Wij wachten ook al sinds mei 2009 op volle én doorgeschoven IB's. Schrijven heeft geen ruk geholpen.Pumi schreef:Je moet toch wachten tot je alle CACIB kaartjes binnen hebt, of kun je het ook aanvragen aan de hand van de keurverslagen?? Chippy is Internationaal kampioen geworden in Lingen maar we wachten nog steeds op alle kaartje die hij sinds mei 2009 gewonnen heeftLongFields schreef:Gefeliciteerd!!!![]()
![]()
![]()
Ik denk dat je er wel rekening mee moet houden dat de toekenning van de titel aardig lang op zich kan laten wachten. Ik heb voor zowel Sjefke als Nozem deze titel aangevraagd rond 20 maart, en heb er nog steeds niets over gehoord, ondanks meerdere mails en pogingen tot telefonisch contact met de afdeling Kampioenschappen bij de Raad.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Internationaal Showkampioen
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Internationaal Showkampioen
Maggie
- Pumi
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat wordt dus geduldig afwachtengoud schreef:Wij wachten ook al sinds mei 2009 op volle én doorgeschoven IB's. Schrijven heeft geen ruk geholpen.Pumi schreef:Je moet toch wachten tot je alle CACIB kaartjes binnen hebt, of kun je het ook aanvragen aan de hand van de keurverslagen?? Chippy is Internationaal kampioen geworden in Lingen maar we wachten nog steeds op alle kaartje die hij sinds mei 2009 gewonnen heeftLongFields schreef:Gefeliciteerd!!!![]()
![]()
![]()
Ik denk dat je er wel rekening mee moet houden dat de toekenning van de titel aardig lang op zich kan laten wachten. Ik heb voor zowel Sjefke als Nozem deze titel aangevraagd rond 20 maart, en heb er nog steeds niets over gehoord, ondanks meerdere mails en pogingen tot telefonisch contact met de afdeling Kampioenschappen bij de Raad.

-
- Actief
gister de titel "internationaal kampioen" per post ontvangen.jeanine schreef:ik heb voor senna onlangs de titel internationaal kampioen aangevraagd ( met veldwerkkwalificatie) dus niet int. show kampioen. eerste keer per post, toen was het niet aangekomen, toen alles ingescand, nog niks gehoord.
van zijn cacib in kortijk nooit een kaartje ontvangen dus de kaart van de show opgestuurd, dit wordt vaker gedaan heb ik begrepen en de titel wordt dan ook toegekend.
de mevr. van de raad zei dat ze het ging aanvragen, helaas nog niks gehoord
dus zonder cacib kaartje van kortijk belgie, en ik heb er ook niks voor betaald.

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Voor deze titel hoef je ook geen bedrag te betalen.
Bij mij zijn vorige week beide certificaten binnengekomen van de FCI, ik heb er dus nu officieel 2 Internationaal Show Kampioenen bij.
Bij mij zijn vorige week beide certificaten binnengekomen van de FCI, ik heb er dus nu officieel 2 Internationaal Show Kampioenen bij.
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Gefeliciteerd!
- under the red sky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Het diploma van Chuck zat deze week bij de post; het heeft dus zo'n drieënhalve maand geduurd. Het formaat (A3) vind ik nog steeds erg onhandig maar het is wel een sjiek papier 

-
- Zeer actief
- Contacteer:
ook ik heb mijn certificaat afgelopen week ontvangen!
Danielle Boshouwers
Border Collie en Hrvatski Ovcar kennel "Nice of you to Come Bye"
Border Collie en Hrvatski Ovcar kennel "Nice of you to Come Bye"
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik had ze na de aanvraag al binnen 4 weken in huis 

Groetjes Helma
http://www.cashelvale.nl
http://www.cashelvale.nl