Hoop dat ik ook nog even tijd krijg om wat foto's te maken hier en daar.
Camera gaat in ieder geval mee.
Kan nog wel wat oefening gebruiken met fotograferen in een hal :N:
Moderator: moderatorteam
Zeggehhh...Irisz schreef:Wij zitten in ring 10....54 Ridgebacks...het blijft verbazingwekkend.Ga je naar de uithoek van NL omdat het daar 'rustiger' zou zijn....54 stuks.
Hutsje schreef:ik ben er dus niet. heb een grote fotoshoot zaterdag.
ja, sorry. maar dat kun jij best! zal iig een goede oefening zijn! (iso hoog zetten en op je sluitertijd letten). moet lukken zonder flits met jouw tstl.sjaak-k schreef:Hutsje schreef:ik ben er dus niet. heb een grote fotoshoot zaterdag.
Dan toch maar zelf prutsen
Uithoek... Tssskkk...Ineke schreef:Zeggehhh...Irisz schreef:Wij zitten in ring 10....54 Ridgebacks...het blijft verbazingwekkend.Ga je naar de uithoek van NL omdat het daar 'rustiger' zou zijn....54 stuks.
:M:
![]()
Wij zijn maar met 2, een reutje en teefje, beide in de jeugdklasse.
De teef is dus van mij.
Leuk!-Gaby- schreef:Uithoek... Tssskkk...Ineke schreef:Zeggehhh...Irisz schreef:Wij zitten in ring 10....54 Ridgebacks...het blijft verbazingwekkend.Ga je naar de uithoek van NL omdat het daar 'rustiger' zou zijn....54 stuks.
:M:
![]()
Wij zijn maar met 2, een reutje en teefje, beide in de jeugdklasse.
De teef is dus van mij.
Ik ga beide dagen waarschijnlijk, sowieso zondag. Hoop dat ik nog een paar mensen kan herkennen.
Marjoleine schreef:Mij ook.
Ik heb een rossige stoffer onder mijn arm
DezeIneke schreef:Marjoleine schreef:Mij ook.
en bij de bostons...Irisz schreef:Hutsje schreef:ik ga proberen te komen met camera![]()
Kom je ook even bij de streepjes langs??
MonaToetje schreef:en bij de bostons...Irisz schreef:Hutsje schreef:ik ga proberen te komen met camera![]()
Kom je ook even bij de streepjes langs??
Hutsje schreef:ik ben er dus niet. heb een grote fotoshoot zaterdag.
leuk!!! zie je daar dan wel, ben die idioot met 2 MH (1 donkere) en een speedy gonzales (Ziva, onze parson)maitestar schreef:Wij zijn er zondag, uiteraard met fototoestel
ja is het ook wel hoor, maar ik ben ook al lange tijd niet meer op een hondenshow geweest en dat had me ook erg leuk geleken. maar business voor pleasureMarjoleine schreef:@Huts, dat is alleen maar fijn voor je! Alleen ook pech voor ons, nou ja. Jammer.
Weet iemand waar de indelingen staan van Groningen? Ik kan alleen aantallen vinden.
Liep jij vandaag toevallig samen op met Ladybird en Mitya?Marjoleine schreef:Mij ook.
Waar staat dat??Ineke schreef:Ernst heeft Fien gekiekt vandaag en haar halfbroer ook als het goed is!
Hee, stom zeg!-Gaby- schreef:Liep jij vandaag toevallig samen op met Ladybird en Mitya?Marjoleine schreef:Mij ook.
Edit: Haha, laat maar, ik klik op actieve onderwerpen en zie dit topic. Ik zag jullie lopen dus. Maar volgens mij hadden jullie haast, dus ik heb jullie niet aangesproken. Ik wist het ook niet 100% zeker.
De foto's bedoel je? Nog nergens, voor zover ik weet.Marjoleine schreef:Waar staat dat??Ineke schreef:Ernst heeft Fien gekiekt vandaag en haar halfbroer ook als het goed is!
Ja, doe ik, sorry. Oh ja, het was Vita, het donkere meisje in elk geval. Jullie waren helaas al haast voorbij toen ik het zag en we hadden net onze inkopen gedaan en de klauwen vol met hondenspul. Maar dat zijn geen excuses natuurlijk, ik zal roepen de volgende keer.Marjoleine schreef:Hee, stom zeg!-Gaby- schreef:Liep jij vandaag toevallig samen op met Ladybird en Mitya?Marjoleine schreef:Mij ook.
Edit: Haha, laat maar, ik klik op actieve onderwerpen en zie dit topic. Ik zag jullie lopen dus. Maar volgens mij hadden jullie haast, dus ik heb jullie niet aangesproken. Ik wist het ook niet 100% zeker.
Nee, we hadden geen haast en het was Vita trouwens
Ik loop altijd door omdat ik geen honden wil hinderen.
Jammer, volgende keer even roepen hoor!
ik denk ook dat ik jullie heb zien lopen, ik herkende Fien aan haar strikjesMarjoleine schreef:Hee, stom zeg!-Gaby- schreef:Liep jij vandaag toevallig samen op met Ladybird en Mitya?Marjoleine schreef:Mij ook.
Nee, we hadden geen haast en het was Vita trouwens
Ik loop altijd door omdat ik geen honden wil hinderen.
Jammer, volgende keer even roepen hoor!