Ja laat maar komen die foto's.Dazwa84 schreef:Nu willen we wel een foto van Sjaak natuurlijk

Moderator: moderatorteam
Ja laat maar komen die foto's.Dazwa84 schreef:Nu willen we wel een foto van Sjaak natuurlijk
Ik weet dat Sjaak dat liever niet heeft, Maar deze foto heb ik van hem geschoten gisteren:Rikoy schreef:Ja laat maar komen die foto's.Dazwa84 schreef:Nu willen we wel een foto van Sjaak natuurlijk
Frederique schreef:Voor mij was Sjaak ook de verrassing van de dag.
Ik had er ook een veel ouder iemand bij verwacht![]()
Datzelfde had ik overigens ook van Josee met de Weimpjes.
Daar had ik het beeld bij van een 50-plusser met kort grijs haar in waxjas en Dubarry-laarzen.
Staat daar ineens een jonge blonde meidwellicht heeft ze de hierboven beschreven
outfit wel maar daar was het sowieso wat te warm voor.
Sorry Sjaak en Josee![]()
Jeffy schreef:Ik zag Sanne voor Jeannette aanZe liep met Diva en ik vroeg, oh heb je Bo ook bij je? Keek ze me aan of ik gek was: "wie is bo?"
![]()
Verder dacht ik dat Sjaak een heel iel mager mannetje was, donker haar met een bril. Nou dat was het ook niet helemaal![]()
Massam zag er ook heel anders uit dan ik dacht. En daar heb ik toch wel foto's van gezienHet zal wel aan mij liggen
Tiny schreef:Ik had Sjaak ook anders verwacht, ik wist wel dat hij vrij jong was. Verder vonden Des en ik, Akira is weer een ander verhaal, het ontzettend leuk om iedereen weer te zien. En geef niet hoor Veronique, het was ook raar om een vreemde naar je te zien zwaaien
Jeffy schreef:Ik zag Sanne voor Jeannette aanZe liep met Diva en ik vroeg, oh heb je Bo ook bij je? Keek ze me aan of ik gek was: "wie is bo?"
![]()
Verder dacht ik dat Sjaak een heel iel mager mannetje was, donker haar met een bril. Nou dat was het ook niet helemaal![]()
Massam zag er ook heel anders uit dan ik dacht. En daar heb ik toch wel foto's van gezienHet zal wel aan mij liggen
Oh echt?massam schreef:Tiny schreef:Ik had Sjaak ook anders verwacht, ik wist wel dat hij vrij jong was. Verder vonden Des en ik, Akira is weer een ander verhaal, het ontzettend leuk om iedereen weer te zien. En geef niet hoor Veronique, het was ook raar om een vreemde naar je te zien zwaaien
ik heb een heel gave foto van akira... en mijn camera gisteravond bij mijn broertje laten liggen dus die hou je te goed!
massam schreef:heel relaxed toen ze als een diva in die stoel lag. ik heb hem alleen nog op het cameraschermpje gezien maar volgens mij is hij gaaf!
Schatje he, die JodyMit schreef:Oh trouwens, wel. Jody. Die blijkt heel aardig![]()
Ze had echt een supermooie taart voor me gemaakt, in mijn favoriete kleuren
Ja, met vriend en met fodor. Fodor was helemaal in love dat ie Bo zag. Zo leuk!massam schreef:was jody er ook? gemist...
Ik dus ook.massam schreef:was jody er ook? gemist...
Nee ik was (ben) hondloos. Wij hebben elkaar niet gesproken maar heb je wel een paar keer langs zien lopen. Fenneke was de enige met een witte herder volgens mij. Wel een hele mooiemassam schreef:Jeffy schreef:Ik zag Sanne voor Jeannette aanZe liep met Diva en ik vroeg, oh heb je Bo ook bij je? Keek ze me aan of ik gek was: "wie is bo?"
![]()
was jij het die met die enorm mooie witte herder kwam om met akira te snuffelen?
ik heb bewijs, 2 foto's van FoLongFields schreef:Ik dus ook.massam schreef:was jody er ook? gemist...
Kom maar door met die fotos dan!Jeannettebo schreef:ik heb bewijs, 2 foto's van FoLongFields schreef:Ik dus ook.massam schreef:was jody er ook? gemist...Lars en ik hadden haar overgehaald om langs te komen
word aangewerkt, heb net mijn foto's in photobucket gezetLongFields schreef:Kom maar door met die fotos dan!Jeannettebo schreef:ik heb bewijs, 2 foto's van FoLongFields schreef:Ik dus ook.massam schreef:was jody er ook? gemist...Lars en ik hadden haar overgehaald om langs te komen
Ik ben ook reuze benieuwdRikoy schreef:Ja laat maar komen die foto's.Dazwa84 schreef:Nu willen we wel een foto van Sjaak natuurlijk
Marije en mij heb je ook gesprokenEschaenStefanie schreef:ik heb jody volgens mij even in het voorbijgaan gezien, maar pas te laat beseft wie het was.
Verder had ik niet echt een beeld van mensen, ik heb ook weinig gesproken met de mensen omdat het er toch best veel waren en ik echt echt nog niemand kende. Heb nog even met Judith gesproken en vooral Diesel had ik anders ingeschat. Van mensen heb ik nooit zo'n beeld maar vooral Lieke had ik echt niet herkend, en anders ingeschat.
Voor de rest idd met machie gesproken, (je was eigenlijk wel zoals ik je had ingeschat) leuke meid zeker.. Magic kwam er later ook nog bij, En ik merk gewoon dat ik voortaan echt van mijn schroom moet komen en meer mensen moet aanspreken
Jeannettebo schreef:ik heb bewijs, 2 foto's van FoLongFields schreef:Ik dus ook.massam schreef:was jody er ook? gemist...Lars en ik hadden haar overgehaald om langs te komen