Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zondag 10Juli Baasje en hond wandeling Brunssumerheide

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Dogs4Walk.nl
Actief
Mijn ras(sen): Teckel x chihuahua
Labrador
Contacteer:

Re: Zondag 10Juli Baasje en hond wandeling Brunssumerheide

Ongelezen bericht door Dogs4Walk.nl »

Waar heb ik het dan gehad over mensen die niet komen opdagen?

Wordt hier wel aangevallen dat ik niet kom opdagen?
Http://www.Dogs4Walk.nl - Bij elk kakje, hoort een zakje! :)
Afbeelding
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Dogs4Walk.nl schreef:Waar heb ik het dan gehad over mensen die niet komen opdagen?
Daar heb je gelijk in, het is Blauwe Oogjes die denkt het woord voor je te moeten voeren maar het voelt evengoed aanvallend tegenover mensen die normaal altijd gewoon gezellig en ongedwongen samen gaan wandelen, zonder dat daar formulieren voor nodig zijn.Als dat voor jou beter werkt moet je dat vooral blijven doen maar hier werkt dat niet.
Net als Veronique begrijp ik nog steeds niet waar het probleem nu eigenlijk zit.
corason del perro
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
Contacteer:

Ongelezen bericht door corason del perro »

Hmz rare wending dit topic.
A blue eyes was je met marcel en magda? jammer dat ik het zo laat las anders was ik zeker met jullie mee geweest dat is een leuke groep honden :ok:
Dogs4Walk.nl
Actief
Labrador
Contacteer:

Ik kan er inkomen dat mensen zich verplicht voelen zoals ik de wandeling heb gesteld, echter deze bedoelingen zitten er aan mijn kant niet aan!

Mijn opzet was te wandelen met een grote en gezellige groep, tevens is dit de eerste keer dat ik een bericht plaatste over een wandeling en dacht het zo goed te doen.

De opzet achter het informatie invullen was dat ik een lijstje met telefoonnummer zou hebben en andere mensen mijn nummer zodat we niet onnodig hoefde te wachten op iemand wat niet zou opdagen en ik dan even kon vragen hoe het ermee stond en of er nog gewacht moest worden!

Ook hoeven de mensen niet bang te zijn voor ongewenste reclame te ontvangen, daar dit geen opt-in inschrijving was!

Verder was ik aanwezig met de bedrijfsauto en was ikzelf herkenbaar met besrijfskleding!

Voor mij zaten er dus geen kwade bedoelingen bij en wilde alleen een leuke dag hebben en hoopte te voorkomen dat we elkaar mis zouden lopen!

Mocht ik nog een keer een wandeling aankOndigen op het forum dan probeer ik in elk geval dit anders te doen als nu en meer rekening te houden met de forumleden.
Afbeelding
Cantus
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder

Ongelezen bericht door Cantus »

Dogs4Walk.nl schreef:Ik kan er inkomen dat mensen zich verplicht voelen zoals ik de wandeling heb gesteld, echter deze bedoelingen zitten er aan mijn kant niet aan!

Mijn opzet was te wandelen met een grote en gezellige groep, tevens is dit de eerste keer dat ik een bericht plaatste over een wandeling en dacht het zo goed te doen.

De opzet achter het informatie invullen was dat ik een lijstje met telefoonnummer zou hebben en andere mensen mijn nummer zodat we niet onnodig hoefde te wachten op iemand wat niet zou opdagen en ik dan even kon vragen hoe het ermee stond en of er nog gewacht moest worden!

Ook hoeven de mensen niet bang te zijn voor ongewenste reclame te ontvangen, daar dit geen opt-in inschrijving was!

Verder was ik aanwezig met de bedrijfsauto en was ikzelf herkenbaar met besrijfskleding!

Voor mij zaten er dus geen kwade bedoelingen bij en wilde alleen een leuke dag hebben en hoopte te voorkomen dat we elkaar mis zouden lopen!

Mocht ik nog een keer een wandeling aankOndigen op het forum dan probeer ik in elk geval dit anders te doen als nu en meer rekening te houden met de forumleden.
Ik vraag je in ieder geval het volgende filmpje van youtube te verwijderen, heb je er ook een mail over gestuurd:

http://www.youtube.com/watch?v=uzzveJbXFxw

Dit om de volgende redenen:

Die wandeling heb ik niet gelopen onder de noemer "Dogs4Walk.nl baasje en hond wandeling" en wil ik dus niet mee geassocieerd worden. Het lijkt nu alsof ik klant bij jou ben en dat is niet zo. Dit noem ik misleiding naar publiek en werk ik niet aan mee! Deze wandeling was voor mij gewoon een forumwandeling(alleen was er verder niemand van t forum behalve ik, maar dat terzijde)...Dus geen dogs4walk wandeling in mijn ogen.
Je had mij kunnen informeren over het filmpje en de titel ervan, voordat je deze online zette. Ik wil niet graag ongevraagd in verband gebracht worden met iets waar ik niks mee te maken heb.
Dogs4Walk.nl
Actief
Labrador
Contacteer:

Mail ontvangen, beetje overbodig dit ook hier nog te plaatsen!
Afbeelding
Cantus
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder

Ongelezen bericht door Cantus »

Dogs4Walk.nl schreef:Mail ontvangen, beetje overbodig dit ook hier nog te plaatsen!
Naja kreeg geen reactie op mn mail en ik zag dat je hier wel aan t reageren was...ik denk dan weet ik zeker dat ie het leest :ok:
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Dogs4Walk.nl schreef:Ik kan er inkomen dat mensen zich verplicht voelen zoals ik de wandeling heb gesteld, echter deze bedoelingen zitten er aan mijn kant niet aan!

:ok:
Het leek me voor Sancho wel leuk, zo'n grote groep met ook wat hondjes van zijn afmeting.Anders loopt hij altijd maar tussen de groten.
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”