Dat had ik ook gezien, maar omdat ik Naomi persoonlijk ken zit ik me natuurlijk gelijk weer op te vreten. Zo'n klein, jong meisje, wat het gewoon hartstikke goed doet en dan met zo'n randdebiel (die inderdaad niet kan lopen) in de ring. Ik vind het knap!Machie schreef:Moet je eens goed letten op hoe die kerel rent. Ondanks dat hij afschuwelijk ringgedrag vertoont, is zijn manier van lopen erg lachwekkend. Tenminste, dat vind ik.nathalie schreef:En nu heb ik het filmpje even afgekeken.. Wat een enorme arrogante misselijke vent is dat zeg. Bah
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
No respect
Moderator: moderatorteam
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: No respect

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Aantal honden: 1
Complimenten voor dat meisje hoor!
De hond kijkt ook nog eens naar haar op om te vragen wat hij ermee moet
Maar als ik haar, en de eigenaar van haar hond was, zou ik me wel afvragen waar je het eigenlijk allemaal voor doet.
Wat ontzéttend dom om dit te belonen, met name in deze tijden waarin de boel al zo onder kritiek te lijden heeft. Juist in déze tijd zou de goedbedoelende fokker verwachten dat alles wat ook maar enigszins riekt naar onfrisheid, subiet afgestraft zou worden lijkt me. Ongeacht de hond.
Maar helaas bevestigd uitgerekend déze knurft, die nota bene juist een uitgelezen kans wordt geboden om een voorbeeld te stellen, het onfrisse beeld maar weer eens.
Bah! Ziek zooitje!
De hond kijkt ook nog eens naar haar op om te vragen wat hij ermee moet

Maar als ik haar, en de eigenaar van haar hond was, zou ik me wel afvragen waar je het eigenlijk allemaal voor doet.
Wat ontzéttend dom om dit te belonen, met name in deze tijden waarin de boel al zo onder kritiek te lijden heeft. Juist in déze tijd zou de goedbedoelende fokker verwachten dat alles wat ook maar enigszins riekt naar onfrisheid, subiet afgestraft zou worden lijkt me. Ongeacht de hond.
Maar helaas bevestigd uitgerekend déze knurft, die nota bene juist een uitgelezen kans wordt geboden om een voorbeeld te stellen, het onfrisse beeld maar weer eens.
Bah! Ziek zooitje!
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
andere mensen hebben uiteraard ook berichten naar hem gestuurd en hij heeft wel gereageerd, zijn "kant" :
I want to react on the incident at the world dog show 2011.
During the first two days, i never doubled peoples in the different class were i shown. I congratulated ALL THE WINNERS! Blameless people could take a lesson!
After several stopped behind the young male, i decides to double , so as not continue to bother the dog !
Peoples say to witness a kick on my dog, I would like ask them to see again the vidéo! They will see i pushed her inside of the foot more than one time, 3 times exactly! Everyone does it with the knees or worse walking the dog on the fingers discreetly without anyone saying anything!
I receveid some messages from unknow peoples or they accuse me of abusing my animals...Obviously people do not know me... I am one of the few breeders Huskies to walk my dogs off leash in town, i have only 2 dogs at home, the rest are mostly in co-ownership for having the opportunity to live in a family! I am not one of those people who let 15, 20 or 30 dogs in a kennels all the time and that just go out out for sledding in a winter or dogshow ...
I appeal to everyone who came to my house! Who know my dogs and my clients to take action! If some one had something bad to tell on my work, he can answer with official improove ! I am ready!
Sincerely
Dominique
During the first two days, i never doubled peoples in the different class were i shown. I congratulated ALL THE WINNERS! Blameless people could take a lesson!
After several stopped behind the young male, i decides to double , so as not continue to bother the dog !
Peoples say to witness a kick on my dog, I would like ask them to see again the vidéo! They will see i pushed her inside of the foot more than one time, 3 times exactly! Everyone does it with the knees or worse walking the dog on the fingers discreetly without anyone saying anything!
I receveid some messages from unknow peoples or they accuse me of abusing my animals...Obviously people do not know me... I am one of the few breeders Huskies to walk my dogs off leash in town, i have only 2 dogs at home, the rest are mostly in co-ownership for having the opportunity to live in a family! I am not one of those people who let 15, 20 or 30 dogs in a kennels all the time and that just go out out for sledding in a winter or dogshow ...
I appeal to everyone who came to my house! Who know my dogs and my clients to take action! If some one had something bad to tell on my work, he can answer with official improove ! I am ready!
Sincerely
Dominique
- nathalie
- Zeer actief
- Contacteer:
Aha. Als Ushi dus pups krijgt, en ik doe die in co-own, mag ik mijn hond ook schoppen op show. Want dan ben je beter.
En wat leest het stukje verschrikkelijk irritant zeg.
En wat leest het stukje verschrikkelijk irritant zeg.

- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Hmmja?yamie schreef:andere mensen hebben uiteraard ook berichten naar hem gestuurd en hij heeft wel gereageerd, zijn "kant" :
Sincerely
Dominique

Hij kan lullen tot hij een ons weegt, maar hij gedraagt zich gewoon vervelend en asociaal. Daar hoef je niet zo lang over te discussieren volgens mij

Er bestaan nu eenmaal mensen die zich vervelend gedragen. Wat ik veel storender zou vinden als ik fokker zou zijn, is dat het belóónd wordt.
Het signaal wat afgegeven wordt.
En dat andermans goeie gedrag daardoor moet lijden. De juiste oplossing was geweest om te diskwalificeren denk ik. Dan haal je de hond uit het spel en kun je de nummer twee eerlijk laten winnen. Als er puur op de kwaliteit van de hond zou zijn beoordeeld tenminste.
Op die manier krabt de eigenaar van de gediskwalificeerde hond zich misschien eens achter de oren over de te volgen strategie in het vervolg.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Nou, echt heel vloeiend is zijn engels ook niet he.. Maargoed daar ging het niet over 
Dus wat ik lees, is dat ie ontzéttend goed is voor z'n honden, en daarom een andere hond/exposant mag hinderen in de ring, krap inhalen, dicht op ze lopen, de hond schoppen (of ie het nou hard deed of niet, om het even..) en dan wordt je gewoon beloond met het BOB. Belachelijk.

Dus wat ik lees, is dat ie ontzéttend goed is voor z'n honden, en daarom een andere hond/exposant mag hinderen in de ring, krap inhalen, dicht op ze lopen, de hond schoppen (of ie het nou hard deed of niet, om het even..) en dan wordt je gewoon beloond met het BOB. Belachelijk.
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
-
- Zeer actief
- Contacteer:
ach, hij was vast niet aan het schoppen maar deed een CM-tje, die mag dat toch ook gewoon ongestraft.....
Danielle Boshouwers
Border Collie en Hrvatski Ovcar kennel "Nice of you to Come Bye"
Border Collie en Hrvatski Ovcar kennel "Nice of you to Come Bye"
-
- Zeer actief
Iedereen kan natuurlijk ook de honden niet inschrijven als hij keurt zodat ook hij zich achter de oren gaat krabben of dit wenselijk is onder zijn oog of niet.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Sepje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Weimaraner
Geen idee wie Naomi is maar serieus Respect! En die keurmeester mogen ze ook wel aan spreken! Als dit met mij was gebeurd denk ik niet dat ik zo kalm hard kunnen blijven

- Sepje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Weimaraner
Juist dat denk ik ookNanna schreef:Ik blijf het een heel rare vertoning vinden en heb sterk het idee dat het al vèr van tevoren bekokstoofd was dat deze hond moest winnen.
Regardless.

- daywalker
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog - Mechelse Herder - Akita -
- Aantal honden: 4
omdat je gelijk hebt waarschijnlijkNanna schreef:Waarom komen opeens de woorden "sisser" "doofpot" en "hand altijd boven het hoofd van vrindjes" bij me opMachie schreef:Danielle, Ik ben erg benieuwd naar de reactie's. Als je die krijgen gaat...

mijn vrienden zie je niet, die staan achter me
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Bah wat een lul. Het is dat je ook nog met een hond te maken hebt, anders was ik in haar geval gewoon stil gaan staan plotseling 

- MonaToetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Wat een lul van een handler. ik snap niet dat hij niet gediskwalificeerd is. Petje af voor Naomi door zo profesioneel te blijven. Ik heb haar al vaker op de show gezien en ze is echt heel goed. Daar kan die lul nog wat van leren. Wat de KM betreft..daar heb ik geen woorden voor.
Linda

Linda
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
- Robin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): shi tzu x maltezer x jackrussel Robin en Mikai
Ik snap dit soort shows nooit zo.. Wat is precies de bedoeling? (serieuze vraag)
Wat die man fout doet, zie ik overigens wel. Ass.
Wat die man fout doet, zie ik overigens wel. Ass.
- grover
- Zeer actief
- Contacteer:
Is gewoon een exterieurkeuring. Keurmeester (die dikkere man) bekijkt een hele stapel honden van hetzelfde ras, kiest uiteindelijk een beste reu en teef (obv exterieur, gangwerk en een klein beetje gedrag - een erg timide en terughoudende Welsh Springer zal bv zelden beste van het ras kunnen worden) en waar je nu naar kijkt is dus de keurmeester die nogmaals zijn gekozen beste reu en beste teef laat lopen teneinde een definitieve "best of breed" te kiezen 

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Van mij mag de KM een flinke tik op de vingers krijgen (een boete bijvoorbeeld) en de handler had de ring uit gestuurd moeten worden.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- vania
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
- Aantal honden: 4
schandalig
ik vind het zelfs enorm onrespectvol om elke keer zijn hond "in" de hond van het meisje te laten lopen

ik vind het zelfs enorm onrespectvol om elke keer zijn hond "in" de hond van het meisje te laten lopen

- Annemiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): American Staffordshire Terriers
- Contacteer:
Om niet te hinderen ben ik er voorbij gegaan, hmmm in zo'n grote ring kun je volgens mij genoeg afstand houden!
Wat een dick!
Naomi showt ook Amerikaanse Staffords, vandaar dat ik haar 'ken'.

Wat een dick!

Naomi showt ook Amerikaanse Staffords, vandaar dat ik haar 'ken'.

Groetjes Annemieke
- gerda__b
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres of te wel de prutschuivers...:)
- Contacteer:
Al schrijf je het allemaal weer heel tactischbouvierpoedel schreef:Wat ik begrijp is Naomi ook een HF klantje.???
Is dit in Frankrijk waar dit speelde.
Die irritante joekel had ik geloof ik een hengstentrap achter uit gegeven in zijn ballen.
En wordd er nu gezegt dat de keurmeester in de Raad als voorzitter zit en ook bij de FCi een functie heeft.![]()
Die moet ook een hengstentrap in zijn dikke vette pens hebben.
Word GVD lekker kut gedrag ook nog beloond door hem 1 te maken.

Maar ik denk dat als Ger daar had gerend met 1 van haar hondjes en zo'n malloot had constant op haar hakken getrapt...

Dan had Ger zich echt wel ff omgedraaid en had die meneer ffe heel duidelijk gemaakt dat hij NU heel snel met dat achterlijk gedrag moet stoppen

De ring is groot genoeg dan wacht hij maar ff met starten

Wat een mafkees zeg en idd die keurmeester mogen ze van mij ook diskwalificeren...dit klopt van GEEN kanten.

En dat meisje..petje af hoor

Those who know don't speak....and those who speak don't know

06-06-2003 - 29-04-2015 Branca.....

06-01-2007 - 24-02-2016 Cayuse.....

09-08-2005 - 01-03-2016 Brandy

05-07-2005 - 04-07-2017 Sita

26-03-2008 - 06-08-2018 Centho

- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
volgens mij ging dit om beste jeugdhond en ging best of breed naar een anderegrover schreef:Is gewoon een exterieurkeuring. Keurmeester (die dikkere man) bekijkt een hele stapel honden van hetzelfde ras, kiest uiteindelijk een beste reu en teef (obv exterieur, gangwerk en een klein beetje gedrag - een erg timide en terughoudende Welsh Springer zal bv zelden beste van het ras kunnen worden) en waar je nu naar kijkt is dus de keurmeester die nogmaals zijn gekozen beste reu en beste teef laat lopen teneinde een definitieve "best of breed" te kiezen

My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
De aso. Hij schopt constant haar witte pumpjes uit. Vind het een verschrikking om te zien (ook die "slechts" 3 niet eens rake trappen).Annemiek schreef:Om niet te hinderen ben ik er voorbij gegaan, hmmm in zo'n grote ring kun je volgens mij genoeg afstand houden!![]()
Wat een dick!![]()
- grover
- Zeer actief
- Contacteer:
Oh, ik had (vanwege de openingspost van dit topic) begrepen dat het om het BOB ging, maar beste jeugdhond dusPodenji schreef:volgens mij ging dit om beste jeugdhond en ging best of breed naar een anderegrover schreef:Is gewoon een exterieurkeuring. Keurmeester (die dikkere man) bekijkt een hele stapel honden van hetzelfde ras, kiest uiteindelijk een beste reu en teef (obv exterieur, gangwerk en een klein beetje gedrag - een erg timide en terughoudende Welsh Springer zal bv zelden beste van het ras kunnen worden) en waar je nu naar kijkt is dus de keurmeester die nogmaals zijn gekozen beste reu en beste teef laat lopen teneinde een definitieve "best of breed" te kiezen

- Pumi
- Zeer actief
- Contacteer:
filmpje is van youtube gehaald 

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
Pumi schreef:filmpje is van youtube gehaald
ja... je moet slecht gedrag zo snel mogelijk laten verdwijnen he.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Toch maar opslaan in het vervolg 

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
Op FB schijnt het ook al 2 dagen te hebben rondgewaard. Het is wel gezien en er wordt schande van gesproken. En dat is het ook. Een zeer onsportieve handler met zeer onacceptabel gedrag in de ring. En een km die zijn gezag niet laat gelden. Schande gewoon.

- Robin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): shi tzu x maltezer x jackrussel Robin en Mikai
Dankje voor de uitleggrover schreef:Is gewoon een exterieurkeuring. Keurmeester (die dikkere man) bekijkt een hele stapel honden van hetzelfde ras, kiest uiteindelijk een beste reu en teef (obv exterieur, gangwerk en een klein beetje gedrag - een erg timide en terughoudende Welsh Springer zal bv zelden beste van het ras kunnen worden) en waar je nu naar kijkt is dus de keurmeester die nogmaals zijn gekozen beste reu en beste teef laat lopen teneinde een definitieve "best of breed" te kiezen

-
- Zeer actief
Wat een misselijke vent zeg, dat had hij bij mij moeten proberen die had ik gelijk van zijn lange stelten geschopt.
- nathalie
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik denk dat Naomi's vader zich nog het meest in heeft moeten houden. Die hoor ik op de achtergrond ook nog wat dingen zeggen