Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
georganiseerde wandel of behendigheid vakantie met de hond.
Moderator: moderatorteam
- bionca
- Actief
Re: georganiseerde wandel of behendigheid vakantie met de hond.
als je de week van oktober niet mee kan maar toch graag mee zou gaan kun je misschien vragen of je bericht kan krijgen van een volgende werkvacantie week waarschijnlijk zal dat dan in april mei 2011 zijn.

- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
- Aantal honden: 2
Weet iemand wat een:M@rleen schreef:Dit lijkt mij erg leuk, man en kind mee, blijven die in het huisje terwijl ik met Boomer bezig ben. Kan dat ook..Ilonka schreef:Zelf ga ik een week naar Texel http://www.dierengedrag.nl/productitem. ... uctID=2845 met verschillende workshops zoals: drijfbal, steppen met je hond, doggydance enz.
Ik heb er nu al zin in
� Workshop cirkeltraining
Is?
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Op Avanti wordt niets georganiseerd, dat zal je daar zelf moeten doen.AnneMarie schreef:Texel Avanti lijkt me ook wel wat maar laat ik nu net die week elders zijnIk houd de adressen in ieder geval paraat!!!
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- bionca
- Actief
cirkeltraining is een combinatie van rally o oefeningen die dan worden uitgevoerd door de hond maar deze loopt in een grote cirkel om je heen lijkt op het longeren van een paard al zeg ik het zelf

-
AnneMarie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje
- Aantal honden: 1
Niet als dierengedrag daar met een groep op het park overnacht en dingen organiseert!Scooby schreef:Op Avanti wordt niets georganiseerd, dat zal je daar zelf moeten doen.AnneMarie schreef:Texel Avanti lijkt me ook wel wat maar laat ik nu net die week elders zijnIk houd de adressen in ieder geval paraat!!!
-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Ik ben als buitenstaander meegegaan, nadat ik via het kooikerforum erover gehoord had.AnneMarie schreef:Leuk.M@rleen schreef:Dit heb ik afgelopen zomer gedaan met Boomer, zelf 3 maanden zwanger..sjaak-k schreef:http://www.exarcio-hondenvakantie.nl/ho ... nrijk.html![]()
Echt een aanrader! Zou zo weer gaan, alleen zie ik mezelf die wandelingen niet doen met mn dochtertje..
Texel Avanti lijkt me ook wel wat maar laat ik nu net die week elders zijnIk houd de adressen in ieder geval paraat!!!
Sjaak en Marleen, zijn jullie lid van die hondenschool of ook als 'buitenstaanders' meegegaan???
Volgens mij waren de meesten in mijn groep toendertijd 'buitenstaanders'.
- Crista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 2
Re:
Dit lijkt me echt super leuk!! Ga eens even wat informatie zoeken....falkje schreef:Dat is ook erg leuk! Leuke mensen en in overleg is er van alles qua workshops mogelijk. Mooie omgeving om te wandelen ook.
Hier ons verslagje van vorig jaar. Dit jaar gaan we weer!
http://sites.google.com/site/speurneusontour/frankrijk" onclick="window.open(this.href);return false;