Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
fes/lou schreef:Al die vechthondentopics komen alleen maar omdat de vechthondeigenaren er zo leuk hysterisch op reageren..
Zouden ze dat niet doen, is de lol er zo af....
Misschien moet er wel een forumcensuur komen waarbij vechthond en pitbull wordt veranderd in radijsje, dan voelen vechthondeigenaren zich ook niet zo aangevallen....
Dan hebben ze gewoon radijsjes en kan niemand er een kwaad woord van zeggen.....
Ik zie het al helemaal voor me, radijsje vliegt eigenaresse aan... Nou als ik dat ergens zie staan, kan je mij helemaal bij elkaar vegen
lieke schreef:Ik heb een killer-collie. Tel ik nou ook mee?
jep!
Oké, da's dan duidelijk. Dan hier even een mededeling naar alle leden van het vechthondenkamp: IK HOOR NU BIJ JULLIE!
Het duurde even voor ik wist waar ik thuis hoor maar ik besef nu dat ik van mijn neutrale stoel af moet komen. De watjes met hun watjeshonden van het andere kamp kunnen nu hun borst wel natmaken. Ik ben er klaar voor:
fes/lou schreef:Al die vechthondentopics komen alleen maar omdat de vechthondeigenaren er zo leuk hysterisch op reageren..
Zouden ze dat niet doen, is de lol er zo af....
Misschien moet er wel een forumcensuur komen waarbij vechthond en pitbull wordt veranderd in radijsje, dan voelen vechthondeigenaren zich ook niet zo aangevallen....
Dan hebben ze gewoon radijsjes en kan niemand er een kwaad woord van zeggen.....
Enige censuur zou misschien zo gek nog niet zijn ( berichten over aanvallende pitbulls mogen niet meer geplaatst worden) al werd het hier dan wel een dooie boel
Tja en er kleven nu eenmaal nadelen aan het hebben van een geminacht hondenras.Dat weet je van te voren. Daarom heb je ze misschien ook wel. Het maakt het leven in elk geval interessanter.Mijn volgende hond wordt ook een pit
Voor degenen die er echt niet meer tegen kunnen en niet de discipline op kunnen brengen dergelijke berichten over te slaan; er zijn volgens mij speciale forums voor.
Al die vechthonden liefhebbers maar denken dat ze een ultieme stoere kuthond hebben.
En dan moeten horen dat een poedel julllie veghuntjies ver vooruit streven en gaan voor het hoogste in rang namelijk een president.
Probeer dat maar eens voor elkaar te krijgenn met die ghetto bijters van jullie.
bouvierpoedel schreef:Al die vechthonden liefhebbers maar denken dat ze een ultieme stoere kuthond hebben.
En dan moeten horen dat een poedel julllie veghuntjies ver vooruit streven en gaan voor het hoogste in rang namelijk een president.
Probeer dat maar eens voor elkaar te krijgenn met die ghetto bijters van jullie.
Ga je lekker, met je gemene killers?
Wacht maar. Mijn zachtgebekte langhaar heeft me zo teleurgesteld dat ik nu een klein maar uiterst effectief moordwapen in opleiding heb.
Mijn diepvries ligt al vol met......barf
bouvierpoedel schreef:Al die vechthonden liefhebbers maar denken dat ze een ultieme stoere kuthond hebben.
Wacht maar. Mijn zachtgebekte langhaar heeft me zo teleurgesteld dat ik nu een klein maar uiterst effectief moordwapen in opleiding heb.
Je word altijd teleurgestelt lieverd als je geen poedel hebt.
Ik wil die hielenbiijter van je wel een possje in opleiding nemen bij mijn scattige poedels.
Nou en vergeet dan vooral je kleine man niet, daar meende ik over te hebben gelezen dat ie Beer heeft vermoord...
De3staffies schreef:Nou en vergeet dan vooral je kleine man niet, daar meende ik over te hebben gelezen dat ie Beer heeft vermoord...
Die bedoel ik dus.....
Zodadelijk gaat hij mee met een forumwandeling....dus als jullie in de krant lezen dat er in Maastricht een aantal honden verscheurd is en de straten leegstroomden dan weten jullie hoe het zit.
Miezemuis schreef: geen poedel een maltezer toch?
Waarom staat er dan killer poodle boven?
Ik noem het discriminatie.....
Ook dat nog.
Daarbij vind ik het te verdedigen dat een hond depressief wordt van Chirac.Verzachtende omstandigheden dus. Niet genoeg sensatie.
Ik wil gewoon dat poedels ook de aso titel krijgen die ze verdienen.
Niets geen lieve krullebolletjes en trruttten imago.
Weg met die vegthuntjies en de poedels in aso buurtjes bij aso's .
De3staffies schreef:Nou en vergeet dan vooral je kleine man niet, daar meende ik over te hebben gelezen dat ie Beer heeft vermoord...
Die bedoel ik dus.....
Zodadelijk gaat hij mee met een forumwandeling....dus als jullie in de krant lezen dat er in Maastricht een aantal honden verscheurd is en de straten leegstroomden dan weten jullie hoe het zit.
Miezemuis schreef: geen poedel een maltezer toch?
Waarom staat er dan killer poodle boven?
Ik noem het discriminatie.....
Ook dat nog.
Daarbij vind ik het te verdedigen dat een hond depressief wordt van Chirac.Verzachtende omstandigheden dus. Niet genoeg sensatie.
Ik wil gewoon dat poedels ook de aso titel krijgen die ze verdienen.
Niets geen lieve krullebolletjes en trruttten imago.
Weg met die vegthuntjies en de poedels in aso buurtjes bij aso's .
krijg jij straks al die aso`s in je huis op zoek naar zo`n truttige, levensgevaarlijke vechtpoedel.
ellen
Ja met aso kutpoedels trek jje natuurrlijk ook aso baasjes.
Gewoon de krat bier en het plastic tuinset in de voortuin met een boom om tegen te pissen en verkopen die kutpoedels.
André of die kamper op de achtergrond en dan moet het met de verkooptechniek lukken toch.??
bouvierpoedel schreef:Ja met aso kutpoedels trek jje natuurrlijk ook aso baasjes.
Gewoon de krat bier en het plastic tuinset in de voortuin met een boom om tegen te pissen en verkopen die kutpoedels.
André of die kamper op de achtergrond en dan moet het met de verkooptechniek lukken toch.??
mot je wel je tattoo`s laten zien in een mouwloos hempie waar een beetje borsthaar uit komt en je buik over je korte broek heen hangt en je witte sokken in je jezusnikes dan komt het goed
ellen
bouvierpoedel schreef:Ja met aso kutpoedels trek jje natuurrlijk ook aso baasjes.
mot je wel je tattoo`s laten zien in een mouwloos hempie waar een beetje borsthaar uit komt en je buik over je korte broek heen hangt en je witte sokken in je jezusnikes dan komt het goed
ellen
Dus jij zegtt datt ik een witte pens heb.??
Ik ontvang ze gewoon aan het tuinpad met blote pens en een biertje in mijn klauwen met de krijsende poedel naast mij.
Oh die is leuk en heb ik al verschillende keren op AP of NGC voorbij zien komen.
Martin Gaus had vroeger ook zo'n lieverdje op zijn armen die hij aan stond te prijsen als scattig huisdier.
Je hoorde hem nog net niet dat kreng de hel in wensen.
Judith-Diesel schreef:Ohh shit nu heb ik dus en een killer stafford en een killer poedel, hoe moet ik dT nou weer gaan oplossen?
Die Killer stafford mag je hier brengen, maar die poedel mot ik niet, krijgen morgen al een poedelpup, die ken je als ze jong zijn nog veul valser maken
~reinforcement builds behavior~ ~You can not influence someone while you are judging them~