Moderator: moderatorteam

Baily is echt mooiBaily&Luna schreef:ik heb een zwarte labrador genaamd Baily![]()

Ik vind jou hond op de foto erg lijken op mijn oude xlab.Die was alleen niet zo grijs toen hij overleed, veel te jong en te plotseling.Lieke87 schreef:Wij hebben Layka gekregen als een kruising labrador foxterrierof het echt waar is? geen idee.
Is de hond uit mijn onderschrift
Nee, hoe ik op de foto's zo zie ik de "labrador" Van Cisjuh zeker niet raszuiver nee.Knoeppie schreef:TS: Het lijkt me niet dat jouw labrador raszuiver is
Altijd zonde als een hond te vroeg overlijdnoekie schreef: Ik vind jou hond op de foto erg lijken op mijn oude xlab.Die was alleen niet zo grijs toen hij overleed, veel te jong en te plotseling.
Ze kijkt zo intelligent, prachtige hond..Gollum schreef:Dit is Gollum, een stamboomloos labradorteefje, in september word ze alweer 4.

Lieke87 schreef:Altijd zonde als een hond te vroeg overlijdnoekie schreef: Ik vind jou hond op de foto erg lijken op mijn oude xlab.Die was alleen niet zo grijs toen hij overleed, veel te jong en te plotseling.. Onze vorige hond was echt een kruising labrador foxterriër (ouders gezien) helaas ook te vroeg en te plotseling overleden. En toen heeft mijn vader Layka gekocht bij een "fokker" en ze zeiden dat ze een kruising fox lab is.
Ze is overigens vroeg grijs, ze is nu 7 jaar oud (wordt 8 dit jaar). En op haar 4de begon ze al met grijs worden. Ze wordt elk jaar grijzer
.

Prachtige hond! Ze lijken best veel op elkaar, als ik het zo zie.noekie schreef:Dit is mijn oude kanjer
Hij was een xlab/stafford, dus heel anders maar elke keer als ik jouw onderschrift zie dan denk ik gelijk aan hoe hij eruit zou zien.
ook vooral die witte voorpoot.

Nero - Labrador - 10-11-2007