Leuk!Erwina schreef:Morgenmiddag ga ik helaas niet redden, maar ik wil wel een ander keertje mee hoor!
Als mijn auto gemaakt is zou ik wel een nieuwe datum plannen

Moderator: moderatorteam
Leuk!Erwina schreef:Morgenmiddag ga ik helaas niet redden, maar ik wil wel een ander keertje mee hoor!
Oh dat vind ik ook zo knullig voor jou._Inge_ schreef:Als ik dan ook meega, gaat James sowieso niet mee..die heeft het niet zo op Ridgebacks![]()
Jules vind ze wel leuk, pas was er hier in het veld ook een hele mooie dame van 8 maanden
Als Xavi tegen die tijd weer soepel loopt en de wond dicht is, ga ik waarschijnlijk mee.samantha! schreef:Ik was zelf ook helemaal vergeten dat ik zaterdag voortaan vroeger les heb, dus dat is voor mij ook niet handig.
Maandag 7 februari heb ik een vrije dag, zijn er mensen die dan kunnen?
Zou leuk zijnIrisz schreef:Als Xavi tegen die tijd weer soepel loopt en de wond dicht is, ga ik waarschijnlijk mee.samantha! schreef:Ik was zelf ook helemaal vergeten dat ik zaterdag voortaan vroeger les heb, dus dat is voor mij ook niet handig.
Maandag 7 februari heb ik een vrije dag, zijn er mensen die dan kunnen?Afhankelijk van de grootte van de groep en het type honden neem ik ook Luna mee.
Jammer zeg, ik was erg benieuwd naar Jara!bianca83 schreef:Ach ik had dan wel gekund maar Jara is gisteren loops geworden
Wij gaan nu naar de hei in Ede. Ik wil van de week nog wel een keer naar de locatie van dit topic gaan hoorbianca83 schreef:Als ik het eerder had gelezen had ik vandaag wel gekund maar nu nog een keer gaan zie ik niet zo zitten. Volgende keer beter