Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voor de mensen met een Facebook-acccount
Moderator: moderatorteam
- daywalker
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog - Mechelse Herder - Akita -
- Aantal honden: 4
Re: Voor de mensen met een Facebook-acccount
Is er wel enige vorm van controle bij "you tube" over wat er geplaatst mag worden, of kan je onbeperkt en straffeloos zulke stootaangevende bagger plaatsen? 

mijn vrienden zie je niet, die staan achter me
- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
- Aantal honden: 2
Ik geloof dat je bij YT ook kan rapporteren, maar ik weet niet in hoeverre daar iets mee gedaan wordt...
Ik durf het filmpje niet te kijken
Ik durf het filmpje niet te kijken

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
daywalker schreef:Is er wel enige vorm van controle bij "you tube" over wat er geplaatst mag worden, of kan je onbeperkt en straffeloos zulke stootaangevende bagger plaatsen?
Wa's dat dan?
Je bedoelt denk ik aanstootgevende?Ja,dat kun je bij YT ook aangeven.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Kan er nu nooit eens gewoon "normaal" worden gereageerd zonder de "juf" uit te hangenmarian* schreef:daywalker schreef:Is er wel enige vorm van controle bij "you tube" over wat er geplaatst mag worden, of kan je onbeperkt en straffeloos zulke stootaangevende bagger plaatsen?
Wa's dat dan?
Je bedoelt denk ik aanstootgevende?Ja,dat kun je bij YT ook aangeven.

Wat is het nut van dat "terechtwijzende" gedoe? Geeft dat mensen een goed gevoel over zichzelf ofzo van kijk mij eens slim bezig zijn???

Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- daywalker
- Zeer actief
och een typfoutje, sorry hoor (nachtdienst gehad, beetje slaperig)smoekie schreef:Kan er nu nooit eens gewoon "normaal" worden gereageerd zonder de "juf" uit te hangenmarian* schreef:daywalker schreef:Is er wel enige vorm van controle bij "you tube" over wat er geplaatst mag worden, of kan je onbeperkt en straffeloos zulke stootaangevende bagger plaatsen?
Wa's dat dan?
Je bedoelt denk ik aanstootgevende?Ja,dat kun je bij YT ook aangeven.Sorry hoor, dat belerende en verbeterende gedoe komt me soms wel eens de strot uit. Je weet toch wat er bedoeld wordt
Wat is het nut van dat "terechtwijzende" gedoe? Geeft dat mensen een goed gevoel over zichzelf ofzo van kijk mij eens slim bezig zijn???

O en alvast voor de bijdehandjes die denken, "waarom slaapt ie dan nu momenteel niet" ik ben vrij vandaag en slapen is dan zonde van mijn vrije dag

- iones
- Zeer actief
Ik hoop dat die vent massaal aangepakt wordt. De manier waarop hij die hond ook naar die kat gooit, echt vies! Hij geeft om die hond ook niets. Nu voerde hij die arme kat aan die hond, de volgende keer voert hij die hond aan een slang of zo. Achterlijke gek!
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- daywalker
- Zeer actief
helaas is de wereld vergeven van achterlijke gekken. Moesten die allemaal op hun verjaardag steendood vallen, waren we op een jaar verlost van een hoop dierenleed.iones schreef:Ik hoop dat die vent massaal aangepakt wordt. De manier waarop hij die hond ook naar die kat gooit, echt vies! Hij geeft om die hond ook niets. Nu voerde hij die arme kat aan die hond, de volgende keer voert hij die hond aan een slang of zo. Achterlijke gek!
Jammer dat die droom nooit zal uitkomen, dus de wereld zal altijd voorzien zijn van zulke randdebielen. Keihard aanpakken zulk hersenloos tuig blijft de enige oplossing voorhanden.

- Cash
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitseherder
Dank u!smoekie schreef:Kan er nu nooit eens gewoon "normaal" worden gereageerd zonder de "juf" uit te hangenmarian* schreef:daywalker schreef:Is er wel enige vorm van controle bij "you tube" over wat er geplaatst mag worden, of kan je onbeperkt en straffeloos zulke stootaangevende bagger plaatsen?
Wa's dat dan?
Je bedoelt denk ik aanstootgevende?Ja,dat kun je bij YT ook aangeven.Sorry hoor, dat belerende en verbeterende gedoe komt me soms wel eens de strot uit. Je weet toch wat er bedoeld wordt
Ik moet zeggen dat ik er de laatste maanden ook moe van kan worden dat irritante verbeter gedoe van een aantal hier.
walgelijk filmpje trouwens. Bah.

Cash v Heiligental en Flow.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
Cash schreef:Dank u!smoekie schreef:[..][..]
Kan er nu nooit eens gewoon "normaal" worden gereageerd zonder de "juf" uit te hangenSorry hoor, dat belerende en verbeterende gedoe komt me soms wel eens de strot uit. Je weet toch wat er bedoeld wordt
Ik moet zeggen dat ik er de laatste maanden ook moe van kan worden dat irritante verbeter gedoe van een aantal hier.

vervelend dat marian het nu over haar heen krijgt maar het klopt wel. ik word er niet moe van ofzo maar denk wel vaak: ja je weet echt wel wat er staat hoor!

- daywalker
- Zeer actief
het voortdurend verbeteren van typfoutjes of verkeerd woordgebruiik van anderen is een karaktertrekje waar ik ook niet zo dol op ben, soms is het wel gepast, maal veelal is het gewoon onnodig en knap vervelend. Zulke mensen moeten zich inschrijven voor het groot Nederlandse dictee, daar zullen ze al snel merken, dat het allemaal wel zal meevallen met hun woordkennismassam schreef:Cash schreef:Dank u!smoekie schreef:[..][..]
Kan er nu nooit eens gewoon "normaal" worden gereageerd zonder de "juf" uit te hangenSorry hoor, dat belerende en verbeterende gedoe komt me soms wel eens de strot uit. Je weet toch wat er bedoeld wordt
![]()
vervelend dat marian het nu over haar heen krijgt maar het klopt wel. ik word er niet moe van ofzo maar denk wel vaak: ja je weet echt wel wat er staat hoor!

- Cash
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitseherder
Het is niet alleen Marian idd.massam schreef:Cash schreef:Dank u!smoekie schreef:[..][..]
![]()
Maar er lijkt wel een soort kick op te rusten door sommigen om als eerste een spelfout ergens te ontdekken.

Cash v Heiligental en Flow.
- Sanne&Bo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mocht 13 jaar het baasje zijn van Bo en Boets ♥️
Bleh, ben er gewoon misselijk van!
Halve gare gek!
Halve gare gek!
Bo en Boets, we denken nog elke dag aan jullie <3
- wenmart20
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): SBT , AST en CC
fuck hee wat een idioot.
Ik dacht dat de link een soort van nieuwspagina was maar het filmpje speelde zich meteen af
Oow wat zou ik hetzelfde graag met hem doen.. Aan een touwtje binden een een tijger ofzo op hem los laten en dan filmen en op youtube zetten
Ik dacht dat de link een soort van nieuwspagina was maar het filmpje speelde zich meteen af

Oow wat zou ik hetzelfde graag met hem doen.. Aan een touwtje binden een een tijger ofzo op hem los laten en dan filmen en op youtube zetten