Ik iegenlijk ook niet, met kruising Basco dachten we een oerdegelijke hond te hebben valt ook ineens dood neer met 5 jaar. En ik moet zeggen dat er qua karakter voor mij niks aan een ambull kan tippen hoor. Daarom maar herplaatsers, er moet toch iemand voor die kneusjes zorgenMARC_S schreef:Dat bedoel ik maar. En jij bent echt niet de enige. Wat ik zie groeien ze op, worden machtig mooi en vallen meteen weer om. Ik begin er nooit aan want ik kan dat niet aan helaasCarmen schreef:Nou dit dus en pra, auto-immuunziektes etc. Wij hebben zelf ook pech gehad en onze vorige 2 ambullen zijn beide niet ouder dan 3 jaar geworden. Arie heeft een hartafwijking en ,ook niet het toppunt van gezondheid. Ik vind ze geweldig maar ik vertik het om er nog een pup van te halen, we doen alleen nog aan herplaatsersMARC_S schreef:Doofheid, ED, hartfalen, HD etc etc. Het is echter geen gesloten ras dus je kan de gezondheid niet over 1 kam scheren. Ik ken er zeer weinig die meerdere jaren gezond en wel leven. Eigenlijk zijn Tank en Jessy de enige ambullen die ik ken die wat ouder zijn nu. De rest is dood.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gezondheid Amerikaanse Bulldog?
Moderator: moderatorteam
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
- Aantal honden: 2
Re: Gezondheid Amerikaanse Bulldog?
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Hoi Carmen, dat kan ik me voorstellen. Ik begrijp die keuze ook heel goed. Leuke hond die slechts 5 wordt omdat dat nu eenmaal zo is is toch een waardevolle hond waar je heel veel van kan genieten. Zelf durf en kan ik dat niet maar ik begrijp het wel heel goed. Je valt er nu eenmaal als een blok voor 
-
Brigitte
- Zeer actief
Ik heb gelukkig niet zulke ervaringen met de AmBull, ik zou dus zeker als Bunker ooit in de verre toekomst voor nageslacht mag zorgen zeker een pup uit het nest aanhouden.