Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Maakt het dan nog uit wát voor koffieprut? Kan het oploskoffieprut zijn, of opengeknipte gebruikte senseopads-prut, of moet het per se filterkoffieprut zijn?
Want je hebt koffie en koffie, he.
Ook prima. Oploskoffie niet, echt de korrels en flink wrijven.
Gaat het ook meteen van je eigen handen af.
En voor je wasmachine, even in de trommel zelf alleen een flinke klomp soda en een kookwas draaien.
Ooh aan die vernaggelde wasmachine is echt ook nog iets te doen dus? Bedankt voor de tip, je bent een engel!
Nou mensen, ik ben even een half uurtje offline, pads knippen en die bolle Griek onder de douche proppen. Hopelijk mag ik jullie straks vertellen welke tip een gouden was. Wish me luck!
Maylala schreef:
Ooh aan die vernaggelde wasmachine is echt ook nog iets te doen dus? Bedankt voor de tip, je bent een engel!
Meestal zitten er gewoon al heel veel resten wasmiddel in de afvoer, waar dan luchtjes in blijven hangen.
Zeker wanneer je vaak op lage temperaturen wast en vloeibaar wasmiddel is geloof ik hardnekkiger.
Dus zodra de boel weer helemaal schoon is zou je niks meer moeten ruiken.
Kan wel zijn als het heel erg is dat je het moet herhalen.
Ik weet niet wát het 'm gedaan heeft van alle zooi die ik erinheb gesmeerd, maar ze ruikt al stukken beter.
Manlief stond naar adem happend van het lachen toe te kijken (arme Roos) toen de halve fles ketchup eroverheen ging, en ik heb de senseoprut aan het plafond hangen, maar de vislucht is duidelijk verminderd.
dagmar88 schreef:
Meestal zitten er gewoon al heel veel resten wasmiddel in de afvoer, waar dan luchtjes in blijven hangen.
Zeker wanneer je vaak op lage temperaturen wast en vloeibaar wasmiddel is geloof ik hardnekkiger.
Dus zodra de boel weer helemaal schoon is zou je niks meer moeten ruiken.
Kan wel zijn als het heel erg is dat je het moet herhalen.
Als Sjon de HF-anti-vislucht-behandeling heeft gehad ga ik het meteen proberen.
Bedankt voor de tip!
Ik weet niet wát het 'm gedaan heeft van alle zooi die ik erinheb gesmeerd, maar ze ruikt al stukken beter.
Manlief stond naar adem happend van het lachen toe te kijken (arme Roos) toen de halve fles ketchup eroverheen ging, en ik heb de senseoprut aan het plafond hangen, maar de vislucht is duidelijk verminderd.
Mijn eeuwige dank!
Zometeen mag Sjon eraan geloven.
Arme honden
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Die foto lijkt meer een culinair dan een olfactorisch avontuur . Mooi dat het in elk geval genoeg heeft geholpen om je niet om de haverklap van de sokken te laten slaan!
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding op de afbeelding
hahahaha lotgenoot
Har heeft dat 2 wkn terug ook gedaan.
stinken, niet normaal meer.
Heb hem 4 keer gewassen met mijn eigen shampoo. Lucht was nog niet helemaal weg maar te verdragen.
Nu ruikt hij gelukkig weer normaal
Muk schreef:Heb je geen foto gemaakt van je honden ingesmeerd met ketchup?
De arme schat. Hij was echt wóést.
Maar nu hij ook weer droog is, de badkamer schoon, de wasmachine een soda-kookwasje draait en ik ook weer wat droge kleding aanheb is hij bezig met het vergevingsproces. Gaat lang duren vrees ik, maar goed. Dat kun je natuurlijk ook niet afdwingen.
Hoewel koekjes nooit een slecht idee zijn.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.