Nee, doe mij maar een mooie camping waar ik lekker met een wcrol mag rondlopen en heerlijk in een tent kan slapen!

Moderator: moderatorteam
Haha, ik heb niet eens het gevóel dat ik vakantie heb gehad als ik een week in een huisje heb gezeten. Daarentegen heb ik met een weekendje kamperen al vakantieCash schreef:Geef mij maar de wat kleinschalige campings daar is het vaak prima in orde en heb je ook nog leuk contact met de eigenaar die het je maar wat graag naar de zin willen maken.
ahh nee op de manier waarop jij het bedoeld zit ik ook niet te wachten hoor.Martijn schreef:En daar zit ik dan weer helemaal niet op te wachten.Cash schreef:leuk contact met de eigenaar die het je maar wat graag naar de zin willen maken.
Kamperen vind ik heerlijk maar bediening die het je maar wat graag naar de zin wil maken is het tegenovergestelde van wat kamperen voor mij inhoudt.
Een huisje vind ik trouwens ook leuk, hoor. Niet direct in drieën geschakeld en net buiten rotterdam maar er zijn ook hele leuke plekjes en het is hier nu eenmaal niet altijd kampeerweer.
Die goedkope kutmeubels alleen. Zucht.
Weinig anders dan mijn favoriete bezigheden op vakantie hoor. Behalve dan dat journaal kijken, het nieuws lees ik wel in de kranten. Maar ik geniet er dus nog extra van als ik 's nachts met een koude neus onder mijn eigen warme dekbed lig, alleen gescheiden door een doekje met de buitenlucht. Liefst heb ik dan ook nog regen en wind. Wel alleen 's nachts graagNanna schreef:'s Morgens deur open en de honden rennen naar buiten. Lekker de hele dag wandelen, naar het strand, koffietenten ferquenteren. En 's avond met de voeten omhoog op de bank naar het journaal kijken.
Daar geniét ik van.
nou je hebt van die huisjes met van die vreselijke banken met houten armleuningen e.d. Waar je onmogelijk lekker op kunt zitten.Nanna schreef:Ik ben juist blij met dat triefel. Ik laat mijn honden dus rústig op de bank, nadat ik daar een eigen deken op heb gelegd.Martijn schreef: Een huisje vind ik trouwens ook leuk, hoor.
Bij een dure Jan de boevierbank doe ik dat niet. :N:
Ik zit tijdens mijn vakantie ook helemaal niet op wat voor soort luxe huiselijk design dan ook te wachten....doe ik thuis al niet
Toen wij tuinstoelen kochten waren er alleen nog een paar overjaarse jan de boevier stoelkussens voorhanden, die mochten we zo wel meenemen.Nanna schreef:Ik laat mijn honden dus rústig op de bank, nadat ik daar een eigen deken op heb gelegd.
Bij een dure Jan de boevierbank doe ik dat niet. :N:
Hahaha, ik dacht ik hou het lekker onder de pet maar dat is hem inderdaadszervusz schreef:Als ik de foto's zo bekijk, is het voor mij ook een bekende camping in de Ardennen, wij zijn er ook een aantal maal geweest. Erg hondvriendelijk en ongecompliceerd, zoals dat alleen in Belgie kan.Een aantal jaar geleden zat er ook nog een geweldig restaurant bij, maar dat is helaas al een tijd gesloten. De camping heet 'Moulin De Rensiwez' en heeft een zeer vriendelijke uitbaatster, die je zelfs na jaren nog herkend. We hebben nog steeds een tegoedbon van 50 Euro voor deze camping, misschien toch maar eens een keer gaan verzilveren als ik de foto's zo zie.
Ach, Jaap dit is toch een camping die gelukkig geen grote getallen trekt. Daarvoor is de camping te basic en zonder toeters of bellen. Dus geen animatie en avondprogrammaJaap* schreef: Hahaha, ik dacht ik hou het lekker onder de pet maar dat is hem inderdaad![]()
![]()
De kok van het restaurant heeft nu een restaurant in Houffalize of in de buurt in ieder geval
Carolein heb ik al overtuigd met de omgeving, rest nu de vraag hoe het sanitair is? oud maakt niets uit, is het schoon?szervusz schreef:Ach, Jaap dit is toch een camping die gelukkig geen grote getallen trekt. Daarvoor is de camping te basic en zonder toeters of bellen. Dus geen animatie en avondprogrammaJaap* schreef: Hahaha, ik dacht ik hou het lekker onder de pet maar dat is hem inderdaad![]()
![]()
De kok van het restaurant heeft nu een restaurant in Houffalize of in de buurt in ieder geval
Het is voor mij al een paar jaar geleden dat ik op deze camping ben geweest, ook toen was het sanitair al oud en simpel, maar wel schoon. Verder staat er een generator vlak bij het douchegebouw die veel herrie maakt, je kunt dus beter een plek kiezen niet te dicht bij dit gebouw.Reny schreef: Carolein heb ik al overtuigd met de omgeving, rest nu de vraag hoe het sanitair is? oud maakt niets uit, is het schoon?
Martijn schreef:En daar zit ik dan weer helemaal niet op te wachten.Cash schreef:leuk contact met de eigenaar die het je maar wat graag naar de zin willen maken.
Kamperen vind ik heerlijk maar bediening die het je maar wat graag naar de zin wil maken is het tegenovergestelde van wat kamperen voor mij inhoudt.
Een huisje vind ik trouwens ook leuk, hoor. Niet direct in drieën geschakeld en net buiten rotterdam maar er zijn ook hele leuke plekjes en het is hier nu eenmaal niet altijd kampeerweer.
Jaap* schreef: Als het niet op een, op een half amusementspark gelijkend, druk complex is tenminste![]()
Lekker kindonvriendelijk en een beetje tegen het verval aan, dan is het goed. Want dan rijden alle zeikerds door![]()
Ja, we hebben de auto eigenlijk niet gebruikt. Maar je kunt daar eigenlijk overal zomaar "opstappen". Het sterft van de wandelpaden, en met een goede wandelkaart kun je prima je eigen route's plannenCharlotte* schreef:Hebben jullie vanaf de camping gewandeld?
Dat klinkt goed, kun je dat adres pb-en?Geer schreef:Wij zijn net terug, voor hen die niet in een tent willen, uit de Achterhoek; een heerlijk drukbevogeld verstophuisje midden in het bos, met eigen bos rondom en aanpalend aan de Gorsselse hei. Sophie heeft de hele week geen riem om gehad en het was er prachtig.