Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Russisch meisje gedraagt zich als hond...

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Chione
Zeer actief

Ongelezen bericht door Chione »

minhie schreef:
*Kane* schreef:Echt zo erg!!

Dat meisje is ook gewoon echt hond, op handen en knietjes
over boomstammen heen springen. Echt te erg voor woorden!

Zal zo'n meisje ooit nog kunnen leren praten?
hoe kom ik op dat filmpje?
http://www.mojoflix.com/Video/Oxana-Mal ... Child.html

Docu, http://www.plime.com/l/13647/1/
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~

~
Afbeelding
~
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Ik heb nergens op geklikt hoor, dus misschien lul ik een eind weg. Maar zou het nu zo vreselijk zijn voor dat kind dat ze niet kan praten met volwassenen, alleen maar met honden?

Het standaard kul-praatje met mijn buren maakt me geen mooier of socialer mens hoor :19:
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

Jij zou er geen moeite mee hebben om uitgelaten te worden ipv uit te laten? :eek:
Marion.

Wil de hond schreef:Jij zou er geen moeite mee hebben om uitgelaten te worden ipv uit te laten? :eek:
Dat zeg ik, ik heb nergens op geklikt.

Maar nee, ik zie er geen enkel probleem in om in het bos te leven in een roedel honden, zónder mensen. Ik denk ook serieus niet dat ik dan wat mis :19:
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Ik denk ook, dat als je niet beter weet, dat je dan niets mist.
Ik denk zelfs, dat het voor die kinderen veel erger en moeilijker is, om ineens als mens te moeten gaan leven, weg van hun roedel, weg van wat hun leven is, en van wat ze kennen.
Dat meisje voelt zichzelf hond, ze weet niet beter, en voor haar zijn wij vreemde wezens.
:zweep:
Chione
Zeer actief

Paulala schreef:Ik denk ook, dat als je niet beter weet, dat je dan niets mist.
Ik denk zelfs, dat het voor die kinderen veel erger en moeilijker is, om ineens als mens te moeten gaan leven, weg van hun roedel, weg van wat hun leven is, en van wat ze kennen.
Dat meisje voelt zichzelf hond, ze weet niet beter, en voor haar zijn wij vreemde wezens.
Het meisje uit het filmpje is opgegroeid in de tuin van haar ouderlijk huis, zodoende zag ze nog wel mensen en sowieso, de eerste 3 jaar van haar leven leefde ze 'gewoon' in huis en bij wat zij verteld lijkt het er niet op alsof ze zich een hond voelt. Geestelijk is ze niet in orde, wat natuurlijk niet vreemd is na wat ze heeft meegemaakt, maar daarnaast weet men ook niet of dat in eerste instantie anders lag.

Ik geloof ook er niet in dat zij per definitie beter af zou zijn geweest als men haar daar in de tuin, verwaarloosd and all, met de honden had gelaten. Het was daar bij lange na niet bepaald een romantisch, leuk, gezellig, ideaal plaatje, naar wat ik er van gelezen heb.

Een jongen die ooit eens een jaar of iets met apen had geleefd, was er lichamelijk ernstig aan toe toen hij gevonden was en zou niet lang meer hebben geleefd bij die apen. Het klinkt misschien als een leuk Tarzan sprookje, maar de realiteit is natuurlijk anders. :wink:

~
Afbeelding
~
Marion.

Chione schreef:Het was daar bij lange na niet bepaald een romantisch, leuk, gezellig, ideaal plaatje, naar wat ik er van gelezen heb.
Moet dan dan? Voor een persoon zijn welzijn?
Ik geloof dat ik ook niet het romatische, leuke en gezellige plaatje ben van wat men van een vrouw verwacht. Ik ben volkómen gelukkig hoor, zonder kinderen bv. Beslist niet het romantische plaatje die mijn moeder voor me had gedacht toen ze me op de wereld zette.

Ideaal, is toch gewoon wat voor de persoon ideaal is? Niet voor wat de buitenwereld ervan denkt of vindt :19:
Chione
Zeer actief

Marion. schreef:
Chione schreef:Het was daar bij lange na niet bepaald een romantisch, leuk, gezellig, ideaal plaatje, naar wat ik er van gelezen heb.
Moet dan dan? Voor een persoon zijn welzijn?
Ik geloof dat ik ook niet het romatische, leuke en gezellige plaatje ben van wat men van een vrouw verwacht. Ik ben volkómen gelukkig hoor, zonder kinderen bv. Beslist niet het romantische plaatje die mijn moeder voor me had gedacht toen ze me op de wereld zette.

Ideaal, is toch gewoon wat voor de persoon ideaal is? Niet voor wat de buitenwereld ervan denkt of vindt :19:
Ik vind het heel fijn voor je dat je tevreden bent met je leven and all, maar dat heeft helemaal niets te maken of is op enige wijze te vergelijken met dit meisje en hoe haar leefomstandigheden/omgeving was.

Het romantische enz was natuurlijk een link naar het sprookje dat men er soms van lijkt te hebben, ik dacht dat dat wel duidelijk was.

Overigens is wat iemand ideaal kan vinden zeker niet altijd ideaal voor die persoon en/of de omgeving.

~
Afbeelding
~
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Minhie »

Arm ding... Wat een leven..
Afbeelding
BobbyDinoAmber

Ongelezen bericht door BobbyDinoAmber »

Het is gewoon echt erg om dat te horen !
Waarom doen ouders grootouders enz. zoiets ..
Maxiem
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maxiem »

Marion. schreef:Ik heb nergens op geklikt hoor, dus misschien lul ik een eind weg. Maar zou het nu zo vreselijk zijn voor dat kind dat ze niet kan praten met volwassenen, alleen maar met honden?

Het standaard kul-praatje met mijn buren maakt me geen mooier of socialer mens hoor :19:
Je lult inderdaad een eind weg, ik zou eerst ergens op klikken en dan weer iets zeggen :wink:
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”