Heel veel sterkte voor de baasjes van deze hond, wat een triest gebeuren.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hond overleden na botsing met kite buggy-teken petitie pag 2
Moderator: moderatorteam
- yuki
- Zeer actief
Re: hond overleden na botsing met kite buggy
Wat een klote incident. Ik snap wel wat Whera bedoeld. Al te vaak denken wij (mensen) dat recht hebben, ook recht krijgen is, desnoods nemen........ Ik zie het zelf ook vaak gebeuren. Je verwacht natuurlijk nooit dat het zo dramatisch afloopt.
En ja, als hij willens en wetens op mijn hond (die ik op dat moment terug zou roepen) afstormde met dit als gevolg, zou ik op z´n minst z´n andere arm nog breken. Maar je wordt er wel weer even door wakkergeschud vind ik, zo´n bericht als deze...........
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
-
kitty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schapendoes
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Het is dus inderdaad zo gebeurd zegt het baasje. De hond hoorde haar niet gelijk roepen door de wind en de surfer is er recht op af gegaan.......chrico schreef:Ik snap heel goed dat je boos bent, woedend. Zo te lezen ben je er getuige van geweest en reageer je ook van daaruit. Maar ik vind dit wel een heel harde veronderstelling en ik hoop echt dat je er naast zit want voor het baasje zal dit moeilijk te verkroppen zijn->Chanty<- schreef:Als het strand helemaal leeg is en je gaat doelbewust op een hond af dan doe je dit expres. Vooral omdat hij dit bewust dichtbij bij de honden er langs reed. Toen ze daar iets van zei deed hij minachtend zn hoofd schudden. Toen ze de honden aan wilde lijne kwam hij met een snelheid terug met een vaartje van 100 km per uur op de hond af. Hij had met gemak om de hond heen kunnen rijden en dat heeft hij niet gedaan.Strega schreef:Om nou te stellen dat die gast het expres heeft gedaan, vind ik wel weer het andere uiterste (en erg kort door de bocht).
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
dan klopt je openingspost niet want iemand die de macht over het ding verliest gaat nergens doelbewust op af.

-
kitty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schapendoes
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Ik had het alleen nog via een vriendin van haar gehoord. Die had het blijkbaar verkeerd begrepen omdat de eigenaar van de hond vreselijk overstuur bij haar dode hond op strand op de hulpdiensten zat te wachten.....massam schreef:dan klopt je openingspost niet want iemand die de macht over het ding verliest gaat nergens doelbewust op af.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
kitty schreef:Ik had het alleen nog via een vriendin van haar gehoord. Die had het blijkbaar verkeerd begrepen omdat de eigenaar van de hond vreselijk overstuur bij haar dode hond op strand op de hulpdiensten zat te wachten.....massam schreef:dan klopt je openingspost niet want iemand die de macht over het ding verliest gaat nergens doelbewust op af.
wat natuurlijk superlogisch is. maar als die vent doelbewust op de hond afgegaan is wordt het wel een heel ander verhaal.
hoe dan ook een verschrikkelijk drama

-
S@ndr@
- Zeer actief
Beetje mosterd na de maaltijd discussie
ik vind het heel naar voor je vriendin, die hond heeft er waarschijnlijk weinig erg in gehad.
Maar als je even gaat uitwaaien, dan verwacht je niet met een dode hond terug te komen
ik vind het heel naar voor je vriendin, die hond heeft er waarschijnlijk weinig erg in gehad.
Maar als je even gaat uitwaaien, dan verwacht je niet met een dode hond terug te komen
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
Wat een bizar ongeval
Sneu voor je vriendin!
Helaas wordt ons landje steeds voller met mensen, honden en allerlei speeltjes en dit soort ongelukken zal alleen nog maar toenemen.
Jaren geleden kon je nog rustig wandelen in een bos, maar nu komt er altijd wel ergens een horde bergfietsers, motoren of quads om de hoek scheuren.Het maakt soms niet eens uit of je je hond aan de lijn hebt, je moet zelf al vaak een noodsprong maken.
Het is niet meer weg te denken en we zullen ons dus aan moeten passen. Mensen die geen hond hebben of er bang voor zijn klagen dat er steeds meer loslopende honden zijn wat natuurlijk ook zo is.
We hebben niets in pacht en zullen dus onze ruimte moeten delen.Ik denk dat dit een ongeval was want een surfer weet heus wel hoe hard hij neer kan gaan als hij een obstakel raakt. Nu had hij alleen zijn arm gebroken maar het had veel erger kunnen zijn.
Helaas wordt ons landje steeds voller met mensen, honden en allerlei speeltjes en dit soort ongelukken zal alleen nog maar toenemen.
Jaren geleden kon je nog rustig wandelen in een bos, maar nu komt er altijd wel ergens een horde bergfietsers, motoren of quads om de hoek scheuren.Het maakt soms niet eens uit of je je hond aan de lijn hebt, je moet zelf al vaak een noodsprong maken.
Het is niet meer weg te denken en we zullen ons dus aan moeten passen. Mensen die geen hond hebben of er bang voor zijn klagen dat er steeds meer loslopende honden zijn wat natuurlijk ook zo is.
We hebben niets in pacht en zullen dus onze ruimte moeten delen.Ik denk dat dit een ongeval was want een surfer weet heus wel hoe hard hij neer kan gaan als hij een obstakel raakt. Nu had hij alleen zijn arm gebroken maar het had veel erger kunnen zijn.
-
Strega
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border collie/Australian cattle dog en een Spaanse zwerver
Dat denk ik dus ook. Ik snap wel dat je vanuit kwaadheid en emotie misschien denkt dat hij het bewust gedaan heeft, maar serieus... niet veel mensen zijn zo gek hoor. Onverantwoordelijk, dat wel. Maar ik kan me niet voorstellen dat iemand dat überhaupt wil doen en al helemaal niet met het risico dat hij zelf z'n nek breekt en z'n kitebuggy naar de mallemoeren gaat.Marie-Josée schreef: We hebben niets in pacht en zullen dus onze ruimte moeten delen.Ik denk dat dit een ongeval was want een surfer weet heus wel hoe hard hij neer kan gaan als hij een obstakel raakt. Nu had hij alleen zijn arm gebroken maar het had veel erger kunnen zijn.
Hoe dan ook, het is gewoon vreselijk en heel erg voor de eigenaar van de hond.
Those who don't believe in magic will never find it. - Roald Dahl
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
- Aantal honden: 3
Wat afschuwelijk!!! heel veel sterkte voor je vriendin
Enne... aanlijnen of niet, denken jullie werkelijk dat die hond minder dood was geweest als hij aan de lijn had gezeten en dat ding tegen haar aan was gereden??
Die lijn is geen bescherming tegen alles - helaas. Meer sociaal gedrag was dat wel geweest.
Enne... aanlijnen of niet, denken jullie werkelijk dat die hond minder dood was geweest als hij aan de lijn had gezeten en dat ding tegen haar aan was gereden??
-
Bobby
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Schapendoes
Jammer dat er gelijk met 'had dit' en 'had dat' wordt gereageerd. Alsof iemand die zielsveel van haar honden houdt, bewust het risico gaat opzoeken? Dit is een drama wat je nooit maar dan ook nooit wenst mee te maken en wanneer er tussen al die kitesurfers (zij loopt iedere dag over dat strand) één onverantwoordelijke imbeciel rondrijdt die denkt dat alles van hem is, dan ben je bij voorbaat al kansloos. Vergelijk het maar met een kind van 16 dat gaat joyriden en ook de risico's onderschat. Dit is in- en intriest en ja, ik hoop dat de dader hiervoor goed wordt gestraft want als je op een verboden gebied rijdt en ook nog eens op een verkeerd gedeelte van de breedte van het strand en je wordt nog gewaarschuwd dan ben je 3x fout bezig geweest.
-
chrico
- Zeer actief
Niemand zegt dat zij niet zielsveel van haar hond houd en ook niet dat zij dit bewust heeft opgezocht.Bobby schreef:Jammer dat er gelijk met 'had dit' en 'had dat' wordt gereageerd. Alsof iemand die zielsveel van haar honden houdt, bewust het risico gaat opzoeken? Dit is een drama wat je nooit maar dan ook nooit wenst mee te maken en wanneer er tussen al die kitesurfers (zij loopt iedere dag over dat strand) één onverantwoordelijke imbeciel rondrijdt die denkt dat alles van hem is, dan ben je bij voorbaat al kansloos. Vergelijk het maar met een kind van 16 dat gaat joyriden en ook de risico's onderschat. Dit is in- en intriest en ja, ik hoop dat de dader hiervoor goed wordt gestraft want als je op een verboden gebied rijdt en ook nog eens op een verkeerd gedeelte van de breedte van het strand en je wordt nog gewaarschuwd dan ben je 3x fout bezig geweest.
Als ik een joyrider tegen komt en ik weet dat als hij heen gaat dat hij ook weer terug komt dan ben ik uit de stuiter. Dan wacht ik hem niet op om even met jouw vergelijking te praten.
Ik kan mij gewoonweg niet voorstellen dat de surfer bewust op de hond ingereden is net zoals ik mij niet voor kan stellen dat het baasje de hond bewust voor de surfer heeft laten lopen.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
Ik zou in elk geval de dader aansprakelijk proberen te stellen. Die mocht daar immers helemaal niet komen.Je krijgt er je hond niet mee terug maar misschien wel een beetje gemoedsrust.
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Heb ik niks meer aan toe te voegenBobby schreef:Jammer dat er gelijk met 'had dit' en 'had dat' wordt gereageerd. Alsof iemand die zielsveel van haar honden houdt, bewust het risico gaat opzoeken? Dit is een drama wat je nooit maar dan ook nooit wenst mee te maken en wanneer er tussen al die kitesurfers (zij loopt iedere dag over dat strand) één onverantwoordelijke imbeciel rondrijdt die denkt dat alles van hem is, dan ben je bij voorbaat al kansloos. Vergelijk het maar met een kind van 16 dat gaat joyriden en ook de risico's onderschat. Dit is in- en intriest en ja, ik hoop dat de dader hiervoor goed wordt gestraft want als je op een verboden gebied rijdt en ook nog eens op een verkeerd gedeelte van de breedte van het strand en je wordt nog gewaarschuwd dan ben je 3x fout bezig geweest.
Dat gaat ook gebeuren hoor.Marie-Josée schreef:Ik zou in elk geval de dader aansprakelijk proberen te stellen. Die mocht daar immers helemaal niet komen.Je krijgt er je hond niet mee terug maar misschien wel een beetje gemoedsrust.

-
Bobby
- Vaste gebruiker
Hoe weet je nu of iemand op de heen of de terugweg is? Ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die de gaskraan opendraaien, zich voor de trein werpen, iemand anders iets aandoen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Feit is gewoon dat hij recht op de hond af is gereden zonder te proberen deze te ontwijken en ik kan me dat dus ook niet voorstellen maar het is helaas wel gebeurd. Er lopen tegenwoordig meer gekken op deze aardkloot rond dan ons lief is en ja......dit was er dus zo een.chrico schreef:
Niemand zegt dat zij niet zielsveel van haar hond houd en ook niet dat zij dit bewust heeft opgezocht.
Als ik een joyrider tegen komt en ik weet dat als hij heen gaat dat hij ook weer terug komt dan ben ik uit de stuiter. Dan wacht ik hem niet op om even met jouw vergelijking te praten.
Ik kan mij gewoonweg niet voorstellen dat de surfer bewust op de hond ingereden is net zoals ik mij niet voor kan stellen dat het baasje de hond bewust voor de surfer heeft laten lopen.
-
chrico
- Zeer actief
A;s je daar elke dag komt dan weet je dat, je weet zelfs waar zij hun auto's parkeren, je weet waar zij bij elkaar komen, je weet welke strandtenten de plek is waar zij gebruik van maken. Dat zijn gewoon dingen die je weet.Bobby schreef:Hoe weet je nu of iemand op de heen of de terugweg is? Ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die de gaskraan opendraaien, zich voor de trein werpen, iemand anders iets aandoen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Feit is gewoon dat hij recht op de hond af is gereden zonder te proberen deze te ontwijken en ik kan me dat dus ook niet voorstellen maar het is helaas wel gebeurd. Er lopen tegenwoordig meer gekken op deze aardkloot rond dan ons lief is en ja......dit was er dus zo een.chrico schreef:
Niemand zegt dat zij niet zielsveel van haar hond houd en ook niet dat zij dit bewust heeft opgezocht.
Je kan er van alles bij gaan halen maar net zoals jij zeker weet dat dit een gek is die dit bewust gedaan heeft ben ik iemand die zich dat niet kan voorstellen. Het is niet bewezen namelijk. Het enige feit is dat de hond overleden is.
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
Strega
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border collie/Australian cattle dog en een Spaanse zwerver
Hoe weet je of hij niet heeft geprobeerd uit te wijken? Zoiets gaat zó snel... En vergeet niet dat herinneringen gemaakt worden in je hersenen hè? Herinneringen zeggen bar weinig over wat er ect gebeurd is. Misschien durfde hij geen kant te kiezen omdat hij ervan uitging dat de hond opzij zou springen en hij hem dan juist zou raken. In dat geval heeft hij misschien geprobeerd te remmen. Je weet het gewoon niet. Ik vind het wel een heel zware beschuldiging en ik kan me niet voorstellen dat die jongen zich niet ook ontzettend rot en schuldig voelt. Hij was verkeerd bezig, dat staat echt buiten kijf en dat het voornamelijk tragisch en heel verdrietig is ook, maar je hebt er niets aan om iemand zoiets aan te rekenen. Dat is alleen maar nog meer negativiteit.
Laten we vooral hopen dat mensen hierdoor gewaarschuwd zijn en het niet nog eens gebeurt.
Laten we vooral hopen dat mensen hierdoor gewaarschuwd zijn en het niet nog eens gebeurt.
-
Bobby
- Vaste gebruiker
Als ik jou blij maak met je gelijk kun je het krijgen hoor. Zo moeilijk ben ik ook niet. Je vergeet alleen een paar feiten:chrico schreef: A;s je daar elke dag komt dan weet je dat, je weet zelfs waar zij hun auto's parkeren, je weet waar zij bij elkaar komen, je weet welke strandtenten de plek is waar zij gebruik van maken. Dat zijn gewoon dingen die je weet.
Je kan er van alles bij gaan halen maar net zoals jij zeker weet dat dit een gek is die dit bewust gedaan heeft ben ik iemand die zich dat niet kan voorstellen. Het is niet bewezen namelijk. Het enige feit is dat de hond overleden is.
* hij reed op een verboden stuk
* hij reed op een verkeerd gedeelte
* hij werd nog gewaarschuwd
* hij deed geen poging tot ontwijken
* hij heeft een hond doodgereden
Maar misschien ken jij degene die het gedaan heeft want zo groot is IJmuiden nu ook weer niet.
-
Lillith
- Zeer actief
Helemaal met het niet expres eenschrico schreef:Niemand zegt dat zij niet zielsveel van haar hond houd en ook niet dat zij dit bewust heeft opgezocht.Bobby schreef:Jammer dat er gelijk met 'had dit' en 'had dat' wordt gereageerd. Alsof iemand die zielsveel van haar honden houdt, bewust het risico gaat opzoeken? Dit is een drama wat je nooit maar dan ook nooit wenst mee te maken en wanneer er tussen al die kitesurfers (zij loopt iedere dag over dat strand) één onverantwoordelijke imbeciel rondrijdt die denkt dat alles van hem is, dan ben je bij voorbaat al kansloos. Vergelijk het maar met een kind van 16 dat gaat joyriden en ook de risico's onderschat. Dit is in- en intriest en ja, ik hoop dat de dader hiervoor goed wordt gestraft want als je op een verboden gebied rijdt en ook nog eens op een verkeerd gedeelte van de breedte van het strand en je wordt nog gewaarschuwd dan ben je 3x fout bezig geweest.
-
chrico
- Zeer actief
Beetje kort lontje?Bobby schreef:Als ik jou blij maak met je gelijk kun je het krijgen hoor. Zo moeilijk ben ik ook niet. Je vergeet alleen een paar feiten:chrico schreef: A;s je daar elke dag komt dan weet je dat, je weet zelfs waar zij hun auto's parkeren, je weet waar zij bij elkaar komen, je weet welke strandtenten de plek is waar zij gebruik van maken. Dat zijn gewoon dingen die je weet.
Maar misschien ken jij degene die het gedaan heeft want zo groot is IJmuiden nu ook weer niet.
Hoe weet je zeker dat het verboden was en niet de bufferzone?
Als hij op verboden gebied was dan vervalt het verkeerde gedeelte want fout is hij dan toch al
Klopt, dat heb ik gelezen. Maar er dan vanuit gaan dat het niet in de bufferzone was maar ook echt het verkeerde gedeelte
Het niet ontwijken is niet bewezen
Het enige feit blijft dus staan dat de hond is doodgereden en ongeacht waar dat gebeurd is, het is een diep triest gebeuren dat het gebeurd is en had niet mogen gebeuren. De rest is aan de wet om uit te zoeken lijkt mij, daar kan je heel lang over speculeren maar komen wij toch niet uit.
Net zoals het niet van belang is of jij de hond en baas kent is het ook niet van belang of ik de surfer ken. Als je mijn berichten had gelezen had kon je zien dat ik een schurft heb aan de surfers op het strand en neem ik mijn voorzorgsmaatregelen als ik er mee geconfronteerd word al vind ik dat niet leuk en vooral niet nodig als er rekening met elkaar gehouden word. Maar om de surfer aan te rekenen dat het een bewuste actie was vind ik ver gaan. Net zoals Strega zei, ik kan mij voorstellen dat het zo leek toen het gebeurde maar dat wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is.
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
ramoon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): jack hussel en poedel
ik denk dat die kite surfers een beetje de p over de honden op het strand in hebben,
net zoals wij over de kitesurfers of iig ik.
als een zo'n surfer dan een beetje rotdag heeft zie ik het best in dat ie expres richting
een hond sjeest om misschien te laten schrikken en een point te maken.
of misschien erger, als iemand dat dan hier verteld waarom moet dat dat verhaal in twijfel getrokken
worden, die dingen die gaan zo verschrikkelijk hard tegen de tijd dat je ziet dat ie op je af scheurt is ie d'r al.
net zoals wij over de kitesurfers of iig ik.
als een zo'n surfer dan een beetje rotdag heeft zie ik het best in dat ie expres richting
een hond sjeest om misschien te laten schrikken en een point te maken.
of misschien erger, als iemand dat dan hier verteld waarom moet dat dat verhaal in twijfel getrokken
worden, die dingen die gaan zo verschrikkelijk hard tegen de tijd dat je ziet dat ie op je af scheurt is ie d'r al.
- dagmar88
- Zeer actief
Ja, hij spoelt ook bewust tegen de 1000 euro aan materiaal door de plee en breekt voor de fun z'n eigen arm.Bobby schreef:Als ik jou blij maak met je gelijk kun je het krijgen hoor. Zo moeilijk ben ik ook niet. Je vergeet alleen een paar feiten:chrico schreef: A;s je daar elke dag komt dan weet je dat, je weet zelfs waar zij hun auto's parkeren, je weet waar zij bij elkaar komen, je weet welke strandtenten de plek is waar zij gebruik van maken. Dat zijn gewoon dingen die je weet.
Een plotselinge windstoot is al genoeg om de controle te verliezen en ik vind het echt heel naar dat het zo is afgelopen; maar kan niet anders dan het houden op een ongeluk...
En dit is de reden dat wanneer ik die knullen bezig zie ik een ander stuk uit zoek om de hondjes los te laten...
Net als wanneer er tractoren zijn of paarden en in het vorige losloopgebied crossmotoren en quats.
Hartstikke nette knullen die écht hun best deden met iedereen rekening te houden; maar ze zullen maar net niet meer uit kunnen wijken of even de andere kant op kijken.
Een ongeluk zit in een klein hoekje en ik sta liever zelf voor de veiligheid van mijn honden dan dat ik af moet gaan op wat officieel wel en niet mag of dat mensen mijn waarschuwing ter harte nemen
Het blijft natuurlijk tragisch.
-
ramoon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): jack hussel en poedel
hij zal best verzekert zijn, als ie m al niet gehuurd heeft.
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Oh wat vreselijk zeg
Ik vind die dingen ook doodeng en ga van het strand af als ze in de buurt zijn..
Ik vind die dingen ook doodeng en ga van het strand af als ze in de buurt zijn..
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Hier net zo, maar de gemeente doet er niets aan.[Sandra] schreef:Wat een triest verhaal![]()
Hier iets soortgelijks: fietsers in het uitlaatbos. Er liggen fietspaden rond het hele parkje, maar nee, die fietsers moeten er persé doorheen, en vaak met een eng hoge snelheid. Om knijs van te worden. Het is losloopgebied voor honden daar. Toevallig heb ik er vanmiddag een klacht over naar de gemeente gestuurd. Niet dat ik er veel van verwacht, maar wie weet leidt het tot iets.
Sterkte voor de mensen van wie het hondje was.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
-
Strega
- Zeer actief
Wat een mooie hond was het. Echt heel triest
.
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 2
Ik sluit mij bij jou aan Jip, dit had echt niet mogen gebeuren 
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
kreeg net deze link toegestuurd
http://witteherder.nl/petitie/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://witteherder.nl/petitie/" onclick="window.open(this.href);return false;
Fenneke en Baloe

- Inne
- Zeer actief
Wat erg zeg
. Veel sterkte voor de eigenaresse 

Madison
Boris, voor altijd in mijn hart
-
Strega
- Zeer actief
Re: hond overleden na botsing met kite buggy-teken petitie pag 2
Getekend
.
- lilalila
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): een pippa
Re: hond overleden na botsing met kite buggy-teken petitie pag 2
Veel sterkte voor het baasje,
dit had nooit mogen gebeuren.
(Ik heb de petitie ondertekend, het kan toch niet zo zijn dat mensen, kinderen en honden in levensgevaar komen, omdat er zo nodig gekited moet worden op het strand. Laat ze maar op een speciaal afgezet terrein gaan kiten. Een race-circuit dat omheind is.)
dit had nooit mogen gebeuren.
(Ik heb de petitie ondertekend, het kan toch niet zo zijn dat mensen, kinderen en honden in levensgevaar komen, omdat er zo nodig gekited moet worden op het strand. Laat ze maar op een speciaal afgezet terrein gaan kiten. Een race-circuit dat omheind is.)