En jij voert je hond rauw vlees en je bent zeker een vleeseter?Kaiou schreef:Laat nou de schrijver van dit boek zelf veganist zijn![]()
En tja, het kan, maar of alles wat kan ook goed en gezond is

Moderator: moderatorteam
En jij voert je hond rauw vlees en je bent zeker een vleeseter?Kaiou schreef:Laat nou de schrijver van dit boek zelf veganist zijn![]()
Klopt helemaalyuri36 schreef:En jij voert je hond rauw vlees en je bent zeker een vleeseter?Kaiou schreef:Laat nou de schrijver van dit boek zelf veganist zijn![]()
Owww, dit wordt spannendValerie schreef:Klopt helemaalyuri36 schreef:En jij voert je hond rauw vlees en je bent zeker een vleeseter?Kaiou schreef:Laat nou de schrijver van dit boek zelf veganist zijn![]()
Vegetarier dan?Hilde schreef:Marian, honden zijn niet vegetarisch en mensen ook nietmarian* schreef:Lang geleden kende ik iemand die zelf vegetarisch was en haar hond ook vegetarische brokken gaf.Heeft ook niet lang geduurd omdat de hond toch allerlei tekorten kreeg en er ziek van werd.
Kan ook niet andersVegetarische brokken bestaan wel.
Nee, Kaiou barft niet.yuri36 schreef:En jij voert je hond rauw vlees en je bent zeker een vleeseter?Kaiou schreef:Laat nou de schrijver van dit boek zelf veganist zijn![]()
Kaiou schreef:Laat nou de schrijver van dit boek zelf veganist zijn![]()
Jij eet zeker ook vlees? Rauw ook denk ik want je hebt duidelijk bloed geproefdHutsje schreef:ja, ik zou jou inmiddels wel eens een keer op je bek willen slaan maar dat hooooort nietyuri36 schreef:Tussen wat mensen denken dat hoort, en wat kan, zit een wereld van verschil.Iris123 schreef:Waarschijnlijk hebben ze net als vossen een soort afwisseling nodig en zijn ze minder puur carnivoor als algemeen aangenomen, maar het hoofdbestandeelt behort nog altijd vlees te zijn. Zo zitten ze eenmaal in elkaar, dan ga je ze dat toch niet bewust onthouden.
Maar... eh.... nou.... ik vind hem wel vermakelijk zaterdagavond-voer hoorDenise. schreef:Als we nou eens met zijn allen niet meer reageren op Yuri?
Oh ja dan moet je reageren inderdaadMarion. schreef:Maar... eh.... nou.... ik vind hem wel vermakelijk zaterdagavond-voer hoorDenise. schreef:Als we nou eens met zijn allen niet meer reageren op Yuri?
Daar wordt er eentje slimDenise. schreef:Als we nou eens met zijn allen niet meer reageren op Yuri?
Ik ga er vanuit dat de doorsnee HF verstand genoeg heeft. En bij de mensen die Bonzo voeren zijn de reacties serieus genoeg.Denise. schreef:Oh ja dan moet je reageren inderdaadIk kan er ook wel om lachen hoor maar al die onzin is dan wel weer jammer
Rebble schreef:Maar het feit dat het kán wil toch niet zeggen dat het gezond is? Ik lees in het citaat uit het boek alleen maar dat het kan maar geen onderbouwing waarom het voor een hond ook gezond zou zijn. Heb je die ook voor me? Een onderbouwing bedoel ik.
Ik zou mezelf ook graag een chocoladivoor noemen, ik wéét ook dat ik dat kán zijn maar ik blijf er uiteindelijk niet gezond mee en ik denk dat ik me knap beroerd ga voelen naar een week of wat.
Ja, op blz. 55 van genoemd boek vind je die.Rebble schreef:Maar het feit dat het kán wil toch niet zeggen dat het gezond is? Ik lees in het citaat uit het boek alleen maar dat het kan maar geen onderbouwing waarom het voor een hond ook gezond zou zijn. Heb je die ook voor me? Een onderbouwing bedoel ik.
Ik zou mezelf ook graag een chocoladivoor noemen, ik wéét ook dat ik dat kán zijn maar ik blijf er uiteindelijk niet gezond mee en ik denk dat ik me knap beroerd ga voelen naar een week of wat.
Ach, een korte samenvatting ter promotie van het boek, daar kán de schrijven toch geen bezwaar tegen hebbenyuri36 schreef:Ja, op blz. 55 van genoemd boek vind je die.Rebble schreef:Maar het feit dat het kán wil toch niet zeggen dat het gezond is? Ik lees in het citaat uit het boek alleen maar dat het kan maar geen onderbouwing waarom het voor een hond ook gezond zou zijn. Heb je die ook voor me? Een onderbouwing bedoel ik.
Ik ga het niet hier copiëren; het is niet mijn boek.
Aangezien het boek gratis is, kan iedereen het zelf lezen.Rebble schreef: Ach, een korte samenvatting ter promotie van het boek, daar kán de schrijven toch geen bezwaar tegen hebben
Dat is ook een mythe want daar kunnen ze het niet goed op doen.yuri36 schreef:Daarom is het ook slechts een mythe dat omdat honden carnivoren zouden zijn, ze het alleen maar op een vlees-dieet goed zouden doen.
Het engels is geen probleem maar heb geen behoefte aan het boek, ik sta daar niet achter en ben het er niet mee eensyuri36 schreef:Aangezien het boek gratis is, kan iedereen het zelf lezen.Rebble schreef: Ach, een korte samenvatting ter promotie van het boek, daar kán de schrijven toch geen bezwaar tegen hebben
Maar indien het Engels een probleem is: De schrijver haalt o.a. aan dat honden elke benodigde voedingsstof uit een vegetarisch dieet kunnen halen. Daarom is het ook slechts een mythe dat omdat honden carnivoren zouden zijn, ze het alleen maar op een vlees-dieet goed zouden doen.
Hutsje schreef:slechts een mythe![]()
![]()
nee, mijn begrijpertje is aangetast door al die gevahluke ziekteverwekkers waar ik mee in ktak kom tijdens het vlees voerenRebble schreef:Hutsje schreef:slechts een mythe![]()
![]()
Ja duh, wist jij dat niet!? Je hebt Aphrodite, Zeus, Poseidon en Hond de god van het vlees
Tsja, je vroeg om een onderbouwing, als je die dan niet wil lezen omdat je er bij voorbaat al niet achter staat, dan houdt het op natuurlijk.Rebble schreef:Het engels is geen probleem maar heb geen behoefte aan het boek, ik sta daar niet achter en ben het er niet mee eensyuri36 schreef:Aangezien het boek gratis is, kan iedereen het zelf lezen.Rebble schreef: Ach, een korte samenvatting ter promotie van het boek, daar kán de schrijven toch geen bezwaar tegen hebben
Maar indien het Engels een probleem is: De schrijver haalt o.a. aan dat honden elke benodigde voedingsstof uit een vegetarisch dieet kunnen halen. Daarom is het ook slechts een mythe dat omdat honden carnivoren zouden zijn, ze het alleen maar op een vlees-dieet goed zouden doen.![]()
En waarom is het eigenlijk een issue dat honden vlees eten?
Nou, zo staat het er niet helemaalyuri36 schreef:Aangezien het boek gratis is, kan iedereen het zelf lezen.Rebble schreef: Ach, een korte samenvatting ter promotie van het boek, daar kán de schrijven toch geen bezwaar tegen hebben
Maar indien het Engels een probleem is: De schrijver haalt o.a. aan dat honden elke benodigde voedingsstof uit een vegetarisch dieet kunnen halen. Daarom is het ook slechts een mythe dat omdat honden carnivoren zouden zijn, ze het alleen maar op een vlees-dieet goed zouden doen.
.I believe that I have demonstrated my thesis that a vegan diet for dogs is a viable option for those who wish to implement it.
The important facts are what specific nutrients a dog requires, how much of each it requires and how to meet those requirements, and this can be achieved with a plant-based diet as well as a meat-based diet.
sTefaniA schreef:Ik kan er echt niet bij waarom yuri zo anti vlees is. Een hond is een carnivoor, dat is gewoon genetisch zo en daar kunnen alle vegetarische brokken niks aan veranderen. Je gaat een kip toch ook niet aan de barf zetten? Of een mens op gras dieet?
Wat is er zo erg aan een natuurlijke voeding? Sterker nog, aan de natuurlijkSTE voeding? Je kan je hond toch niet beter voeren dan vers?
Een echte scharrelkip is wel is aan het barfen, wat denk je van al die regenwormen en het zijn nog kannibalen ook, als je ze kippenvlees voert eten ze dat ook op.Je gaat een kip toch ook niet aan de barf zetten
En ik zeg dat jij ordinair volk bent, zonder problemen!Hutsje schreef:en ik zeg dat jij poep praat. zonder problemen.