Ik kom zelf uit Utrecht en vind het geen punt om waar dan ook naar toe te gaan met de trein.
Moderator: moderatorteam
is dat wel open met kerst? ik vind dat altijd wel gezellig maar laat het afhangen van de rest. 2e kerstdag om 11 uur is voor mij ook wel prima eigenlijk. Ik schik me gewoonSanne!! schreef:Ik ga ervanuit dat het los in de duinen ook wel los loopt. Maar ga het dan in de auto toch niet proberen als er meerdere zijn die je kunnen halen eventueel.
Ik begrijp dat het dus 2e kerstdag word rond 11u???? Ik vind alles best. Mss met de mensen die willen daarna nog bij de roestelberg wat eten...?
Wil je me ophalen in Breda?sbientje schreef:is dat wel open met kerst? ik vind dat altijd wel gezellig maar laat het afhangen van de rest. 2e kerstdag om 11 uur is voor mij ook wel prima eigenlijk. Ik schik me gewoon
vwb de ophaler, ga je via r'dam of via den bosch?Nou ja, als ik je op moet halen in breda dan pb maar! ik doe het met liefde
Daar ben ik het helemaal mee eens. Beter maar niet in de auto proberen. Wil geen ruziemakende honden in de auto.Sanne!! schreef:Ik ga ervanuit dat het los in de duinen ook wel los loopt. Maar ga het dan in de auto toch niet proberen als er meerdere zijn die je kunnen halen eventueel.
Ik kan overleggen of Lizzie daarna met mij mee naar huis mag en dat je ze avonds bij mij op komt halen?Miezemuis schreef:Misschien kan ik ook wel mee als dat mag. Ik neem dan Lizzie (grote poedel) mee. Mijn schoonouders wonen in Dongen en daar zijn we met tweede kerstdag dus ik moet dan toch die kant uit. Ik moet alleen ff kijken hoe en wat, omdat mijn schoonouders eigenlijk niet willen dat Lizzie in hun huis is. Misschien dat ik wel ff op en neer kan rijden, maar dat moet ik dan wel bespreken met manlief.
ik pb je even!Yai schreef:Wil je me ophalen in Breda?sbientje schreef:is dat wel open met kerst? ik vind dat altijd wel gezellig maar laat het afhangen van de rest. 2e kerstdag om 11 uur is voor mij ook wel prima eigenlijk. Ik schik me gewoon
vwb de ophaler, ga je via r'dam of via den bosch?Nou ja, als ik je op moet halen in breda dan pb maar! ik doe het met liefde
![]()
Hoe laat is dan handig dat ik er ben? Ik weet niet precies hoe lang het rijden is van Breda naar Loonse en Drunense Duinen?
Had ik al gedaan horSanne!! schreef:Misschien handig om ff een lijstje te maken Sanne????
Dan weten we ook of we moeten wachten op iemand.
Zazoe Reu niet gecastreerd
Dan gaan wij 1e kerstdag ook!V. ´t Brabantse Bont schreef:Jammer, ik kan alleen 1e kerstdag 's ochtends.
Helaas niet in de ochtend nee.Sanne!! schreef:Jammer Patty! Kan je niet een klein uurtje vrij maken op 2e kerstdag
We kunnen 1e kerstdag wel naar Riel gaan?V. ´t Brabantse Bont schreef:Helaas niet in de ochtend nee.Sanne!! schreef:Jammer Patty! Kan je niet een klein uurtje vrij maken op 2e kerstdag
Om half 12 moet ik bij mijn ouders aan tafel zitten, dus dat is precies rond deze tijd. Aansluitend naar de opa's en oma's en 's avonds eten. Helemaal volgepland dus!
@ Nathalie: Ja, leuk!
Hij mag ook wel mee hoor..crutz schreef:Dames, m'n man is vrij met de kerst, dus ik ga niet mee...
Haha dat dacht ik ook! (en toen dacht ik aan mijn eigen man, die voor geen goud mee zou gaanWolf77 schreef:Hij mag ook wel mee hoor..crutz schreef:Dames, m'n man is vrij met de kerst, dus ik ga niet mee...
Idd doe ik hem geen plezier mee & vrije dagen samen zijn toch om t leuk te hebben;-)SannePP schreef:Haha dat dacht ik ook! (en toen dacht ik aan mijn eigen man, die voor geen goud mee zou gaanWolf77 schreef:Hij mag ook wel mee hoor..crutz schreef:Dames, m'n man is vrij met de kerst, dus ik ga niet mee...)
Lekker dat je man vrij is Crutz!! Da's ook wel eens leuk toch!
Oh mijn herder is een schatje hoor! Die laat iedereen met rust die haar ook met rust laat en is alleen maar met een stok bezigAsta schreef:Lijkt me leuk om mee te gaan wandelen, alleen is Asta beetje bang van herders (paar keer goed gegrepen)