Ik zeg Hollands got talent volgend seizoen

Moderator: moderatorteam
Ik zeg : forget it !Budkes schreef:
Ik zeg Hollands got talent volgend seizoen.
MJ schreef:Ik zeg : forget it !Budkes schreef:
Ik zeg Hollands got talent volgend seizoen.
![]()
![]()
* Proest ! *Budkes schreef:
Spelbreekster. Ik was al aan een spandoek begonnen.
En hier moest ik vanavond gelijk aan denken.MJ schreef:Inge O schreef:
binnenkort : the youtube-dogdanceshow starring mj and.....gijsjeuhhhhhhhh![]()
![]()
!!!!
uh-uuuuuhhhhhh. :N:
ja, ik geniet echt met volle teugen hier van die kleine.Inge O schreef:echt genieten, voor jou, voor gijsje en om naar te kijken![]()
.
waarvoor ik ook mijn grote waardering en de nog grotere dankbaarheid uitspreek . Voor dit harde werken wat je zomaar uit liefde voor ons hebt gedaan.Inge O schreef:
nou nog mooier, ik heb er nog zó mijn best op gedaan, uren heb ik erop gezwoegd om het 'ingestraald' te krijgen, het was echt moeilijk en zwaar werk om tot die conclusie te komen hoor!
MJ schreef:![]()
Laat mij eerst ( de eerste 100 jaar of zo ) nog maar even lekker klooien in de tuin.
Whahaha ! Met rollator en rolstoel gaan wij straks de ring in.massam schreef:MJ schreef:![]()
Laat mij eerst ( de eerste 100 jaar of zo ) nog maar even lekker klooien in de tuin.
gijsje en jij blijven niet eeuwig zo jong, knap en vitaal!![]()
Ik wil geen bombardement aan filmpjes plaatsen.shanty schreef:Waarom even het laatste filmpje ?? Het is juist zo leuk om te zien dat er echt vooruit gang in zit !!
Ja, ik blijf hangen in de aanleerfase merk ik. Dan lok ik uit dmv het koekje en ik moet er nu idd aan gaan denken het koekje later pas te gaan pakken en duidelijker te zijn qua vragen. dat zag ik nu ook weer duidelijk terug in het filmpje.Ik zou iets sneller en duidelijk de commando's geven. Dus echt heel duidelijk zeggen wat je van hem wil.
En de koekjes hand sja dat blijft toch wel als je met voertjes beloont he. Ik pak zelf pas de beloning als de oefening is gedaan. Dus niet voor ik wat vraag al wat pakken dat weten ze namelijk snel genoeg
Ik ben geduldig.Sanne!! schreef:Knappe gijsje!!
Jullie gaan lekker snel! En nu ik je filmpje zie ben ik natuurlijk nog steeds vergeten die foto voor je te maken...
dom dom dom