ruiken.
- gizmo
- Zeer actief
Hier ook voor ons huis een groen strookestelle schreef:Wij wonen aan een stukje gras waar menig hondenbezitter langsloopt met zijn hond op weg naar het park.Irisz schreef:Daar ben ik het mee eens.Frenk schreef: Beetje van de zotte om te vinden dat iemand anders jou plastic zakjes moet gaan geven voor zeer basaal welopgevoed gedrag.
Daar wordt gepoept en geplast
Maar ow wee als je een keer aan de andere kant van de wijk loopt en gizmo zijn poot omhoog doet tegen een struik pfffft
Maar wel massaal van hun kan naar deze strook voor het huis
Als het gras gemaaid word is de stank niet te harden :N:

- Monique_Nino
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
We hebben hier niet veel, mensen die haarlem kennen, ik woon achter de Cronjé, dus erg weinig groen en smalle straten
Nu ging ik vaak met Nino op pad dus had ik in de buurt niet veel met de mensen te maken.
Maar Nino is 14 jaar en kan gewoon niet ver lopen en lastig voor hem om zijn plas op houden, bomen genoeg om tegen te plassen en dat stinkt niet, ook niet in de zomer.
In het parkje dat we hebben, lopen heel veel honden los, met aso bazen die niet hun hond onder apél hebben, dus daar kan ik niet naar toe
Poep ruim ik al 14 jaar altijd op, ik heb zelfs eens aangebeld bij een huis voor een bak water omdat Nino aan de spuitpoep was, precies voor iemands deur, die mevrouw vond dat zo netjes dat ze het zelf weg heeft gespoten met de tuinslang
Ik vind het zelf ook verschrikkelijk als iemand zijn stront (nou ja van de hond dan) niet opruimt voor mijn deur of een hond ertegen aan zou piesen, daar zeg ik altijd wat van.
Ik loop zelf altijd met 4 zakjes, dus ik kan ze uitdelen, wat ook wel eens gebeurt.
Ik hou overal rekening mee, maar Nino blijft wat mij betrefd lekker plassen tegen bomen, paaltje en lantaarnpalen
Nu ging ik vaak met Nino op pad dus had ik in de buurt niet veel met de mensen te maken.
Maar Nino is 14 jaar en kan gewoon niet ver lopen en lastig voor hem om zijn plas op houden, bomen genoeg om tegen te plassen en dat stinkt niet, ook niet in de zomer.
In het parkje dat we hebben, lopen heel veel honden los, met aso bazen die niet hun hond onder apél hebben, dus daar kan ik niet naar toe
Poep ruim ik al 14 jaar altijd op, ik heb zelfs eens aangebeld bij een huis voor een bak water omdat Nino aan de spuitpoep was, precies voor iemands deur, die mevrouw vond dat zo netjes dat ze het zelf weg heeft gespoten met de tuinslang
Ik vind het zelf ook verschrikkelijk als iemand zijn stront (nou ja van de hond dan) niet opruimt voor mijn deur of een hond ertegen aan zou piesen, daar zeg ik altijd wat van.
Ik loop zelf altijd met 4 zakjes, dus ik kan ze uitdelen, wat ook wel eens gebeurt.
Ik hou overal rekening mee, maar Nino blijft wat mij betrefd lekker plassen tegen bomen, paaltje en lantaarnpalen

Nino *28-04-1995*...*15-06-2010*untill we meet again..
- Kristina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullkita "Gijs", Mopshond "Bram" en Amstaff kruising "Taiga" RIP
- Contacteer:
Stond die boom vlakbij haar voordeur eigenlijk? Of was het gewoon een boom in de straat.
Wij hebben hier ook een boom vlak voor een voordeur van iemand. Er plassen veel honden daar en dat gaat op een gegeven moment erg stinken. Die man sprak mij een keer aan toen ik Bram daar liet plassen. Hij zei dat het op een gegeven moment zo gaat stinken dat zijn huis er van vergeven is. (ook doordat mensen hun honden laten poepen en dan niet opruimen)
Ik loop die boom tegenwoordig gewoon voorbij met Bram.
Maar was het een boom waar niemand last van zou kunnen hebben, dan is zo'n opmerking natuurlijk flauwekul.
Wij hebben hier ook een boom vlak voor een voordeur van iemand. Er plassen veel honden daar en dat gaat op een gegeven moment erg stinken. Die man sprak mij een keer aan toen ik Bram daar liet plassen. Hij zei dat het op een gegeven moment zo gaat stinken dat zijn huis er van vergeven is. (ook doordat mensen hun honden laten poepen en dan niet opruimen)
Ik loop die boom tegenwoordig gewoon voorbij met Bram.
Maar was het een boom waar niemand last van zou kunnen hebben, dan is zo'n opmerking natuurlijk flauwekul.
-
wilma23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff
Wij hebben hier heel veel plekken voor de honden om de behoefte te doen, de gemeente gaat er regelmatig met de maaier langs.
Doen ze hun behoefte ergens in een woonwijk of centrum dan ruim ik het op.
Ik wil niet dat er gepiesd word tegen paaltjes of bomen in woonwijk en eigenlijk weet ie dat nu ook wel.
Ik zeg nee en hij loopt netjes door.
Doen ze hun behoefte ergens in een woonwijk of centrum dan ruim ik het op.
Ik wil niet dat er gepiesd word tegen paaltjes of bomen in woonwijk en eigenlijk weet ie dat nu ook wel.
Ik zeg nee en hij loopt netjes door.