Graag, ben erg benieuwd waar hun allemaal zijn geweest etcMarie-Josée schreef:Met het taalprobleem kan ik je niet helpen, dat hoort er nu eenmaal bij.Maar ik hoor enthousiaste geluiden over Levaly en op dit moment zijn vrienden van me daar op vakantie, als ze terugkomen zal ik ze uithoren. Zij spreken wel Frans
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
........
Moderator: moderatorteam
-
Baily&Luna
- Zeer actief
Re: ervaringen gevraagd Levaly Paradis
-
bea leyba
- Zeer actief
Dat dorpje heet Mouthemer ongeveer en ja gewoon de bergen door en de borden volgen.Baily&Luna schreef:Thnx, welk dorpje is dit waar de supermarkt + slager liggen? en is dit gemakkelijk te vinden?bea leyba schreef:In een dorpje iets verderop is een supermarkt met een slager die een lijstje van vlees in het nederlands heeft, dus dan kan je daar vlees halen.
Een kaart is ook wel handig

-
Baily&Luna
- Zeer actief
We hebben een hele fijne tomtom, die ons afgelopen vakantie ook overal keurig de weg heeft gewezenbea leyba schreef: Dat dorpje heet Mouthemer ongeveer en ja gewoon de bergen door en de borden volgen.
Een kaart is ook wel handig
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
Onze vrienden zijn inmiddels terug en ze hebben het geweldig naar hun zin gehad. Het huisje en de omgeving waren top
De foto's logen er ook niet om. Ik heb alleen (nog) geen uitgebreid verslag van ze 
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
Dat klopt maar dat is meer omdat Engelsen misschien nog wel ergere chauvinisten zijn dan de Fransenmaranoa schreef:In Engeland spreken ze geen Frans

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love