vast een heel gezonde Peek die onhoorbaar ademhaalde en een vlot gangwerk had.yamie schreef:Maria schreef:rasgroep negen winnaar is inderdaad een Peek
ik denk dat ik die een beetje verdrongen had :N:
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond van het jaar show
Moderator: moderatorteam
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Re: Hond van het jaar show
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
He, ik zie dit nu pas.
Is bij mij om de hoek. Snap nu wel waarom er zoveel honden door de stad wandelden vandaag.
Is bij mij om de hoek. Snap nu wel waarom er zoveel honden door de stad wandelden vandaag.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Voor een peek echt een gezonde peek, niet hoorbaar ademde, en ik had een paar hondjes verderop twee mopsen staan die snurkten de hele tijd...Rosita Compagner schreef:vast een heel gezonde Peek die onhoorbaar ademhaalde en een vlot gangwerk had.yamie schreef:Maria schreef:rasgroep negen winnaar is inderdaad een Peek
ik denk dat ik die een beetje verdrongen had :N:
- bieb4
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Miniature American Shepherd en een Friese Stabij
Ernst...wie is dat....niet gezien
Ik heb wel wat foto's gemaakt maar met bovenstaande Ernst waren ze vast beter geworden, moet ze nog uit zoeken.
Vind het een leuke show en ook al is Troy ook niet geplaatst het feit dat je op deze show alleen MAG komen als je hond geplaatst is bij de laatste 3 in de eindkeuring of clubwinnaar vind ik wel wat hebben, tot nu toe is Troy de enige beauceron die er ooit gestaan heeft. En al 2 keer!!
Verder mag van mij de hal wel iets groter.
ik heb foto's van verschillenden rassen maar moet ze laden

Ik heb wel wat foto's gemaakt maar met bovenstaande Ernst waren ze vast beter geworden, moet ze nog uit zoeken.
Vind het een leuke show en ook al is Troy ook niet geplaatst het feit dat je op deze show alleen MAG komen als je hond geplaatst is bij de laatste 3 in de eindkeuring of clubwinnaar vind ik wel wat hebben, tot nu toe is Troy de enige beauceron die er ooit gestaan heeft. En al 2 keer!!
- Triplefox
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Fox Terrier
Kerry Blue Terrier - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Maar ik zag jou wel.... ff zwaaien ho maarbieb4 schreef:Ernst...wie is dat....niet gezien![]()

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Wij zij ook terug! Was een hele gezellige dag en het was super om weer mee te mogen doen. Het blijft toch een hele speciale show. Met 3 eigen fok op het podium was ik toch wel heeeeul erg trots!
Geen hondjes bij de selectie dit keer maar dat mag de pret niet drukken. Ze hebben alledrie hun beste beentje voorgezet en ik heb genoten Madam en Qiet te zien lopen op het podium want normaal zie je er zelf weinig van. Ze waren zo mooi
Ben benieuwd naar de foto's van Ernst.
De Barsoi van Anita Gielisse werd Hond van het Jaar de Beagle van Elly (Hond van het Jaar 2009) werd 2de.
Ik heb hele mooie honden gezien vandaag. Zelf vond ik de Duitse Staander Draadhaar erg mooi en ook heel enthousiast showen.
Geen hondjes bij de selectie dit keer maar dat mag de pret niet drukken. Ze hebben alledrie hun beste beentje voorgezet en ik heb genoten Madam en Qiet te zien lopen op het podium want normaal zie je er zelf weinig van. Ze waren zo mooi

Ben benieuwd naar de foto's van Ernst.
De Barsoi van Anita Gielisse werd Hond van het Jaar de Beagle van Elly (Hond van het Jaar 2009) werd 2de.
Ik heb hele mooie honden gezien vandaag. Zelf vond ik de Duitse Staander Draadhaar erg mooi en ook heel enthousiast showen.
- Triplefox
- Zeer actief
- Contacteer:
GokjeRosita Compagner schreef:
Mee mág doen![]()
Leuk verslag, ben benieuwd of Ernst je ook herkend heeft en op de gevoelige plaat vastlegde. Kunnen we allemaal de outfit en de hakken zien.

- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
de vrouw naast mij moest lachen, dus ik zei, ze mag dat ze is bijna veteraanyamie schreef:ik heb erg om haar moeten lachenPodenji schreef:wij zijn terug, solar heeft verder niets gewonnen, maar ze had wel een leuke dag, madam begon op het groene tapijt te rollen toen de keurmeester met de andere honden bezig was, en ik heb haar lekker laten gaan, zij mag dat, de koningin

My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
wij zijn ook weer geland en bijgekomen. Ook wij zijn niet geplaatst maar hebben wel een super leuke dag gehad. Erg mooie honden gezien 

groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
- Nuran Gino
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee Zwitserse Witte Herders, Nuran en Santoz
- Contacteer:
ook wij zijn weer thuis, ook niet geplaatst, maar wel een leuke dag gehad....
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
volgens mij heb ik jullie gezien, zat je in een hoek en was je stik zenuwachtigNuran Gino schreef:ook wij zijn weer thuis, ook niet geplaatst, maar wel een leuke dag gehad....
groetjes Annemie
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
sirene schreef: Ik heb hele mooie honden gezien vandaag. Zelf vond ik de Duitse Staander Draadhaar erg mooi en ook heel enthousiast showen.
Ik denk dat dat Xanto III van Lonsbirke was toch? Dat is de trots van de fokkers van Ushi.

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
sirene schreef: Ik heb hele mooie honden gezien vandaag. Zelf vond ik de Duitse Staander Draadhaar erg mooi en ook heel enthousiast showen.
Ik denk dat dat Xanto III van Lonsbirke was toch? Dat is de trots van de fokkers van Ushi.

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik wil foto's van Peruanen zien 

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
In deel 2, eentje.Badu schreef:Ik wil foto's van Peruanen zien

- bieb4
- Zeer actief
ach man heb lopen zoeken naar je, zat je op zolderMaar ik zag jou wel.... ff zwaaien ho maar volgens mij WILDE je me niet zien...

1e paar van mij...beste veteraan en reserve rasgroep 2

die met een beetje instructie van Ernst best beter hadden geweest

- Nuran Gino
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat zou zo maar kunnen hahaha, ik ben niet echt stressbestendig....en ik loop nog niet zo lang shows, ik vond dit iets moois om mee te maken!jores schreef:volgens mij heb ik jullie gezien, zat je in een hoek en was je stik zenuwachtigNuran Gino schreef:ook wij zijn weer thuis, ook niet geplaatst, maar wel een leuke dag gehad....
Gelukkig reageert Nuran niet erg op mijn nervositeit, scheelt weer dat één van ons cool in de kop blijft.

- Triplefox
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat is daar mis mee dan....???bieb4 schreef:die met een beetje instructie van Ernst best beter hadden geweestMaar ik zag jou wel.... ff zwaaien ho maar volgens mij WILDE je me niet zien...

Zijn prima foto's, zou willen dat ik ook ff beneden had gestaan, helaas teveel zooi bij me en een rug die kaduuk was

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- bieb4
- Zeer actief
Volgens mij was er maar 1 witte herder dus moet dit Nuran zijn

ernst ik vind de belichting niet helemaal mooi dit is een zwarte newfoundlander, weleens waar drager van het bruin-gen(tenminste de eigenaar vertelde me een zoon an hem te hebben die bruin is) ik had de hond graag wat zwarter gezien

ernst ik vind de belichting niet helemaal mooi dit is een zwarte newfoundlander, weleens waar drager van het bruin-gen(tenminste de eigenaar vertelde me een zoon an hem te hebben die bruin is) ik had de hond graag wat zwarter gezien
- Triplefox
- Zeer actief
- Contacteer:
Voor de liefhebbers ff een linkje naar mijn facebook, anders moet ik ze nog een keer uploaden...geen zin in
http://www.facebook.com/album.php?aid=9 ... 117c002fa9" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit is het album van de eindkeuring, vanaf dinsdag komen de andere groepen ook aan bod, 1 album per groep want in principe heb ik iedere hond en groep wel als ik me niet vergis

http://www.facebook.com/album.php?aid=9 ... 117c002fa9" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit is het album van de eindkeuring, vanaf dinsdag komen de andere groepen ook aan bod, 1 album per groep want in principe heb ik iedere hond en groep wel als ik me niet vergis

- Nuran Gino
- Zeer actief
- Contacteer:
Klopt, dit is Nuran! Mag ik de foto er af plukken?bieb4 schreef:Volgens mij was er maar 1 witte herder dus moet dit Nuran
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
ernst en bieb: hebben jullie solar ook op de foto?
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- Triplefox
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja ik heb d'r wel ergens volgens mij, hou anders mijn facebook in de gaten dan zie je d'r vanzelfPodenji schreef:ernst en bieb: hebben jullie solar ook op de foto?

- bieb4
- Zeer actief
Tuurlijk!!Klopt, dit is Nuran! Mag ik de foto er af plukken?
Jammer Ernst had graag ff gebabbeld over de instellingen, ben best tevreden met die 85mm F1.8. Nu nog die 7D.
Herkansing op Groningen dan maar!!
Ik heb alleen rasgroep 7, 2 en 1....sorry!! Heb je wel zien lopen vind dat een leuke rasgroep.ernst en bieb: hebben jullie solar ook op de foto?
- Triplefox
- Zeer actief
- Contacteer:
De belichting klopt wel alleen is je witbalans een beetje naar aan het doen, had ik ook last van btw, die groene ondergrond is naar én er waren veel verschillende kleuren licht én intensiteiten...een ware hel dusbieb4 schreef: ernst ik vind de belichting niet helemaal mooi dit is een zwarte newfoundlander, weleens waar drager van het bruin-gen(tenminste de eigenaar vertelde me een zoon an hem te hebben die bruin is) ik had de hond graag wat zwarter gezien

Met een beetje nabewerking kan je het nog wel goed krijgen hoor.
Je kan ook ff een grijskaartje om Jeroen zijn nek binden en in RAW fotograferen, dan trek je de witbalans met het pipetje zo recht in lightroom/photoshop

- bieb4
- Zeer actief
oke dan zie ik het toch goed dat ze niet optimaal zijn!! En een grijskaartje om jeroen zijn nek
Maar dat r=TAW dat is miss voor die binnenshows wel een hele goede tip, heb het wel gedaan maar pfff...wat een werk die foto's

- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Hondenshow in Hazerswoude-dorp, Rijnland. Veel licht! Daar kan je hele mooie plaatjes schieten, als de zon een beetje mee werkt 

- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
@ ernst : zal ik zeker doen, maar ik geloof dat ik moet wachten tot dinsdag nietwaar?
@ bieb: geeft niets

@ bieb: geeft niets

- Triplefox
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, ik ben bang van wel al kwam ik net een misfocus tegen die toch niet helemaal mis wasPodenji schreef:@ ernst : zal ik zeker doen, maar ik geloof dat ik moet wachten tot dinsdag nietwaar?![]()