Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Benieuwd naar jullie ervaring met nieuwe pup

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

steve&athina
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): 2 cairn terriers

Re: Benieuwd naar jullie ervaring met nieuwe pup

Ongelezen bericht door steve&athina »

De pup is nu al 3 jaar oud dus ook geen pup meer en de oudste is nu 6 en rijd nog steeds paardje op zijn kussen [/quote]
Maar rijdt hij nu op een pup of niet? Dat is namelijk wat je in je begin bericht zegt. :wink:
Rijden op een kussen kan afreageren van spanning zijn, maar ook vanuit opgewondenheid en het gewoon lekker vinden. [/quote]

Toen onze pup voor het 1ste thuis kwam reed hij op de pup (deze liet dat natuurlijk niet toe)
Nu, 3jaar later rijd hij op het kussen en tegen je been wanneer je bij een andere hond bent geweest
Laatst gewijzigd door steve&athina op 22 jul 2009 16:07, 5 keer totaal gewijzigd.
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

steve&athina schreef:
Maar rijdt hij nu op een pup of niet? Dat is namelijk wat je in je begin bericht zegt. :wink:
Rijen op een kussen kan afreageren van spanning zijn, maar ook vanuit opgewondenheid en het gewoon lekker vinden.
Toen onze pup voor het 1ste thuis kwam reed hij op de pup (deze liet dat natuurlijk niet toe)
Nu, 3jaar later rijd hij op het kussen en tegen je been wanneer je bij een andere hond bent geweest
Zou je aub je best willen doen om normaal te quoten? Je ziet toch hopelijk wel dat wij je quotes repareren als we reageren?
Verder is rijen op mensenbenen iets wat ik niet toesta bij mijn hond. Begrijp me niet verkeerd, hij heeft het ook een tijdje gedaan (hij is nu anderhalf), maar zodra ik dat zag greep ik hem in z'n kladden. Rijen op mensenbenen is namelijk veel vaker dominantie dan spanning afreageren. En zelfs als ik zeker zou weten dat het dat laatste is, zou ik het hem toch niet laten doen. :wink:
Afbeelding
*tweety*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *tweety* »

Kyra leek 1 moment te denken van wat moet ik met die baby.
Een kwartier later was ze met hem aan het spelen en liet ze toe dat hij tegenhaar aan mocht slapen op de grond of op haar ligkussen.
Dus 1 groot feest.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

steve&athina schreef:
Rijen op een kussen kan afreageren van spanning zijn, maar ook vanuit opgewondenheid en het gewoon lekker vinden.
Wat is daar natuurlijk aan?
Er zijn massa's puppy's die dat rijden gelaten over zich heen laten komen.
Gewoon omdat ze nog niks hebben in te brengen tegenover een volwassen hond. :wink:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Lola vond en vind Jakko geweldig. :cheer:
Ze was heel blij om een hondenmaatje te hebben.
Jakko(herplaatser) is een nestbroer van Lola.
Vanaf het begin een getrouwd stel, haha.
steve&athina
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): 2 cairn terriers

Ongelezen bericht door steve&athina »

Frenk schreef:
steve&athina schreef:
Zou je aub je best willen doen om normaal te quoten? Je ziet toch hopelijk wel dat wij je quotes repareren als we reageren?
Verder is rijen op mensenbenen iets wat ik niet toesta bij mijn hond. Begrijp me niet verkeerd, hij heeft het ook een tijdje gedaan (hij is nu anderhalf), maar zodra ik dat zag greep ik hem in z'n kladden. Rijen op mensenbenen is namelijk veel vaker dominantie dan spanning afreageren. En zelfs als ik zeker zou weten dat het dat laatste is, zou ik het hem toch niet laten doen. :wink:
Ben geen computerexpert zoals jij hé Frenk :wink:
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

steve&athina schreef:Ben geen computerexpert zoals jij hé Frenk :wink:
Ik zou er niet verder van verwijderd kunnen zijn :F:
Maar in ieder geval bedankt :ok:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”