Zoek stok! schreef:Ik denk dat hij geen running contacts verwacht, dus dat wordt lachenMay Linn schreef:Ik ben trouwens wel benieuwd welke keurmeester je hebt en hoe hard hij kan rennen
Je krijgt Jan Langius

Toby zijn favoriete keurmeester

Moderator: moderatorteam
Zoek stok! schreef:Ik denk dat hij geen running contacts verwacht, dus dat wordt lachenMay Linn schreef:Ik ben trouwens wel benieuwd welke keurmeester je hebt en hoe hard hij kan rennen
lonneke schreef:Zoek stok! schreef:Ik denk dat hij geen running contacts verwacht, dus dat wordt lachenMay Linn schreef:Ik ben trouwens wel benieuwd welke keurmeester je hebt en hoe hard hij kan rennen
Je krijgt Jan Langius![]()
Hihi, dat bedoelde ik ook. Doe zijn eind-dingetje als soort intermezzo tussen twee parcoursen. Dus hindernis 1 t/m 6 doe je. Dan spelen. Dan hindernis 7 (da's dan de wip in dit voorbeeld) zoals hij die kan, dan spelen en dan hindernis 8 t/m 20.alleen de eindpositie alleen maar (wij leren aan via backchaining)
lonneke schreef:Zoek stok! schreef:Ik denk dat hij geen running contacts verwacht, dus dat wordt lachenMay Linn schreef:Ik ben trouwens wel benieuwd welke keurmeester je hebt en hoe hard hij kan rennen
Je krijgt Jan Langius![]()
Toby zijn favoriete keurmeesterdit jaar al 2 P-tjes bij hem gelopen
....uuhhh volgens mij 102....leuk als je komt kijken...hoor graag tips en trucs...May Linn schreef:Ah spannend en leuk!
Weet je je startnummer al? dan kan ik ook even kijken.
Jullie zijn zeker wedstijd klaar, dus gewoon parcoursje lopen komt helemaal goed.
En ach die wip, ook dat komt vanzelf.
Ik ben trouwens wel benieuwd welke keurmeester je hebt en hoe hard hij kan rennen
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de keurmeester hard gaat rennen in een rondje dat hij bij voorbaat al gedissed heeftMay Linn schreef:Ah spannend en leuk!
Weet je je startnummer al? dan kan ik ook even kijken.
Jullie zijn zeker wedstijd klaar, dus gewoon parcoursje lopen komt helemaal goed.
En ach die wip, ook dat komt vanzelf.
Ik ben trouwens wel benieuwd welke keurmeester je hebt en hoe hard hij kan rennen
Beterschap!!!!May Linn schreef:Veel plezier morgen!
Ik ben er ws niet morgen, hang nu grieperig en snotterig op de bank.
En schat de kans dat ik morgen weer helemaal fit uit bed spring niet zo groot.
"Nee hoor ik word nooit ziek"May Linn schreef:Veel plezier morgen!
Ik ben er ws niet morgen, hang nu grieperig en snotterig op de bank.
En schat de kans dat ik morgen weer helemaal fit uit bed spring niet zo groot.
Ik ben echt net een tomaat zo roodMcClauds schreef:@Nanda; Ik hoorde het van Marye gisteren. Ja, ik vind het een erg goed besluit. Vooral gezien de toch wel pittige JP. Het moet wel leuk blijven!
@Carma; Haha.. ik heb ook echt geslapen als een roosje! Vooral m'n kop gloeit nog heeeerlijk nahaha.. En m'n lippen zijn volgens mij ook verbrand
Maar ook ik vond het een erg leuke maar vermoeiende dag!
![]()
Sepp schreef:Yoehooeeeeeee![]()
Gister snapte Sepp de palen opeens weer. Ongelovelijk he hoe dat toch bij honden werkt...de ene dag
![]()
en de andere dag
![]()
![]()
De insteek zoeken vind hij nog wel eens lastig in zijn enthousiasme. Hij moet aanleren dat het best slim is om even af te remmen voor dat je gaat weaven... in plaats van volle vaart vooruit..oeps ik haal het niet meer met mijn lange poten.
Nou deze week gewoon even rustig aankijken hoe hij verder traint. Als alles goed gaat dan wil ik het zondag gaan proberen in Eindhoven.
Langzamerhand zijn wij er nml wel aan toe om een wedstrijdje te lopen. Niet voor de utjes, maar gewoon om in te schatten waar echt de trainingspunten liggen.
Dusssss Coop hopelijk tot zondag!!!
Er zijn niet meer zo veel buiten wedstrijden in het seizoen, zowel A als Debutanten. In septmebr zijn er veel A wedstrijden vandaar mijn keuze voor A wedstijden. Er zijn vanaf nu helaas nog maar 2 debutantenwedstrijden ( bij mij bekend, 2 en 10 oktober). Ach op ...gevoel heb ik mij gewoon ingeschreven voor alle laatste A wedstrijden. Daarnaast vind ik A wedstrijden eigenlijk zelf ook heel ontspannen en relaxed en gemoedelijk.Sita schreef:Goed zo Seppie![]()
![]()
Ben even nieuwsgierig waarom je niet eerst debutantenwedstrijdjes gaat lopen met Sepp? Zeker omdat hij de wip nog niet zo goed kent, en deze vaak niet in het parcours zit bij een debutantenwedstrijd. En het is toch vaak wel wat relaxer bij zo'n wedstrijd.