Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Volle maan ofzo?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Ma-Rianne
Zeer actief
Mijn ras(sen): vader en zoon
Aantal honden: 2

Re: Volle maan ofzo?

Ongelezen bericht door Ma-Rianne »

twinkeltje schreef:doe ik ook wel eens dan proberen ze me een enkeltje Veenendaal aan te smeren :U:
:scratch: :scratch: :scratch: Veenendaal is een stad hier ca. 30 kilometer vandaan??
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Ma-Rianne schreef:
twinkeltje schreef:doe ik ook wel eens dan proberen ze me een enkeltje Veenendaal aan te smeren :U:
:scratch: :scratch: :scratch: Veenendaal is een stad hier ca. 30 kilometer vandaan??
ze sturen jou niet maar mij :pffff:
Afbeelding
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Inge O schreef:maar als ze dat wel doen (en daar zie ik fien wel toe in staat op zo'n moment) ben je als het tegenzit wel heel erg de pineut natuurlijk :N: . je hond heeft leren bijten én er kan aangifte tegen je gedaan worden met alle gevolgen vandien.

Ja,als ik een herderachtige had zou de loslateritis ook niet opspelen den ik :wink:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

Inge O schreef:
Ma-Rianne schreef:
marian* schreef:Ik krijg in dat soort gevallen soms heel plotseling last van de loslateritis :N:
Ligt er natuurlijk wel een beetje aan wie het doet enz maar heel soms speelt dat dan op :19:
En dan kun je weleens helden op sokken ineens heel hard zien lopen of ineens een straat in zien schieten of zo :mrgreen:
(ik weet dat mijn honden niks doen,maar dat weten zij niet)
:S: Ik zeg in dit soort gevallen meestal iets in de trant van" Als jij zo idioot gaat doen tegen mijn honden laat ik ze wel even los, hoor" Meestal is dat afdoende.:tongue:
Ik weet dat ze allebei, behalve een grote bek, niet zullen bijten :W:
maar als ze dat wel doen (en daar zie ik fien wel toe in staat op zo'n moment) ben je als het tegenzit wel heel erg de pineut natuurlijk :N: . je hond heeft leren bijten én er kan aangifte tegen je gedaan worden met alle gevolgen vandien.
Laat ik zoiets maar niet gaan uitproberen, Fien loslaten in the heat of the moment :N: Al zal ze niet happen, dan nog komt het erg bedreigend over als ze een kijkje komt nemen. Zeker met alle onduidelijkheden aangaande die nieuwe wet neem ik geen enkel risico en ben ik uiterst voorzichtig. Ook in zo'n situatie als gisteravond. Ik ga geen stennis lopen maken, straks heb ik het gedaan en ben ik dat mens met die asociale honden. Voor je het weet heb je de politie voor deur staan :N:
Iceaa
Zeer actief

Ongelezen bericht door Iceaa »

Wel eens je mobiel gepakt met de opmerking? "Je weet wat er gebeurt op You Tube met mensen die zich onsterfelijk belachelijk maken? Je ziet het filmpje morgen wel... hoe heet je? Oh, wil je het niet zeggen, geeft niet hoor, dat vinden ze zo...) Werkt altijd :engel:
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Hier zijn het meestal kinderen of pubers die zo achterlijk doen.
Alleen tegenwoordig vinden ze het niet leuk meer, omdat mijn honden het nu zo gewend zijn dat ze totaal niet meer reageren, zelfs niet kijken :E:
Dus de lol is er af, en ik hoef me niet meer te ergeren aan die gekken.

Maar idd, het zijn altijd mensen van het mannelijk geslacht, nooit vrouwen die zulke gekkigheid uithalen.
Vrouwen hebben gewoon veel meer respect voor honden :tong:
:zweep:
-Gaby-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan

Ongelezen bericht door -Gaby- »

Nanna schreef:
Paulala schreef: Maar idd, het zijn altijd mensen van het mannelijk geslacht, nooit vrouwen die zulke gekkigheid uithalen.
Vrouwen hebben gewoon veel meer respect voor honden :tong:
Dat is het geeneens. Vrouwen hebben niet zo de behoefte om zich op zo'n "stoere" wijze te profileren tegenover een in potentie sterk dier. Daarom zie je ook zo bitter weinig vrouwelijke toreador's. Die hebben wel wat beters en belangrijkers te doen.
Ja, best bizar dat ze blijkbaar zo erg de drang hebben zich te bewijzen. Rhodin heeft een hekel aan dat soort typetjes. Hij vindt mannen sowieso een stuk minder leuk dan dat hij vrouwen vindt.
Afbeelding
Foto gemaakt door Judith & Olly
laura22
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Boerenfox en Siberische husky

Ongelezen bericht door laura22 »

Ma-Rianne schreef:
In Veenendaal wonen alleen maar beschaafde mensen :pffff:

Heb alleen af en toe last van groep 8 kinderen van buitenlandse afkomst die gaan lopen blaffen, gelukkig reageerd Rex er niet op roep hem wel altijd bij me en als ze zo raar gaan lopen doen laat ik hem heel iets langer en dan zie je ze allemaal richting andere kant van de straat vliegen.
Afbeelding
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Heel toevallig vandaag drie mannen die zichzelf moesten bewijzen.
De eerste stond op een balkon achterlijke kattengeluiden te maken.
Toen hij doorhad dat zowel de honden als wij niet reageerden (ik stond gezellig te beppen met een vrouw met pup), ging hij maar weer naar binnen.
Even later komen er uit dat zelfde gebouw twee mannen, de ene met een Duitse Dog, de andere met een zwarte herder.
Die vonden het erg stoer om op mij af te komen lopen terwijl ik de honden al strak naast me had gezet.
Ik heb toch maar even gezegd dat ze niet dichterbij moesten komen.
Toen ze weer terug kwamen om naar huis te gaan, vonden ze het schijnbaar erg grappig (stoer hoor) om weer op me af te komen lopen en vrij dicht langs me te gaan.
Een korte brul van mij was voldoende om Romeo weer in het gareel te krijgen.

Wat ik dan wel weer aardig vond, is dat de man van die vrouw waarmee ik stond te beppen, vroeg of hij me moest helpen.
Wel fijn als mensen mee proberen te denken.
Gelukkig kan ik de honden prima handelen, en stond ik dus zo vast als een rots met de riemen in mijn handen.

Maar oh, wat zijn ze toch stoer die mannen! pfffffff
Ze staan ineens heel anders te piepen als mijn honden die van hun grijpen, dan ineens zijn ze vast vreselijk in paniek.
Maar oh wat is het toch grappig om te kijken of ik door mijn honden wordt omver/mee getrokken.

Op zo'n moment denk ik dan alleen maar: lekker puh, nènènènènèh!! :pffff: :smile2: sukkels
:zweep:
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Hier zijn het meestal pubers die langsfietsen als ik hier op de dijk loop die 'waf' roepen. De honden reageren er ook niet eens op.
Roep soms wel na dat ik ze heel stoer vind.
Wel eens kinderen voor de poort die met een klein hondje lopen en blijven staan.
Mijn honden reageren daar op door te blijven blaffen tegen dat hondje.
Soms zeg ik er wat van, soms roep ik m'n honden binnen, maar laat ze soms ook blaffen, ze lopen dan wel weer door.

Maar HELP als zulke 'stoere' gasten de honden los tegenkomen... dan zijn ze opeens niet zo stoer meer meestal.

Heb het trouwens wel een keer gehad s'avonds laat. Ik was ergens en stond met mensen te praten. Daisy was los, geen probleem. Maar Spike... ik had hem al door, had het absoluut niet op 1 man. Ook echt zo'n macho die liep te verkondigen dat hem wel zou kunnen aaien, blablabla, dat hij totaal niet bang was etc.
Had Spike goed vast en hij zat ook heel diep te grommen en het vuur schoot uit z'n ogen.
Was ook heel blij dat die man bleef waar hij stond, blijkbaar was hij dus niet zo stoer als hij deed overkomen.
Ik geloof écht dat Spike hem toen gebeten had, en daar schiet ik niets mee op.
Later sprak ik hem nog eens, met heel zijn familie erbij.
Hij vertelde dat hij hem echt wel had kunnen aaien en dat de hond met zijn staart tussen zijn poten zou staan.

Mijn reactie.... 'Zou knap zijn.... hij heeft niet eens een staart...'
Familie moest lachen... hij niet zo geloof ik.

Maar dan denk ik ook 'man... wat moet je bewijzen?'
Dat je stoer iedere hond aankan? Spike misschien ook hoor, maar daar zag het niet naar uit.
Wil het ook niet weten, nergens voor nodig.
jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Bowie van mij zou ook even helemal over de zeik gaan... ik zou netjes vragen of het d ebedoeling is dat ik haar los laat want dat is zo gebeurt.

Die vrouw die liet tegillen dat ze zo bang was zou ik dan vragen waarom ze dan bij de vent was want die had toch wel heel veel hondse trekjes..meer als de honden zelf.
en zo zouden ze nog wel een paar hele goede opmerkingen naar hun hoofd geslingert krijgen..idioten.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”