Ja, dat zal dan weltwinkeltje schreef:tja bien was vandaag echt een nette dame hoor denk dat ze onder invloed van jou honden was

Moderator: moderatorteam
Ja, dat zal dan weltwinkeltje schreef:tja bien was vandaag echt een nette dame hoor denk dat ze onder invloed van jou honden was
Ze was dus duidelijk al weg toen Bunker zich even liet horenMarion. schreef:Maar Nanna toch, dat kan niet hoor. Overal waar zoveel honden samenkomen gebeurt wel watNanna schreef:Ook de hondjes hebben zich allemaal keurig gedragen, ik heb althans geen wanklank gehoord.
Hè gelukkig. Ik schrok alBrigitte schreef:Ze was dus duidelijk al weg toen Bunker zich even liet horenMarion. schreef:Maar Nanna toch, dat kan niet hoor. Overal waar zoveel honden samenkomen gebeurt wel watNanna schreef:Ook de hondjes hebben zich allemaal keurig gedragen, ik heb althans geen wanklank gehoord.
Ze heeft gewonnenchristo schreef:: Die zal het vast prima gedaan hebben bij de IPO workshop.
Ik had je nog gedag willen zeggen maar ik zag je niet meteen en we hadden het echt even gehad. Ik vond het hartstikke leuk om jou met Durga aan de slag te zien, zo kon ik haar rustig observeren. Durga die sprong op commando, jeetje, dat had ik nooit verwacht.Jinx schreef:Mijn heer, ik ben gebroken!
Agility met Durga ging hardstikke goed, ze is een natuurtalentje! Doggydancen ging iets minder, Christo is echt heel erg baasgericht (waar ik alleen maar blij mee zou zijn!) en wilde terug naar mama![]()
Je maakt nu een grapje. Toch?Jinx schreef:Ze heeft gewonnenchristo schreef:: Die zal het vast prima gedaan hebben bij de IPO workshop.
Omdat jouw dames hartstikke dorst hadden, van jou niks kregen omdat je heerlijk lag te snurken in je tentje en bij mij een bak vonden met water.Marion. schreef:Nou jaaaaaaaaaaaaaaa. Jij was er toch ook bij op Nunspeet, toen Biene pup was? Waarom wordt er nog wel gepraat over mijn keurige dames die 's nachts geluidloos over het veld liepen, maar niet over Biène die de hele camping wakker hield (of Ingetwinkeltje schreef:Oja die Bien he van Inge is gewoon een mak schaapje dat van rollebollen houd
wat is dat toch met die herders tegenwoordig)
Nee serieus nietchristo schreef:Je maakt nu een grapje. Toch?Jinx schreef:Ze heeft gewonnenchristo schreef:: Die zal het vast prima gedaan hebben bij de IPO workshop.![]()
![]()
![]()
Helaas betekent bij hen nul ondervacht ook nul isolatie. Voeg daar een zwarte vacht aan toe en het is al snel te warm voor ze. Wel jammer, ik had graag gebleven. Maar als de kindjes het niet meer leuk vinden heeft 'mama' het ook al snel gezien. Aidan stond echt bij het speuren in het gras te turen van, 'ken je nou die worst niet gewoon áángeven?'Jinx schreef:Nee serieus nietchristo schreef:Je maakt nu een grapje. Toch?Jinx schreef:Ze heeft gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
Wat betreft Christo; absoluut niet erg hoor, ik vond het wel komisch. Ik heb me verder ook prima vermaakt. Zag je op een gegeven moment niet meer maar ik had al een idee dat je het iets te warm vond worden. De mannen hadden het ook wel gehad met die zwarte vachtjes. In elk geval bedankt voor het lenen
Lars en Jinx waren elkaar ook de eerste uren steevast kwijt.twinkeltje schreef:waar was je nu Jinx ik heb Lars 2 keer gezien maar jij was nergens
Me verstoppen voor jou, wat denk jij dan?twinkeltje schreef:waar was je nu Jinx ik heb Lars 2 keer gezien maar jij was nergens
Dat was Carma en of ze daar blij mee moet zijn of niet dat je haar aan mij had toebedacht laat ik maar aan haar over, we zaten alleen maar samen in een workshop.twinkeltje schreef: ja Lars had frist en zijn vrouw had hij verstopt hij was telkens in de buurd van een look bijna like
Christo ging vrijwillig.Jinx schreef:Me verstoppen voor jou, wat denk jij dan?twinkeltje schreef:waar was je nu Jinx ik heb Lars 2 keer gezien maar jij was nergens![]()
![]()
Nee ik was Lars inderdaad de eerste tijd kwijt. Ik had 2 workshops achter elkaar, daarna stond ik nog even met Durga terwijl de Doberheren in de sloot geflikkerd werden en toen ging ik Lars zoeken. Toen hoorde ik dat je naar me had gevraagd maar je was al weg
echt een gevalletje: "hé hond, waar ga je met baasje heen"Lars schreef:Dat was Carma en of ze daar blij mee moet zijn of niet dat je haar aan mij had toebedacht laat ik maar aan haar over, we zaten alleen maar samen in een workshop.twinkeltje schreef: ja Lars had frist en zijn vrouw had hij verstopt hij was telkens in de buurd van een look bijna like![]()
Die valpartij was gewoon een ter aarde storting om Fritz te stoppen, die peerde hem bij agility.![]()
Leuk beest, zo'n beetje de hele dag bij me gehad en hoewel mama heilig is ging het toch heel goed. Jessica, super dat ik hem mocht lenen!
Bijna iedereen heeft het gezien behalve ikmaart schreef:
(kan er niet aan doen, maar zo'n dingen zie ik altijd)
Ik zat bij Lars in de groep en zelfs ik heb het gemistJinx schreef:Bijna iedereen heeft het gezien behalve ikmaart schreef:
(kan er niet aan doen, maar zo'n dingen zie ik altijd)
Wie weet staat het nog ergens op fotoBrigitte schreef:
Ik zat bij Lars in de groep en zelfs ik heb het gemist![]()
Jinx schreef:Mijn heer, ik ben gebroken!
Agility met Durga ging hardstikke goed, ze is een natuurtalentje! Doggydancen ging iets minder, Christo is echt heel erg baasgericht (waar ik alleen maar blij mee zou zijn!) en wilde terug naar mama![]()
Honden die ik even in de lease heb gehad vandaag waren Durga, Christo, Fritz, Kiefer, Lijfje, Bowie, Fien, Saar, Jamey en Gaia. Volgens mij heb ik ze dan allemaal![]()
Maryanne bleef maar rondzwalken met die camera voor Noor, Linda vindt op een fluitje blazen veel te leuk, Napoleon van Cloris wil maar al te graag dat je zijn klokkenspel bewondert, Michael van Demi is ook een populair slachtoffer om je hondenlijn in de handen te drukken en Marc S staat goed bij Martijn onder appèl wat de barbecue betrof![]()
Ben vreselijk verbrand en ik ga strakjes douchen, after sunnen en naar bed.
Ik vond het echt een enorm leuke dag en petje af voor de organisatie!
En je bent ook niet te beroerd hier even te posten dat je dat gezien hebt, bedankt.maart schreef: (kan er niet aan doen, maar zo'n dingen zie ik altijd)
Hahaha....heb ik met jouw hond gezoend???Demi schreef:
hahahaha nou dit zou mijn verslag kunnen zijn! Ik ben zo zwart en goor dat ik net eens normal op de bank kan zittenGa nu ook maar even alles van me af spoelen. Ben ook echt vreselijk rood
En sommigen hadden nog wel zo'n mooie naamsticker. Hele dag trouw mee rondgelopenInge schreef: Volgens mij wist ik van de helft niet wie wie was vandaag.
Lars schreef:Dat was Carma en of ze daar blij mee moet zijn of niet dat je haar aan mij had toebedacht laat ik maar aan haar over, we zaten alleen maar samen in een workshop.twinkeltje schreef: ja Lars had frist en zijn vrouw had hij verstopt hij was telkens in de buurd van een look bijna like![]()
Die valpartij was gewoon een ter aarde storting om Fritz te stoppen, die peerde hem bij agility.![]()
Leuk beest, zo'n beetje de hele dag bij me gehad en hoewel mama heilig is ging het toch heel goed. Jessica, super dat ik hem mocht lenen!
Inge schreef:Hahaha....heb ik met jouw hond gezoend???Demi schreef:
hahahaha nou dit zou mijn verslag kunnen zijn! Ik ben zo zwart en goor dat ik net eens normal op de bank kan zittenGa nu ook maar even alles van me af spoelen. Ben ook echt vreselijk rood
![]()
Volgens mij wist ik van de helft niet wie wie was vandaag.