Tijden van keuringen zijn doorgaans niet bekend van te voren.Triplefox schreef:Als jullie ff laten weten bij welke ring je staat en hoe laat de keuring is... kunnen we wel ff kijken of dat gaat lukken, pb maar ff voor mijn 06.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
20 & 21 maart KV Rijnland
Moderator: moderatorteam
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: 20 & 21 maart KV Rijnland
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Aiske
- Zeer actief
Jelmer was vandaag aan de beurt in Leiden. Samen met zijn handler Aschwin moest hij de prestatie van Groningen 2009 zien te herhalen bij Mw. Halff-van Boven (toen werd Jelmer al BOB onder haar). Na de uitslagen van de reuen jeugdklas en het gezicht van Mw Halff-van Boven had ik er al geen vertrouwen meer in. Er werd zeer streng gekeurd en Jelmer en teef veteranen klas waren de enige met een U. Verder vielen er 5 G'tjes en 5 ZG'tjes. Uiteindelijk werd de strijd ten gunste van Jelmer beslist en mocht hij naar de eindkeuring.

Jelmer en Sietske (moeder van onze Jidske) in de strijd om de BOB

actie in de erering

actie in de erering
Groetjes,
de fryske hounen

de fryske hounen

- Aiske
- Zeer actief
Wil je dat echt weten??????? 12 stukslabberdebab schreef:Als iemand de catalogus heeft wil die dan even kijken hoeveel jeugd labrador reuen er zijn??
Succes morgen!
Groetjes,
de fryske hounen

de fryske hounen

- Triplefox
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Fox Terrier
Kerry Blue Terrier - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Klopt maar als je weet hoeveel honden er voor je zijn en je kijkt ff hoe snel de keurmeester is kan je wel inschatten hoe laat je ongeveer aan de beurt bent.Scooby schreef:Tijden van keuringen zijn doorgaans niet bekend van te voren.Triplefox schreef:Als jullie ff laten weten bij welke ring je staat en hoe laat de keuring is... kunnen we wel ff kijken of dat gaat lukken, pb maar ff voor mijn 06.
Zelf hou ik 3 min per hond aan, dan zit je meestal redelijk op schema, dus 4 rassen met 4r/2t, 1r/5t, 5r/1t, 8r/8t dan weet je dat je incl beste reu/teef en bob per ras een kleine 2 uur na aanvang v/d keuring aan de beurt bent, is natuurlijk wel weer afhankelijk van snelle of trage keurmeesters maar in de praktijk kom je met 3 min per hond goed uit.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Aiske schreef:Jelmer was vandaag aan de beurt in Leiden. Samen met zijn handler Aschwin moest hij de prestatie van Groningen 2009 zien te herhalen bij Mw. Halff-van Boven (toen werd Jelmer al BOB onder haar). Na de uitslagen van de reuen jeugdklas en het gezicht van Mw Halff-van Boven had ik er al geen vertrouwen meer in. Er werd zeer streng gekeurd en Jelmer en teef veteranen klas waren de enige met een U. Verder vielen er 5 G'tjes en 5 ZG'tjes. Uiteindelijk werd de strijd ten gunste van Jelmer beslist en mocht hij naar de eindkeuring.
actie in de erering

groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
-
- Zeer actief
Weet iemand hoeveel Beaucerons er zijn ingescheven?
- Aiske
- Zeer actief
10Brigitte schreef:Weet iemand hoeveel Beaucerons er zijn ingescheven?
Groetjes,
de fryske hounen

de fryske hounen

- labberdebab
- Actief
- Contacteer:
Sjow de kolere. Is het evt een mogelijkheid de namen door te geven??Aiske schreef:Wil je dat echt weten??????? 12 stukslabberdebab schreef:Als iemand de catalogus heeft wil die dan even kijken hoeveel jeugd labrador reuen er zijn??
Succes morgen!
- labberdebab
- Actief
- Contacteer:
Jij nog super gefeliciteerd hoor!!
-
- Zeer actief
Gefeliciteerd, superAiske schreef:Jelmer was vandaag aan de beurt in Leiden. Samen met zijn handler Aschwin moest hij de prestatie van Groningen 2009 zien te herhalen bij Mw. Halff-van Boven (toen werd Jelmer al BOB onder haar). Na de uitslagen van de reuen jeugdklas en het gezicht van Mw Halff-van Boven had ik er al geen vertrouwen meer in. Er werd zeer streng gekeurd en Jelmer en teef veteranen klas waren de enige met een U. Verder vielen er 5 G'tjes en 5 ZG'tjes. Uiteindelijk werd de strijd ten gunste van Jelmer beslist en mocht hij naar de eindkeuring.
actie in de erering

-
- Zeer actief
ThanksAiske schreef:10Brigitte schreef:Weet iemand hoeveel Beaucerons er zijn ingescheven?

- Aiske
- Zeer actief
You've got mail!labberdebab schreef:Sjow de kolere. Is het evt een mogelijkheid de namen door te geven??Aiske schreef:Wil je dat echt weten??????? 12 stukslabberdebab schreef:Als iemand de catalogus heeft wil die dan even kijken hoeveel jeugd labrador reuen er zijn??
Succes morgen!
Groetjes,
de fryske hounen

de fryske hounen

- Magic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Hoeveel border pups zijn er?
Wij staan morgen btw in ring 14. Heb er zin in!

Iedere dag feest!
-
- geregistreerd lid
1 reu pup en 1 teef pupMagic schreef:Hoeveel border pups zijn er?

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
Jack Russell was vandaag 5e in de groep
klinkt niet bijzonder, maar is voor een jack heel wat
leuk leuk 

- Magic
- Zeer actief
En wij maar denken dat we veel concurrentie zouden hebbenjelmer1 schreef:1 reu pup en 1 teef pupMagic schreef:Hoeveel border pups zijn er?

De reu pup is van ons

Bedankt voor het nakijken!

Iedere dag feest!
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Puppyklasse is nooit druk, hooguit op de Winner. Of Crufts natuurlijkMagic schreef:En wij maar denken dat we veel concurrentie zouden hebbenjelmer1 schreef:1 reu pup en 1 teef pupMagic schreef:Hoeveel border pups zijn er?
Wij staan morgen btw in ring 14. Heb er zin in!![]()
De reu pup is van ons.

Alvast de onvermijdelijke vraag voor de mensen die vandaag hebben geshowd: hoe is het gegaan?
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): weimaraners
- Contacteer:
Geweldig zeg!! Van harte!!Aiske schreef:Jelmer was vandaag aan de beurt in Leiden. Samen met zijn handler Aschwin moest hij de prestatie van Groningen 2009 zien te herhalen bij Mw. Halff-van Boven (toen werd Jelmer al BOB onder haar). Na de uitslagen van de reuen jeugdklas en het gezicht van Mw Halff-van Boven had ik er al geen vertrouwen meer in. Er werd zeer streng gekeurd en Jelmer en teef veteranen klas waren de enige met een U. Verder vielen er 5 G'tjes en 5 ZG'tjes. Uiteindelijk werd de strijd ten gunste van Jelmer beslist en mocht hij naar de eindkeuring.
actie in de erering

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): weimaraners
- Contacteer:
Ook wij zijn gisteren geweest.
Er werd zeer streng gekeurd, 3 reuen een uitmuntend, rst zg.
Bij de teven kreeg er slechts 1 hondje een 1U en de rest ZG of zelfs G.
Gebeurt niet vaak dat er zo doortastend gekeurd word, maar kon me er ook niet altijd in vinden.
Onze Tsavo kreeg een 1 U jeugdklas en dus JCAC, en werd reserve reu, Maar dat wordt een vol CAC omdat de beste reu al Nl kampioen is.
Suddha kreeg ook een 1U jeugdklas, werd beste teef en dus met 3 shows op de rij en nog geen 12 maanden Nl JEUGDKAMPIOEN!!! (waarvan 1x BOB en 2x beste teef)
En geheel terecht won de reu, want daarnaast vergeleken was Suddha toch echt nog een puber
Verder beretrots op onze Jannes die ik afgelopen maandag terug kreeg van hun eigenaren. Had geen oppas dus meneer moest mee naar de show, hij gedroeg zich of hij nooit anders gewend was!!
Er werd zeer streng gekeurd, 3 reuen een uitmuntend, rst zg.
Bij de teven kreeg er slechts 1 hondje een 1U en de rest ZG of zelfs G.
Gebeurt niet vaak dat er zo doortastend gekeurd word, maar kon me er ook niet altijd in vinden.
Onze Tsavo kreeg een 1 U jeugdklas en dus JCAC, en werd reserve reu, Maar dat wordt een vol CAC omdat de beste reu al Nl kampioen is.
Suddha kreeg ook een 1U jeugdklas, werd beste teef en dus met 3 shows op de rij en nog geen 12 maanden Nl JEUGDKAMPIOEN!!! (waarvan 1x BOB en 2x beste teef)

En geheel terecht won de reu, want daarnaast vergeleken was Suddha toch echt nog een puber

Verder beretrots op onze Jannes die ik afgelopen maandag terug kreeg van hun eigenaren. Had geen oppas dus meneer moest mee naar de show, hij gedroeg zich of hij nooit anders gewend was!!

- Leonieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische honden
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Gefeliciteerd met de resultaten
!!

www.marengosoutfit.nl
"Exclusief voor hond en paard"
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Er zijn eigenlijk nooit veel inschrijvingen in de Pupklasse...Magic schreef:En wij maar denken dat we veel concurrentie zouden hebbenjelmer1 schreef:1 reu pup en 1 teef pupMagic schreef:Hoeveel border pups zijn er?
Wij staan morgen btw in ring 14. Heb er zin in!![]()
De reu pup is van ons.
Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Super! Gefeliciteerd!Josee schreef:Onze Tsavo kreeg een 1 U jeugdklas en dus JCAC, en werd reserve reu, Maar dat wordt een vol CAC omdat de beste reu al Nl kampioen is.
Suddha kreeg ook een 1U jeugdklas, werd beste teef en dus met 3 shows op de rij en nog geen 12 maanden Nl JEUGDKAMPIOEN!!! (waarvan 1x BOB en 2x beste teef)![]()

Groetjes, Karen
- Magic
- Zeer actief
Wij zijn net terug! Doodmoe, maar blij met het resultaat: 1 veel belovend, beste puppy
De rest volgt, eerst uitrusten
.

De rest volgt, eerst uitrusten

Iedere dag feest!
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Supoer, knappe Magic!Magic schreef:Wij zijn net terug! Doodmoe, maar blij met het resultaat: 1 veel belovend, beste puppy![]()
De rest volgt, eerst uitrusten.

You'll be in my heart... Always...
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Wij zijn ook terug (ik had even een tussenstop bij Romanov, daar was ik toch heel dichtbij) en ik ben heel erg tevreden met een prachtig keurverslag, 1 U in de jeugdklasse en dus het JCAC en daarnaast ook het "gewone" CAC want Tapas werd beste teef.
Okay, er waren er maar 2, beiden in de jeugdklasse maar als ik een ZG had gehad was er ook geen JCAC en CAC gekomen natuurlijk.
Tapas moest het helaas afleggen tegen de reu, ook een jeugdklasse hond maar duidelijk al véél meer "af" dan Tapas is. Een prachtige reu om te zien, en een heel erg fijn karakter, hij staat gelijk op mijn lijstje met mogelijke kandidaten voor een toekomstige dekking.
Tap heeft inmiddels al 2 JCAC's binnen (in 2 shows) dus nog maar eentje te gaan en daar heb ik nog 7 maanden de tijd voor, dus ik denk dat dat wel moet gaan lukken. Nu eerst haar vacht eraf, die ga ik zo plukken want het kan nu écht niet meer. :N:
De ringmeester kwam nog speciaal naar de mensen van de Laekense toe om te vertellen dat hij de karakters van alle 3 de honden zo geweldig vond, heerlijk vrij en vrolijk. Altijd leuk om dit soort complimenten te krijgen!
Ik ben heel erg benieuwd wat het reutje heeft gedaan in de erering, de groepskeurmeester is er eentje die de Belgische Herders wel hoog in het vaandel heeft staan dus wie weet is het nog iets geworden daar.
Verder wil ik natuurlijk iedereen nog feliciteren met de behaalde resultaten!
Okay, er waren er maar 2, beiden in de jeugdklasse maar als ik een ZG had gehad was er ook geen JCAC en CAC gekomen natuurlijk.

Tapas moest het helaas afleggen tegen de reu, ook een jeugdklasse hond maar duidelijk al véél meer "af" dan Tapas is. Een prachtige reu om te zien, en een heel erg fijn karakter, hij staat gelijk op mijn lijstje met mogelijke kandidaten voor een toekomstige dekking.

Tap heeft inmiddels al 2 JCAC's binnen (in 2 shows) dus nog maar eentje te gaan en daar heb ik nog 7 maanden de tijd voor, dus ik denk dat dat wel moet gaan lukken. Nu eerst haar vacht eraf, die ga ik zo plukken want het kan nu écht niet meer. :N:
De ringmeester kwam nog speciaal naar de mensen van de Laekense toe om te vertellen dat hij de karakters van alle 3 de honden zo geweldig vond, heerlijk vrij en vrolijk. Altijd leuk om dit soort complimenten te krijgen!
Ik ben heel erg benieuwd wat het reutje heeft gedaan in de erering, de groepskeurmeester is er eentje die de Belgische Herders wel hoog in het vaandel heeft staan dus wie weet is het nog iets geworden daar.
Verder wil ik natuurlijk iedereen nog feliciteren met de behaalde resultaten!

- Leonieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische honden
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Wauw, super!! Gefeliciteerd allebei
.

www.marengosoutfit.nl
- Aiske
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten 

- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
van harte allemaal
enneh op de winner is er toch helemaal geen puppyklasse?

enneh op de winner is er toch helemaal geen puppyklasse?

My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik denk dat je in de war bent met de babyklasse dan Marianne. Die is van 3 tot 6 maanden.Podenji schreef: enneh op de winner is er toch helemaal geen puppyklasse?
Puppyklasse is er zeker te weten wél op de Winner, ik heb er namelijk met Tapas gestaan afgelopen november.