Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Demi schreef:
Mary schreef:
Hahaha die Kiefer
Leuke foto's
Ja toen wilde hij wel springen
Ja inderdaad!
hier niet meer
En dat lag echt niet aan de inzet van baas of workshoppert ... We hebben ons allerleukste gezichtje opgezet, maar helaas tuinde Kiefer daar mooi niet meer in. Ach, hij had het warm en toch al zijn best gedaan. Kattenloop vond hij een beter idee hahaha
Demi schreef:
Ja ik vond de combisport ook erg leuk, noit gedacht dat Kenzo daar talent voor had
Leuk is dat hè? Hij was de meest talentvolle van de dag, dus dat zegt wel wat lijkt me. Zou je dit met hem willen gaan doen?
Goed dat je gewoon toch gekomen bent hè? Leuke dag gehad en ook nog iets leuks gevonden wat je met Kenzo kunt gaan doen.
Ja zou het graag met hem gaan doen, hij had er echt plezier in (totdat hij niet meer vooruit kon ) ik ga eens kijken of dat hier in de buurt te doen is. En idd ben echt blij dat ik hem heb meegenomen, hij heeft zich echt keurig gedragen
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
poembaa schreef:
En dat lag echt niet aan de inzet van baas of workshoppert ... We hebben ons allerleukste gezichtje opgezet, maar helaas tuinde Kiefer daar mooi niet meer in. Ach, hij had het warm en toch al zijn best gedaan. Kattenloop vond hij een beter idee hahaha
Nee jullie deden echt jullie best, maar die kop van hm he haha moest zo lachen, hij deed het gewoon echt niet
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Hahaha zelfs dankzij mijn uitleg dacht ze de eerste keer nee daar ga ik niet doorheen Ren zelf maar door die slurf
Erg leuk Zou je de foto's van het brindle bonte staffordje naar mij willen mailen? Dan heb ik bewijs van onze eerste keer behendigheid
Hé die pulimannen staan mij wel, ruilen voor een paar herders?
Caro. schreef:Ha wat leuk zeg
En wat heb ik nog een hoop mensen gemist Alma Longfields Nanna, eindelijk eens kans jouw
schoenmaat 43 te bewonderen (niet voelen he?! ).
Ik heb jullie niet gezien, maar het was ook druk en een flink veld.
alm@ schreef:Hé die pulimannen staan mij wel, ruilen voor een paar herders?
Caro. schreef:Ha wat leuk zeg
En wat heb ik nog een hoop mensen gemist Alma Longfields Nanna, eindelijk eens kans jouw
schoenmaat 43 te bewonderen (niet voelen he?! ).
Ik heb jullie niet gezien, maar het was ook druk en een flink veld.
Was jij er ook? Ik heb je helemaal niet gezien
Je heb ze wel gezien alleen niet geregistreerd als zijnde Caro en Pieter. Ze hebben namelijk best een tijdje bij ons gezeten
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
yamie schreef:ahh leuk !! wat een lieve foto van Suzanne en Tapas
ja, die is prachtig !
Ik ben er ook heel erg blij mee, met die foto. Heb helemaal niet in de gaten gehad dat hij genomen werd.
Misschien dat ik er daardoor eens een keer niet met een idioot hoofd op sta.