Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

doedag 2009

De Doe Dagen van de afgelopen jaren waren leuk !
Hier kan je alle topics vinden over de Doe Dagen die geweest zijn.

Moderator: moderatorteam

Marion.

Re: doedag

Ongelezen bericht door Marion. »

twinkeltje schreef:tja bien was vandaag echt een nette dame hoor denk dat ze onder invloed van jou honden was :smile:
Ja, dat zal dan wel :mrgreen:
antheman
Zeer actief
Mijn ras(sen): Keeshond en Australian shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door antheman »

Het was heel erg leuk. Wel erg warm en de parasol waaide uit zijn voegen. :engel: Oeps

Strakke organisatie, goede sfeer en leuke dingen!
Echt top!

Kees deed het geweldig. Guusje trok het op t laatst niet meer en we hadden beter voor de BBQ weg kunnen gaan.
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Marion. schreef:
Nanna schreef:Ook de hondjes hebben zich allemaal keurig gedragen, ik heb althans geen wanklank gehoord.
Maar Nanna toch, dat kan niet hoor. Overal waar zoveel honden samenkomen gebeurt wel wat :pffff:
Ze was dus duidelijk al weg toen Bunker zich even liet horen :F:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Brigitte schreef:
Marion. schreef:
Nanna schreef:Ook de hondjes hebben zich allemaal keurig gedragen, ik heb althans geen wanklank gehoord.
Maar Nanna toch, dat kan niet hoor. Overal waar zoveel honden samenkomen gebeurt wel wat :pffff:
Ze was dus duidelijk al weg toen Bunker zich even liet horen :F:
Hè gelukkig. Ik schrok al :mrgreen:
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Mit »

Mijn heer, ik ben gebroken!
Agility met Durga ging hardstikke goed, ze is een natuurtalentje! Doggydancen ging iets minder, Christo is echt heel erg baasgericht (waar ik alleen maar blij mee zou zijn!) en wilde terug naar mama :mrgreen:

Honden die ik even in de lease heb gehad vandaag waren Durga, Christo, Fritz, Kiefer, Lijfje, Bowie, Fien, Saar, Jamey en Gaia. Volgens mij heb ik ze dan allemaal :engel:
Maryanne bleef maar rondzwalken met die camera voor Noor, Linda vindt op een fluitje blazen veel te leuk, Napoleon van Cloris wil maar al te graag dat je zijn klokkenspel bewondert, Michael van Demi is ook een populair slachtoffer om je hondenlijn in de handen te drukken en Marc S staat goed bij Martijn onder appèl wat de barbecue betrof :mrgreen:
Ben vreselijk verbrand en ik ga strakjes douchen, after sunnen en naar bed.

Ik vond het echt een enorm leuke dag en petje af voor de organisatie!
Afbeelding
Fin
Zeer actief

Ongelezen bericht door Fin »

Binnen tien minuten na aankomst had Durga al een bitchfight met Jamey. En wow, dat tantetje is aan mijn Durretje gewaagd. :mrgreen: Die zal het vast prima gedaan hebben bij de IPO workshop.

Voor de rest ben ik mega-trots op mijn hondjes, zeker Christo en Aidan hebben zich keurig gedragen, niets niet uitvallen, hoogstens wat opgewonden geblaf af en toe. Het was hartstikke fijn om af en toe een lijn over te kunnen geven aan Merit, maar het was veel minder vaak nodig dan ik eerder had gevreesd.
Mit
Zeer actief

christo schreef:: Die zal het vast prima gedaan hebben bij de IPO workshop.
Ze heeft gewonnen :mrgreen:
Afbeelding
Fin
Zeer actief

Jinx schreef:Mijn heer, ik ben gebroken!
Agility met Durga ging hardstikke goed, ze is een natuurtalentje! Doggydancen ging iets minder, Christo is echt heel erg baasgericht (waar ik alleen maar blij mee zou zijn!) en wilde terug naar mama :mrgreen:
Ik had je nog gedag willen zeggen maar ik zag je niet meteen en we hadden het echt even gehad. Ik vond het hartstikke leuk om jou met Durga aan de slag te zien, zo kon ik haar rustig observeren. Durga die sprong op commando, jeetje, dat had ik nooit verwacht.

En wat Chris betrof kon je opzouten :mep: met je snoepjes, ik ga in staking, wáár is vrouwtje. :mrgreen: Zonde want het is een slim beest die best lol had kunnen hebben met zo'n workshop. Leuk dat je met zoveel andere honden ook hebt kunnen werken, want ik vond dat best wel jammer voor je.
Fin
Zeer actief

Jinx schreef:
Je maakt nu een grapje. Toch? :hmmm: :hmmm: :hmmm: :mrgreen:
astrid
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers

Ongelezen bericht door astrid »

Marion. schreef:
twinkeltje schreef:Oja die Bien he van Inge is gewoon een mak schaapje dat van rollebollen houd
wat is dat toch met die herders tegenwoordig :U:
Nou jaaaaaaaaaaaaaaa. Jij was er toch ook bij op Nunspeet, toen Biene pup was? Waarom wordt er nog wel gepraat over mijn keurige dames die 's nachts geluidloos over het veld liepen, maar niet over Biène die de hele camping wakker hield (of Inge :mrgreen: )
Omdat jouw dames hartstikke dorst hadden, van jou niks kregen omdat je heerlijk lag te snurken in je tentje en bij mij een bak vonden met water.
Slechte moeder ben je :mep:
Mit
Zeer actief

christo schreef:
Jinx schreef:
Nee serieus niet :wink:

Wat betreft Christo; absoluut niet erg hoor, ik vond het wel komisch. Ik heb me verder ook prima vermaakt. Zag je op een gegeven moment niet meer maar ik had al een idee dat je het iets te warm vond worden. De mannen hadden het ook wel gehad met die zwarte vachtjes. In elk geval bedankt voor het lenen :wink:
Afbeelding
Angelique.

Ongelezen bericht door Angelique. »

Dat heb je heel goed omschreven twinkel, hele leuke dag, leuke mensen leren kennen, en de hondjes hebben zich keurig gedragen :ok:

Petje af voor de organisatie :cheer: :ok:
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

waar was je nu Jinx ik heb Lars 2 keer gezien maar jij was nergens
Afbeelding
Fin
Zeer actief

Jinx schreef:
christo schreef:
Jinx schreef:Ze heeft gewonnen :mrgreen:
Nee serieus niet :wink:

Wat betreft Christo; absoluut niet erg hoor, ik vond het wel komisch. Ik heb me verder ook prima vermaakt. Zag je op een gegeven moment niet meer maar ik had al een idee dat je het iets te warm vond worden. De mannen hadden het ook wel gehad met die zwarte vachtjes. In elk geval bedankt voor het lenen :wink:
Helaas betekent bij hen nul ondervacht ook nul isolatie. Voeg daar een zwarte vacht aan toe en het is al snel te warm voor ze. Wel jammer, ik had graag gebleven. Maar als de kindjes het niet meer leuk vinden heeft 'mama' het ook al snel gezien. Aidan stond echt bij het speuren in het gras te turen van, 'ken je nou die worst niet gewoon áángeven?' :pffff: :mrgreen:
Fin
Zeer actief

twinkeltje schreef:waar was je nu Jinx ik heb Lars 2 keer gezien maar jij was nergens
Lars en Jinx waren elkaar ook de eerste uren steevast kwijt. :mrgreen:
linlin

Ongelezen bericht door linlin »

wat een enthousiast bericht, dames en heren. ik had een beetje stiekum bedacht dat ik ook mijn opwachting zou maken, maar helaas gooide de verplichtingen roet in het eten. ik moest echt werken.

doet allen vooral verslag!
Mit
Zeer actief

twinkeltje schreef:waar was je nu Jinx ik heb Lars 2 keer gezien maar jij was nergens
Me verstoppen voor jou, wat denk jij dan? :mrgreen: :mrgreen:
Nee ik was Lars inderdaad de eerste tijd kwijt. Ik had 2 workshops achter elkaar, daarna stond ik nog even met Durga terwijl de Doberheren in de sloot geflikkerd werden en toen ging ik Lars zoeken. Toen hoorde ik dat je naar me had gevraagd maar je was al weg :mrgreen:
Afbeelding
Qal
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo & Welsh

Ongelezen bericht door Qal »

twinkeltje schreef: ja Lars had frist en zijn vrouw had hij verstopt hij was telkens in de buurd van een look bijna like
Dat was Carma en of ze daar blij mee moet zijn of niet dat je haar aan mij had toebedacht laat ik maar aan haar over, we zaten alleen maar samen in een workshop. :19:

Die valpartij was gewoon een ter aarde storting om Fritz te stoppen, die peerde hem bij agility. :smile:
Leuk beest, zo'n beetje de hele dag bij me gehad en hoewel mama heilig is ging het toch heel goed. Jessica, super dat ik hem mocht lenen! :ok:
'Oooow Lars ik hou van je' :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :lief:
'hahaha jij bent geweldig' :mrgreen:

Fin
Zeer actief

Jinx schreef:
Me verstoppen voor jou, wat denk jij dan? :mrgreen: :mrgreen:
Nee ik was Lars inderdaad de eerste tijd kwijt. Ik had 2 workshops achter elkaar, daarna stond ik nog even met Durga terwijl de Doberheren in de sloot geflikkerd werden en toen ging ik Lars zoeken. Toen hoorde ik dat je naar me had gevraagd maar je was al weg :mrgreen:
Christo ging vrijwillig. :pffff: Met wat hulp. Aidan ging verplicht vrijwillig. :pffff:
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

Lars schreef:
twinkeltje schreef: ja Lars had frist en zijn vrouw had hij verstopt hij was telkens in de buurd van een look bijna like
Dat was Carma en of ze daar blij mee moet zijn of niet dat je haar aan mij had toebedacht laat ik maar aan haar over, we zaten alleen maar samen in een workshop. :19:

Die valpartij was gewoon een ter aarde storting om Fritz te stoppen, die peerde hem bij agility. :smile:
Leuk beest, zo'n beetje de hele dag bij me gehad en hoewel mama heilig is ging het toch heel goed. Jessica, super dat ik hem mocht lenen! :ok:
echt een gevalletje: "hé hond, waar ga je met baasje heen" :smile:

(kan er niet aan doen, maar zo'n dingen zie ik altijd :F: )
Mit
Zeer actief

maart schreef:
Bijna iedereen heeft het gezien behalve ik :engel:
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Jinx schreef:
maart schreef:
Bijna iedereen heeft het gezien behalve ik :engel:
Ik zat bij Lars in de groep en zelfs ik heb het gemist :boos: :mrgreen:
Mit
Zeer actief

Brigitte schreef:
Ik zat bij Lars in de groep en zelfs ik heb het gemist :boos: :mrgreen:
Wie weet staat het nog ergens op foto :mrgreen:
Ach, ik sloeg ook een mooi figuur. Langs de kant bij dogdance met een huilende Dober die mij niet leuk vond en naar mama wilde :smile: :smile:
Oh, en toen ik Kiefer vasthad en hem niet hield. Oh, en toen ik even wilde gaan verzitten toen ik net Fritz aan de lijn had en die besloot weg te lopen en ik op mijn knietjes er achteraan schoof.
Ja, het was een mooie dag :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding
Demi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door Demi »

Jinx schreef:Mijn heer, ik ben gebroken!

Honden die ik even in de lease heb gehad vandaag waren Durga, Christo, Fritz, Kiefer, Lijfje, Bowie, Fien, Saar, Jamey en Gaia. Volgens mij heb ik ze dan allemaal :engel:
Maryanne bleef maar rondzwalken met die camera voor Noor, Linda vindt op een fluitje blazen veel te leuk, Napoleon van Cloris wil maar al te graag dat je zijn klokkenspel bewondert, Michael van Demi is ook een populair slachtoffer om je hondenlijn in de handen te drukken en Marc S staat goed bij Martijn onder appèl wat de barbecue betrof :mrgreen:
Ben vreselijk verbrand en ik ga strakjes douchen, after sunnen en naar bed.

Ik vond het echt een enorm leuke dag en petje af voor de organisatie!

hahahaha nou dit zou mijn verslag kunnen zijn! Ik ben zo zwart en goor dat ik net eens normal op de bank kan zitten :ugh: Ga nu ook maar even alles van me af spoelen. Ben ook echt vreselijk rood :F:
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Ben ook weer thuis na eerst Marouck bij "oma" te hebben opgehaald. Die was blij dat ze weer ging :smile: :smile: , mams heeft vandaag een aantal malen met ballen staan gooien in de hoop Marouck wat rustiger te krijgen. Mislukt :mrgreen:

Biène heeft zich best netjes gedragen, heeft maar tegen 4 honden gesnauwd vandaag :pffff:
Eerst tegen de krullebollen van Suzanne, maar dat wist ik vantevoren, was vorig jaar op de clubmatch van de Belgische herders ook al. :mrgreen: Toen tegen Lijfje, die vond ze echt heel raar :eek: :eek: :smile: Aris van Jan kreeg ook een snauw toen die aan haar kont wilde ruiken, opzouten streepjesmormel :boos: En Napoleon kwam ook te dichtbij toen Biène echt doodmoe was...heb haar toen maar weer lekker in de auto gelegd.
Marion.......mijn honden houden de camping niet wakker, geloof ik niks van. :pffff: :N:
Hahaha...hebben we het vandaag nog wel over gehad met Marianne :mrgreen: Ook het kattenverhaal kwam nog even ter sprake. :O:

Ik vond het een erg leuke dag.
Ben wel heel moe, heb een blauwe knie volgens mij van toen ik over een tentharing gesleurd werd, maar heb heel veel hondenvriendjes gemaakt met mijn lekkere brokjes vandaag. Ze wilden mij maar wat graag zoeken. :mrgreen:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Qal
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo & Welsh

Ongelezen bericht door Qal »

maart schreef: (kan er niet aan doen, maar zo'n dingen zie ik altijd :F: )
En je bent ook niet te beroerd hier even te posten dat je dat gezien hebt, bedankt. :engel:
'Oooow Lars ik hou van je' :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :lief:
'hahaha jij bent geweldig' :mrgreen:

Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Demi schreef:

hahahaha nou dit zou mijn verslag kunnen zijn! Ik ben zo zwart en goor dat ik net eens normal op de bank kan zitten :ugh: Ga nu ook maar even alles van me af spoelen. Ben ook echt vreselijk rood :F:
Hahaha....heb ik met jouw hond gezoend??? :mrgreen:
Volgens mij wist ik van de helft niet wie wie was vandaag. :smile:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Mit
Zeer actief

Inge schreef: Volgens mij wist ik van de helft niet wie wie was vandaag. :smile:
En sommigen hadden nog wel zo'n mooie naamsticker. Hele dag trouw mee rondgelopen :pffff:
Afbeelding
Demi
Zeer actief
Contacteer:

Lars schreef:

Ja je kan leuk duiken Lars hahaha, maar je had Fritz wel he :F:
Demi
Zeer actief
Contacteer:

Inge schreef:
Demi schreef:

Hahaha....heb ik met jouw hond gezoend??? :mrgreen:
Volgens mij wist ik van de helft niet wie wie was vandaag. :smile:

Ja volgens mij wel, dat was die zeer nat kussende Rottweiler Cujo :F:
Gesloten

Terug naar “Doe Dagen van de afgelopen jaren .”