Ik hoop ze vanavond nog te kunnen plaatsen.

Groetjes
Moderator: moderatorteam
jaaa en daar zijn we best trots op!Zoek stok! schreef:Ze hebben net tien lessen gehad°Vicky° schreef:ps: welk niveau is dit precies?![]()
Nee hoor.
http://www.fhn.nl/default.asp?tekstid=321264&menu=409" onclick="window.open(this.href);return false;
Kijk bij midi....
schiet eens op!!!!!!!!!!SimoneA schreef:Er wordt gewerkt aan foto's van de langhaar rottie.....
Ik hoop ze vanavond nog te kunnen plaatsen.![]()
Groetjes
SimoneA schreef:Ik heb de foto's aan Linda gestuurd met de vraag of zij ze wil plaatsen. Maar ze ging al afsluiten... dus dan wordt het morgen pas.......
Ik ook. Slechte smoesDanielle schreef:SimoneA schreef:Ik heb de foto's aan Linda gestuurd met de vraag of zij ze wil plaatsen. Maar ze ging al afsluiten... dus dan wordt het morgen pas.......
ehh, ik heb ook een mailadres hoor....
SimoneA schreef:Pfff heel even geduld dames, ben ze nu aan het uploaden.....
Ik ook. Ik wil ook foto's zien van een wakkere Nilo*Anita* schreef:SimoneA schreef:Pfff heel even geduld dames, ben ze nu aan het uploaden.....![]()
dan wacht ik nog even
Mijn slaap gaat het winnen van mijn geduld. Maar morgen wil ik foto's zienSimoneA schreef:Pfff heel even geduld dames, ben ze nu aan het uploaden.....
Ja tot die ontdekking kwam ik ook. Je kan je dus wel voorstellen dat wat ik gelezen heb, best in de smaak is gevallenDanielle schreef:het is gewoon de BC van Kroatie, alleen nog werklustiger en actiever....gyanty schreef:Dat ziet er goed uit. Heb meteen maar even de gelegenheid genomen om op je site wat meer informatie over het ras te krijgen. Was nog niet zo erg op hoogte van het ras en had er eigenlijk iets heel anders bij voorgesteld haha.