Martijn schreef:*Ellen* schreef:L
Wie is er nou een tokkie, degene die doorloopt of degene die flinke krassen in zijn auto heeft ?
Auto's krijgen nu eenmaal krassen. Daar zijn het auto's voor.
Ik vind het al vrij ordinair om totaal in de lak van je auto te gaan zitten fetishen maar dan ook nog je stem verheffen tegen mensen die je amper kent?
Ergens zuinig op zijn is iets totaal anders dan achteraf gaan lopen bléren.
Waarom zou ik in vredesnaam de beschaving op moeten brengen om je aan te horen als jij niet de beschaving hebt om een beetje normale bewoordingen te gebruiken?
Ik was ook doorgelopen. Ik praat niet met mensen die met hun eerste woord al aangeven niet voor rede vatbaar te zijn.
Je kunt honderd keer iets vinden over of mijn honden goed genoeg opgevoed zijn en als jij daar schade van ondervindt wil ik daar best met je over praten.
Maar het gesprek begint niet met dergelijk onbeschoft gekrijs want daar luister ik verder dus niet naar.
Als je buiten het forum om ook zo schreeuwerig bent als hier dan kan ik me trouwens voorstellen dat je buren niet staan te popelen.
Klopt. Geen probleem. Zijn verschillende redenen waarom je krassen op je auto kunt krijgen, je kan ze nou eenmaal niet nieuw houden he.
Maar draai de rollen even om en probeer je even in de andere kant voor te stellen. Stel jij bent meerdere malen door mensen die daar wonen op een fatsoenlijke manier gevraagd je hond aan te lijnen op het parkeerterrein. Mensen hebben last van je hond omdat de hond (heel lief daar niks verkeers over) tegen iedereen aan springt. Tegen mensen, tegen kinderen en ja ook tegen auto’s. Jouw hond staat gewoon ongegeneerd in de tassen van mensen te snuffelen die hun boodschappen uit de kofferbak staan te tillen en achter zich neerzetten.
Als jij herhaaldelijk door mensen gevraagd ben je hond aan te lijnen en je bent zo asociaal dat het gros wat er woont echt een hekel aan jou hebt omdat je je gewoon niets van dat alles aantrekt. Wie is er dan asociaal? Jij die vind dat jouw hond in de boodschappen van andere mag snuffelen. De ouder van het kind die door jouw hond omgesprongen wordt omdat de hond het kind zo lief vind met als gevolg een jankend kind wat verkeerd gevallen is?
Ik weet het niet hoor. Maarre op het moment dat jouw hond tegen een auto aanspringt en iemand roept tegen jou dat je je hond bij je moet houden. Vind jij dat dan nog steeds asociaal. Moet diegene wachten tot de hond gezellig op schoot zit ofzo. Als jij doorloopt en ook bij diegene doet of je neus bloed vind jij het dan vreemd dat mensen (ik in dit geval) tegen jou zegt “gvd leer die hond eens aan te lijnen”
Nogmaals hoor als ik hierin al iemand van het tokkie gehalte herken, herken ik daar alleen maar die kerel in die vind dat zij hond het alleenrecht heeft op het parkeerterrein en niet degene die schade van zijn asociale instelling ondervind.
En nogmaals ik
vind hem een j.l., heb hem niet
uitgescholden voor jan lul. En al helemaal heb ik zijn hond niet voor k.t hond uitgemaakt, dat is wat ons fantasieprinsesje Marion er van maakt.