dit is de nieuwe site:
http://www.maasduyn.nl
onze sammes:
http://www.maasduyn.nl/?sam-een-heel-bi ... e-hond!,25
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Allergie, het verschil met 4 maanden geleden.
Moderator: moderatorteam
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
- Aantal honden: 1
Re: Allergie, het verschil met 4 maanden geleden.
Dit topic gelijk even doorgestuurd naar een vriendin die loopt te tobben met haar hond.
Wat moet dat een geweldig gevoel geven om zo'n verschil in je hond te kunnen zien en merken!!

Wat moet dat een geweldig gevoel geven om zo'n verschil in je hond te kunnen zien en merken!!

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
Dat is het ook zeker.Shibby schreef:Dit topic gelijk even doorgestuurd naar een vriendin die loopt te tobben met haar hond.![]()
![]()
Wat moet dat een geweldig gevoel geven om zo'n verschil in je hond te kunnen zien en merken!!![]()
En ik heb dit topic ook gemaakt om te laten zien wat NIB voor mij en Diesel hebben betekent.
Dat er voor mensen met een hond met een allergie ook een goede (alternatieve) oplossing is.
En eerlijk gezegd, als je het verschil ziet bij Sam van Massam. Dan ga je zelf ook denken, laat ik het toch maar proberen.

- schelsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila
- Aantal honden: 3
Nadat dit te hebben gelezen heb ik gaan zoeken achter deze brok en gevonden, ineens 2 zakken besteld, ze vallen nog heel goed mee van prijs vind ik en zo te lezen klinkt het heel goed , deze brok.
Normaal geef ik euro premium seafood maar deze bevat eigenlijk wat te veel vet en de honden worden te dik, deze brok zou beter voor de lijn , ook weer goe meegenomen en dan voor maja haar allergie, hopelijk dat het even goed helpt dat bij de hond van topicistarter.
De honden zie er veel beter uit sinds ze op een visbrok staan, behalve dan dat ze wat dikker zijn geworden wat minder goed is, is hun vacht ook enorm dik en zwart geworden en verharen ze veel minder en raar maar waar, schelsey haar ogen zien er beter uit, hoe dit komt is een raadsel maar lijkt of ze minder staar heeft, alhoewel ik denk dat het toeval is want anders zou iedereen met staar vollop vis gaan eten, toch, verschillende mensen hebben me al gezegd dat haar ogen beter staan en voor een oudje van bijna 11 lijkt het of ze juist aan een verjongingskuur bezig is dus ja, ik kan het wel aanraden, visbrokken
Normaal geef ik euro premium seafood maar deze bevat eigenlijk wat te veel vet en de honden worden te dik, deze brok zou beter voor de lijn , ook weer goe meegenomen en dan voor maja haar allergie, hopelijk dat het even goed helpt dat bij de hond van topicistarter.
De honden zie er veel beter uit sinds ze op een visbrok staan, behalve dan dat ze wat dikker zijn geworden wat minder goed is, is hun vacht ook enorm dik en zwart geworden en verharen ze veel minder en raar maar waar, schelsey haar ogen zien er beter uit, hoe dit komt is een raadsel maar lijkt of ze minder staar heeft, alhoewel ik denk dat het toeval is want anders zou iedereen met staar vollop vis gaan eten, toch, verschillende mensen hebben me al gezegd dat haar ogen beter staan en voor een oudje van bijna 11 lijkt het of ze juist aan een verjongingskuur bezig is dus ja, ik kan het wel aanraden, visbrokken
- Frenk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
Jeetje wat een verschil
Ik hou dit zeker in mijn achterhoofd! Mocht de eerste eliminatieronde bij Frenk niets opleveren, dan kan ik dit laten doen.
Ik hou dit zeker in mijn achterhoofd! Mocht de eerste eliminatieronde bij Frenk niets opleveren, dan kan ik dit laten doen.