Moderator: moderatorteam
Ja, kan me voorstellen dat je schrikt maar de wereld houdt inderdaad niet op bij Almere buitenZilla schreef:
Ik dacht dat zou wel makkelijk zijn nog een speelkamaraadje in de buurtmaar de wereld blijkt toch groter dan alleen Almere buiten
Succes dan! spannend hoor, ik hoop ook voor je dat je niet mee kunt volgende weekZilla schreef:Erg lekker weer was t niet nee.. Ik kan volgende week donderdag mee als mijn sollicitatie gesprek vandaag op niets is uitgelopen. Als het wel wat was heb ik volgende week donderdag een 2e gesprek en rondleiding, dus kan ik dan niet mee. Ik hoop dus dat ik niet mee kanen anders kan ik we een gezellige wandeling gebruiken
hopen dan dat je snel uitslag hebt..Jacintha schreef:Ik had ook niet meegekunt, moest vanmiddag onverwacht voor een röntgenfoto naar het ziekenhuis.
Belde vanochtend om 11.30 voor een afspraak, zegt die vrouw "ik heb om 13.50 nog wel een plekje"
Ow, oke, prima.
Spannend zeg! Heel veel succes morgenZilla schreef:Ik heb morgen 2e gesprekwel nog met 2 andere in de race
![]()
Veel plezier morgen!