Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

gevecht uitlaatservice

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Ik vind het vreselijk maar zoiets kan echt ook gewoon zomaar gebeuren op bv een hondenstrandje of bij een forumwandeling. Heb het een keer zien gebeuren dat een hele groep honden die elkaar dus niet kenden maar gewoon lekker voor zichzelf bezig waren al dan niet met baas opeens met zijn allen op een klein hondje vlogen die normaal gecorrigeerd werd door een andere hond. De hond krijste en alle hond kwamen er op af en vlogen in elkaar! We hebben toen de honden er wel af gekregen maar het had ook anders af kunnen lopen. Mensen stonden helemaal verbaasd van hun eigen hond. Een hele jonge dog ging meteen meeknokken en mensen kwamen erachter dat bv hun reu gewoon een teef greep. Ik was toen alleen met Mullu, die stond eromheen te springen maar een paar van mijn huidige honden hadden dan ook wel meegedaan.
Ganging up is echt zò gevaarlijk, zelfs met honden die elkaar niet kennen. Veel honden worden al getriggerd door een krijsende hond of bv zo'n jachtkreet.
Ik zie hier ook wel eens uitlaatservices lopen met veel te veel honden (of te weinig mensen) maar behalve niet luisterende honden heb ik gelukkig nog geen problemen ermee gehad. Ik loop normaal wel om als het kan.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

sirene schreef:Ik vind het vreselijk maar zoiets kan echt ook gewoon zomaar gebeuren op bv een hondenstrandje of bij een forumwandeling.
Maar dan heb je als het goed is zo per hond/2 honden, 1 iemand erbij. Denk dat de kans dat groter is dat je de boel uit elkaar krijgt, dan als je met twee personen en pak 'm beet 15 honden ofzo bent :wink:
Afbeelding
*Esther
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door *Esther »

Mijn vriendin heeft ook een uitlaatservice en die heeft het echt mooi voor elkaar, vind ik dan....
Zij haalt de honden op, rijdt een boomgaard in, sluit het hek achter zich en dan mogen de honden heerlijk rennen in de omheinde boomgaard.
Oudere honden kunnen lekker gaan liggen en je kunt er geen een kwijtraken :ok:
Hier op de hei kwam ik er pas eentje tegen met 3 honden aan de riem en een stel honden los, de honden aan de riem trokken haar alle kanten op, het zag er echt niet uit.....
En vorig jaar kwam en eentje aanrijden met koppies van honden uit raampjes :N: En dan gaat die deur open en alles vliegt alle kanten op....
Mijn honden zaten al veilig in de auto.....
Als ik op de hei loop vermijd ik ze zorgvuldig.....
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Wat erg zeg...maar hoe kom je er uberhaupt bij om zoveel honden in 1x mee te nemen? Ik moest al ogen op m'n rug hebben om met 2 honden te lopen, laat staan met 7x zoveel :?. Losloopgebied of niet, dat maakt geen donder uit. Je moet ze toch in de smiezen houden...?
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

waar was dit dan.. dat er verder geen aandacht aan is besteed.. zeker als er een hond door dit incident de dood heeft gevonden...
ik vind het goed dat er uitlaatservices zijn hoor.. maar ik loop ook een blokje om als ik een grote groep tegen kom..
gelukkig deed mijn pa toen ze in duin liepen ook wijselijk Finn even aan de riem toen hij een grote groep ontwaarde...
en er kwamen drie grote reuen even `buurten`ik weet ook niet welke uitlaatservice het was hier.. maar even drie grote reuen naar een aangelijnde laten lopen vind ik nu niet bepaald ok... eentje wilde Finn achterop de rug klimmen.. en gelukkig had pa wel een losse lijn.. zodat Finn even liet weten er niet van gediend te zijn.. en nog gelukkiger.. :roll: de andere twee taaiden daarna ook af.. moet er niet aan denken dat er drie grotere honden op hem waren gedoken .... :N:
reactie van de begeleidsters was :ok: goed zo jongen.. bijt maar van je af! dan leren ze het wel af :roll:
Maar goed.. het liep met een sisser af.. maar het had ook anders kunnen verlopen..
doggy

Ongelezen bericht door doggy »

2 Jaar geleden, zijn Beike en ik in Beetsterzwaag geweest, op een mooie zomerdag.
Daar liepen op de zandvlakte echt een 40 tal honden los.
Veel water enz.
Geen enkele ruzie of wat dan ook onder de honden.
Maar ja, dan heb je ook, als het goed is, bij elke hond / honden een baas.
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

Vreselijk zeg.
Waar was het?
Je woont toch in Amersfoort dacht ik.
Afbeelding
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

Wat erg :N: :N:

Ik loop zelf liever altijd een blokje op als ik een uitlaatservice tegenkom. Tijdje geleden kwam ik plotseling in groep Tjechische/Saarloos terecht :N: Het waren er wel 30 ofzo en toen ben ik maar heel hard doorgelopen, 1 van de weinige keren dat ik me niet helemaal op m'n gemak voelde :N:
doggy

Martijn schreef:
doggy schreef:2 Jaar geleden, zijn Beike en ik in Beetsterzwaag geweest, op een mooie zomerdag.
Veel water enz.
Zelfs dan kan het gebeuren.
Ik heb het al eens zien gebeuren in het park zomers.
Een veld vol honden en dan ineens de vlam in de pan.

Eindresultaat een heleboel jankende mensen en een buitengewoon dood cockerspaniëlteefje.

Op de manege waar ik kwam is het ook gebeurt. Met honden die elkaar al heel lang kenden.
Dat is gewoon vreselijk voor de eigenaren van de hond.
Dat zoiets is gebeurd.
Een ruzie tussen honden onstaat soms zomaar.
doggy

Tamara. schreef:Wat erg :N: :N:

Ik loop zelf liever altijd een blokje op als ik een uitlaatservice tegenkom. Tijdje geleden kwam ik plotseling in groep Tjechische/Saarloos terecht :N: Het waren er wel 30 ofzo en toen ben ik maar heel hard doorgelopen, 1 van de weinige keren dat ik me niet helemaal op m'n gemak voelde :N:
Dan mag ik blij zijn met alleen maar een parkje waar het meestal vrij rustig is qua honden.....
Hoewel ik een losloop plek ook op zou zoeken als die hier was geweest.
Dat mis ik hier wel,.. geen voorzieningen voor honden.
Moos
Zeer actief

Nanna schreef:
Moos schreef: Ik zou zelf sowieso al willen dat er twee mensen meelopen als er meer dan 4 honden zijn. Ik vind 1 iemand met meer dan 4 honden (om maar even ergens de grens te trekken) die niet van hem/haarzelf zijn al niks eigenlijk.
:pffff:
Ik heb 5 honden en echt NOOIT problemen ;-)
Dus :19: :mrgreen:
Afbeelding
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Mensen die wel naar een forumwandeling gaan lopen exact hetzelfde risico. Er zijn genoeg honden die ik niet bij mijn honden wil hebben in een groep. Zelfs rassen. Dus ik let zelf wel op en ik heb honden die weinig tot geen risico lopen in drukke situaties. Cleo en Eva zijn allebei zeer duidelijk teef, duidelijk in de hondentaal en zeker niet bang. Ze zijn ook niet agressief en doen zelf niet mee aan ganging up verwacht ik. Zelfs toen Dapper in gevecht was hebben zij niks gedaan.

Dus het is niet speciaal iets van een uitlaatservice. Je loopt dan wel risico's maar ik vind dat een uitlaatservice sowieso pas goed is als ze heel wat honden weigeren. Op gedrag, raskenmerken en meer. Hier loopt een dame met zelfs gemuilkorfde honden die op de kleine hondjes in de groep duiken wat dan een gekrijs geeft :roll: Zij neemt dus alles mee voor het geld. Mooi dat mijn honden daar dus niet meegaan. :neenee: Sowieso niet maargoed.

Ook een hondencreche, dagopvang, hondenpark en weet ik wat geeft dit risico. Het is niet voorbehouden aan mensen die teveel honden meenemen. 1 flinke reu is al genoeg om een JR dood te bijten. Wat zeg ik, een golden. Welke baas krijgt een bordeauxdogreu van een golden af? Ik denk vrijwel geen dus die hond doet dan toch waar hij zin in heeft :wink:

Als je honden bij elkaar zet kunnen ze elkaar slopen. Dat heeft niks met de uitlaatservice te maken. Iedereen geeft zijn hond mee en daar wordt dan het risico genomen. Daarom teken je ook een verklaring waarin staat dat de uitlaatservice niet verantwoordelijk is voor dit soort situaties. Dan zou er een lampje moeten gaan branden.

Wat ik erger vind is als een uitlaatservice op mijn of iemand anders zijn hond duikt en die toetakelt. Ik heb niks getekend en ik heb geen risico's genomen. Dat vind ik dus veel erger. Als ik mijn honden met iemand meegeef in een groep van 10 honden, tja, dat doe ik dan mooi zelf. :wink:
Afbeelding
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Inge O schreef:
Martijn schreef:
doggy schreef:2 Jaar geleden, zijn Beike en ik in Beetsterzwaag geweest, op een mooie zomerdag.
Veel water enz.
Zelfs dan kan het gebeuren.
Ik heb het al eens zien gebeuren in het park zomers.
Een veld vol honden en dan ineens de vlam in de pan.

Eindresultaat een heleboel jankende mensen en een buitengewoon dood cockerspaniëlteefje.

Op de manege waar ik kwam is het ook gebeurt. Met honden die elkaar al heel lang kenden.
het kan hier ook gewoon thuis gebeuren hoor, dus dan maar niet meer naar een veldje waar meerdere honden lopen of er zelf ook maar ééntje meer nemen?

ik zou mijn hond ook nooit meegeven met een uitlaatservice, maar voor diegene die dat wel doen denk ik toch dat goede uitlaatbazen een stuk meer grip hebben op een mogelijks ontvlammende situatie dan slechte.

toen we enkele weken terug aan zee gingen wandelen met een groot aantal huppelhoevertjes was er ook wel een paar keer een situatie dat je dacht 'nee, dit moeten we niet hebben, dit moet stoppen en wel NU'.
hadden we (had ik) er dan staan op kijken van oehhh en ahhhhh dan had dit ook van kwaad naar erger kunnen gaan - vaak zijn het situaties waar je wel degelijk nog wat kan aan doen, niet alle honden hangen meteen onlosmakelijk in elkaar vast.
Daarom moet je ook rassen weigeren en bepaalde honden niet meenemen. Maar dan nog. Jullie waren met 1 baas minstens per hond. Dus ja, dat wil wel. Maar als je in je eentje voor 10 honden staat doe je niks meer. Ik kon Wuilus nog Dapper zomaar effe laten stoppen met vechten. Toen Cleo en Eva gingen vechten was het ook niet 123 gestopt. Als dat 5 honden tegelijk zijn en ik sta er alleen voor dan kan ik dus weinig meer dan redden wat er te redden valt eigenlijk.
Afbeelding
Moos
Zeer actief

MARC_S schreef:
Als je honden bij elkaar zet kunnen ze elkaar slopen. Dat heeft niks met de uitlaatservice te maken. Iedereen geeft zijn hond mee en daar wordt dan het risico genomen. Daarom teken je ook een verklaring waarin staat dat de uitlaatservice niet verantwoordelijk is voor dit soort situaties. Dan zou er een lampje moeten gaan branden.
Ik ben het ermee eens hoor dat je ook risico's loopt in bijvoorbeeld een losloopgebied. Maar dan nog vind ik wel dat je beduidend meer risico's loopt als je als 1 persoon met 14 honden loopt, dan als er op elke 1 of 2 honden een baas is.
Als er in het losloopgebied een Cocker op een shih-tzu duikt kan die Cocker baas zijn hond eraf trekken, en de andere bazen kunnen als ze een beetje opletten, en als het even meezit, hun honden beletten zich ertegenaan te gaan bemoeien.
Als je in je eentje met 14 honden bent en die Cocker duikt op die Shih-tzu kan je niet EN die Cocker eraf trekken EN 12 andere honden onder controlen houden (die bovendien niet eens van jouzelf zijn) en beletten zich ermee te gaan bemoeien.
Afbeelding
Moos
Zeer actief

MARC_S schreef:
Daarom moet je ook rassen weigeren en bepaalde honden niet meenemen. Maar dan nog. Jullie waren met 1 baas minstens per hond. Dus ja, dat wil wel. Maar als je in je eentje voor 10 honden staat doe je niks meer. Ik kon Wuilus nog Dapper zomaar effe laten stoppen met vechten. Toen Cleo en Eva gingen vechten was het ook niet 123 gestopt. Als dat 5 honden tegelijk zijn en ik sta er alleen voor dan kan ik dus weinig meer dan redden wat er te redden valt eigenlijk.
Ja precies, en dat maakt dus de uitlaatservice die met een zooi honden en 1 persoon loopt risicovoller dan bijvoorbeeld een loslooppark :wink:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Nanna schreef:
Moos schreef:
Nanna schreef:
Moos schreef: Ik zou zelf sowieso al willen dat er twee mensen meelopen als er meer dan 4 honden zijn. Ik vind 1 iemand met meer dan 4 honden (om maar even ergens de grens te trekken) die niet van hem/haarzelf zijn al niks eigenlijk.
:pffff:
Ik heb 5 honden en echt NOOIT problemen ;-)
Dus :19: :mrgreen:
DUS hoef ik niet met zijn tweeën mijn honden uit te laten ;-)
Nee, en waar zeg ik van wel dan?
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Nanna schreef:
Moos schreef:
Nanna schreef:
Moos schreef: Dus :19: :mrgreen:
DUS hoef ik niet met zijn tweeën mijn honden uit te laten ;-)
Nee, en waar zeg ik van wel dan?
Kijk maar ;-)
Lees dat vetgedrukte dan ook even. Heb ik niet voor jan doedel vet gemaakt net voor je :pffff: :mrgreen:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Nanna schreef:
Moos schreef: Lees dat vetgedrukte dan ook even. Heb ik niet voor jan doedel vet gemaakt net voor je :pffff: :mrgreen:
O ja. :smile:
:F:
Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Hier kom ik ook vaak uitlaatservices tegen, met zeker 15 honden. Vind het wel onverantwoord, je kan echt niet alle honden aan in je eentje. En je merkt wel heel erg dat ze elkaar steunen. Ik kwam ze laatst tegen met Ben, en Ben wil natuurlijk ook altijd wel even laten weten dat hij er is, maar was verder niet uidagend, eentje vond het niet kunnen en ging grommen en gaf een snauw waarop Ben wegliep, gelijk de hele bende er achteraan. Gelukkig is Ben dan slim genoeg om niks te doen, en wij om door te lopen. Maar voor hetzelfde geldt denkt hij eens, ik doe wat terug en dan is het dag dag Ben.
doggy

Aimee schreef:Hier kom ik ook vaak uitlaatservices tegen, met zeker 15 honden. Vind het wel onverantwoord, je kan echt niet alle honden aan in je eentje. En je merkt wel heel erg dat ze elkaar steunen. Ik kwam ze laatst tegen met Ben, en Ben wil natuurlijk ook altijd wel even laten weten dat hij er is, maar was verder niet uidagend, eentje vond het niet kunnen en ging grommen en gaf een snauw waarop Ben wegliep, gelijk de hele bende er achteraan. Gelukkig is Ben dan slim genoeg om niks te doen, en wij om door te lopen. Maar voor hetzelfde geldt denkt hij eens, ik doe wat terug en dan is het dag dag Ben.
Ik vind dat een gevaarlijke situatie.
Stel dat je een hond hebt die de benen neemt of besluit zichzelf te verdedigen :N:
bennie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door bennie »

Aimee schreef:Hier kom ik ook vaak uitlaatservices tegen, met zeker 15 honden. Vind het wel onverantwoord, je kan echt niet alle honden aan in je eentje. En je merkt wel heel erg dat ze elkaar steunen. Ik kwam ze laatst tegen met Ben, en Ben wil natuurlijk ook altijd wel even laten weten dat hij er is, maar was verder niet uidagend, eentje vond het niet kunnen en ging grommen en gaf een snauw waarop Ben wegliep, gelijk de hele bende er achteraan. Gelukkig is Ben dan slim genoeg om niks te doen, en wij om door te lopen. Maar voor hetzelfde geldt denkt hij eens, ik doe wat terug en dan is het dag dag Ben.
Tja en toch vind ik dat je moet voorkomen dat Ben laat weten dat ie er is. Dat vind ik net zoiets als op zaterdagavond voor een willekeurige kroeg waar ik niemand ken laten weten dat ik er ben, daar kan heissa van komen..
Er zijn ook zat mensen met slechts een enkele hond waar minder leuke dingen gebeuren als Ben laat weten dat ie er is dan wanneer je een gemiddelde uitlaatservice tegenkomt..
Brindlecardi
Zeer actief

bennie schreef:
Tja en toch vind ik dat je moet voorkomen dat Ben laat weten dat ie er is. Dat vind ik net zoiets als op zaterdagavond voor een willekeurige kroeg waar ik niemand ken laten weten dat ik er ben, daar kan heissa van komen..
Er zijn ook zat mensen met slechts een enkele hond waar minder leuke dingen gebeuren als Ben laat weten dat ie er is dan wanneer je een gemiddelde uitlaatservice tegenkomt..
Ja hoi zeg, zij lopen allemaal los en mijn hond is aangelijnd, lopen langs het water, verder niemand te bekennen, dan komen de honden van de uitlaatservice op mijn hond af, en wat wil je dat ik daar aan doe?

En ik weet prima hoe mijn hond in elkaar zit, het is geen schatje, maar dit vind ik toch te ver gaan om dan mijn hond maar aan te moeten leren dat hij zich moet gedragen :roll: Daarbij komt dat hij wel zijn staart hoog draagt, en hoog op de poten staat, maar anderzijds wel met zijn lijf naar de roedel gaat staan en niet fixeert/oogcontact maakt, hij weet prima dat hij het niet hoeft te proberen, maar garanties heb je nooit, en al helemaal niet als er ook macho reuen in de roedel van de uitlaatservices zitten, die er wel degelijk altijd tussen zitten.
Laatst gewijzigd door Brindlecardi op 06 jun 2009 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Brindlecardi
Zeer actief

doggy schreef:
Stel dat je een hond hebt die de benen neemt of besluit zichzelf te verdedigen :N:
ja daar moet je voor bij de uitlaatservice zijn, niet bij mij.
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door tekkel »

MARC_S schreef:Iedereen geeft zijn hond mee en daar wordt dan het risico genomen. Daarom teken je ook een verklaring waarin staat dat de uitlaatservice niet verantwoordelijk is voor dit soort situaties.
Ik ben het helemaal eens met je betoog, alleen niet met dit stukje: zo'n verklaring is niets waard. Als de uitlaatservice in gebreke blijft, dus aantoonbaar fout heeft gehandeld, is hij wel degelijk verantwoordelijk :wink:

Het is net als je jas ergens afgeven voor een euro waar een bordje hangt dat de garderobedienst niet verantwoordelijk is voor diefstal. Onzin: ze nemen je geld aan en daarmee zijn ze verantwoordelijk.

Als het mijn doodgebeten hond was waar dit topic over gaat, zou ik daar toch werk van proberen te maken.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
bennie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door bennie »

Aimee schreef:
bennie schreef:
Ja hoi zeg, zij lopen allemaal los en mijn hond is aangelijnd, lopen langs het water, verder niemand te bekennen, dan komen de honden van de uitlaatservice op mijn hond af, en wat wil je dat ik daar aan doe?

En ik weet prima hoe mijn hond in elkaar zit, het is geen schatje, maar dit vind ik toch te ver gaan om dan mijn hond maar aan te moeten leren dat hij zich moet gedragen :roll: Daarbij komt dat hij wel zijn staart hoog draagt, en hoog op de poten staat, maar anderzijds wel met zijn lijf naar de roedel gaat staan en niet fixeert/oogcontact maakt, hij weet prima dat hij het niet hoeft te proberen, maar garanties heb je nooit, en al helemaal niet als er ook macho reuen in de roedel van de uitlaatservices zitten, die er wel degelijk altijd tussen zitten.
Ah oke, zoals ik het las liep Ben los zelf naar de uitlaatgroep toe.
Nee dat vind ik niet kunnen, als een uitlaatservice niet kan voorkomen dat de honden andere honden gaan benaderen doen ze iets heel erg verkeerd.
Brindlecardi
Zeer actief

bennie schreef:
Aimee schreef:
bennie schreef:

Ah oke, zoals ik het las liep Ben los zelf naar de uitlaatgroep toe.
Nee dat vind ik niet kunnen, als een uitlaatservice niet kan voorkomen dat de honden andere honden gaan benaderen doen ze iets heel erg verkeerd.
Oke, dan snap ik je reactie. :mrgreen: Nee Ben loopt zo goed als nooit los.

En ja ik denk dat heel veel uitlaatservices te makkelijk denken over een roedel honden tegen 1 of meerdere andere honden. Er werd flink wat afgesnauwd en gegromd. En veel reuen gedragen zich erg macho, diegene van de uitlaatservice reageert daar amper tot niet op.
mirandazina
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door mirandazina »

Ik weet niet waar jullie lopen maar in mijn uitlaatservice gebeurt dit gedonder niet, als er al een haar anders zit van een hond weten we dat er wat is en spelen er direct op in.
er is heus wel eens een snauw of een grauw maar dan is het daarna ook afgelopen.
onze groepen zijn maximaal 10 honden en in het omheinde terrein 12.
besef wel dat wij als uitlaters ervaring hebben met groepen honden, je start er met 1 en van lieverleee komen er meer bij.
als je gaat typen kan je ook niet gelijk in 1 minuut een kantje vol typen, ieder zijn vak.
Bepaalde rassen, gedrag weigeren we, als een hond negatief gedrag in de loop der tijd gaat vertonen word er gepraat met de eigenaar voor een oorzaak en een oplossing, als deze er niet is stoppen we met de hond.
om nu uitlaatservices over 1 kam te gaan scheren vind ik belachelijk er zijn er zat die heel goed werk verrichten.
een gang-up kan altijd gebeuren, ook met 2 honden en dat krijgt 1 persoon zelfs niet uit elkaar.
Ik vind het wel raar dit ik niets kan terugvinden over het gebeuren van het gevecht met afloop, ook vind ik het kwalijk dat je zo een bericht schrijft terwijl je de helft niet eens weet en zo de uitlaatservices een trap na geeft.
Bonnie F
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Bonnie F »

mirandazina schreef: Ik vind het wel raar dit ik niets kan terugvinden over het gebeuren van het gevecht met afloop, ook vind ik het kwalijk dat je zo een bericht schrijft terwijl je de helft niet eens weet en zo de uitlaatservices een trap na geeft.
Ik heb in mijn bericht getracht duidelijk te maken dat ik geen feiten heb en dus niet wil en kan oordelen. Ook ik ben benieuwd naar het hoe en wat. Ik heb geen onwaarheden geschreven en niets gesuggereerd. Ik ben zeker niet van plan om uitlaatservices zwart te maken.
Ik houd niet van grote groepen honden. Ik zal ook niet gauw met een grote georganiseerde wandeling meedoen.
M.a.w. schuif mij niet in de schoenen dat ik het bericht heb geschreven uit stemmingmakerij.
Afbeelding
Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
doggy

Aimee schreef:
doggy schreef:
ja daar moet je voor bij de uitlaatservice zijn, niet bij mij.
Was in het algemeen bedoeld :wink:
mirandazina
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door mirandazina »

Bonnie F schreef:
mirandazina schreef: Ik vind het wel raar dit ik niets kan terugvinden over het gebeuren van het gevecht met afloop, ook vind ik het kwalijk dat je zo een bericht schrijft terwijl je de helft niet eens weet en zo de uitlaatservices een trap na geeft.
Ik heb in mijn bericht getracht duidelijk te maken dat ik geen feiten heb en dus niet wil en kan oordelen. Ook ik ben benieuwd naar het hoe en wat. Ik heb geen onwaarheden geschreven en niets gesuggereerd. Ik ben zeker niet van plan om uitlaatservices zwart te maken.
Ik houd niet van grote groepen honden. Ik zal ook niet gauw met een grote georganiseerde wandeling meedoen.
M.a.w. schuif mij niet in de schoenen dat ik het bericht heb geschreven uit stemmingmakerij.
lees dan maar eens je 1ste bericht daar staat iets heel anders dan je nu schrijft.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”