Eerder zei je anders nog dat je niet kan voorspellen wat jouw hond doet als een kind hem wil aaien. Dus nu niet hier zeggen dat hij nooit uitvalt als je eerder zegt dit niet zeker te wetenSimba's pride schreef:Ok.. interessant !
Maargoed ik zie het anders, en daarbij valt mijn grafbak nooit uit en zorg ik ook wel dat hij dat niet doet maar dat neemt niet weg dat mensen hun kinderen gewoon bij zich moeten houden.

Dus ja, hoe wil jij zorgen dat je hond niet uitvalt of een kind in het gezicht bijt als jij niet weet wat hij doet??Simba's pride schreef:Maar ik kan niet voorspellen wat hij doet als er zo'n kind met van die klauwen aan hem gaat zitten, en daarbij ik doe mijn plicht ik zet de hond vast, dan moet die ouders ook maar dat mormel bij zich houden hoor.En ik zou dan ook zeker weggaan, hallo ik heb wat beters te doen dan mijn tijd te verspillen aan personen die dramatisch gaan zitten doen omdat zij zelf iets fout hebben gedaan.
Als jij je hond waarvan jij niet weet of deze wel of niet uithaalt idd bij een winkel vastbind wetende dat er veel mensen voorbij lopen en er misschien iemand of een kind bijzit die die "zielige/lieve etc" hond wil aaien, en dan óók nog eens zegt inderdaad weg te lopen als dat het geval is, ja dan val je inderdaad onder de noemer asociale hondeneigenaar jaSimba's pride schreef:En tsja ik zal best een asociale hondeneigenaar zijn, maar dat heeft niks met mijn hond te maken . als ik een kat had was ik een asociale katteneigenaar.

Simba's pride schreef:en neeu kan er eigenlijk totaal niet mee zitten, sterker nog ik steek er nog even een joint bij op en lach me dood![]()

edit:guote gefixt