Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hond bijt peuter in gezicht

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Re: Hond bijt peuter in gezicht

Ongelezen bericht door smoekie »

Simba's pride schreef:Ok.. interessant !
Maargoed ik zie het anders :pffff: , en daarbij valt mijn grafbak nooit uit en zorg ik ook wel dat hij dat niet doet maar dat neemt niet weg dat mensen hun kinderen gewoon bij zich moeten houden.
Eerder zei je anders nog dat je niet kan voorspellen wat jouw hond doet als een kind hem wil aaien. Dus nu niet hier zeggen dat hij nooit uitvalt als je eerder zegt dit niet zeker te weten :ok:

Simba's pride schreef:Maar ik kan niet voorspellen wat hij doet als er zo'n kind met van die klauwen aan hem gaat zitten, en daarbij ik doe mijn plicht ik zet de hond vast, dan moet die ouders ook maar dat mormel bij zich houden hoor.En ik zou dan ook zeker weggaan, hallo ik heb wat beters te doen dan mijn tijd te verspillen aan personen die dramatisch gaan zitten doen omdat zij zelf iets fout hebben gedaan.
Dus ja, hoe wil jij zorgen dat je hond niet uitvalt of een kind in het gezicht bijt als jij niet weet wat hij doet??

Simba's pride schreef:En tsja ik zal best een asociale hondeneigenaar zijn, maar dat heeft niks met mijn hond te maken . als ik een kat had was ik een asociale katteneigenaar.
Als jij je hond waarvan jij niet weet of deze wel of niet uithaalt idd bij een winkel vastbind wetende dat er veel mensen voorbij lopen en er misschien iemand of een kind bijzit die die "zielige/lieve etc" hond wil aaien, en dan óók nog eens zegt inderdaad weg te lopen als dat het geval is, ja dan val je inderdaad onder de noemer asociale hondeneigenaar ja :ok:
Simba's pride schreef:en neeu kan er eigenlijk totaal niet mee zitten, sterker nog ik steek er nog even een joint bij op en lach me dood :ok:
:ok: Prima hoor. Ik zou het in ieder geval verschrikkelijk vinden als mijn hond een kind in het gezicht zou hebben gebeten, maar he, jouw feestje hoor, al zou die denk ik niet van lange duur zijn en het lachen je gruwelijk snel vergaan :Q:
edit:guote gefixt
Laatst gewijzigd door smoekie op 30 jan 2012 11:45, 3 keer totaal gewijzigd.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Simba's pride schreef:
smoekie schreef:
Nanna schreef:
Simba's pride schreef: Maar ik kan niet voorspellen wat hij doet als er zo'n kind met van die klauwen aan hem gaat zitten, en daarbij ik doe mijn plicht ik zet de hond vast, dan moet die ouders ook maar dat mormel bij zich houden hoor.En ik zou dan ook zeker weggaan, hallo ik heb wat beters te doen dan mijn tijd te verspillen aan personen die dramatisch gaan zitten doen omdat zij zelf iets fout hebben gedaan.
I rest my case ;-)
Nou idd :ok:

Kheb zelf 3 kinderen waarvan de jongste net 4 is geworden. En ja, allemaal heb ik ze geleerd geen vreemde honden te aaien. Maar vanaf het moment dat we de roltrap af zijn mag ze "los" lopen. En als er toevallig een hond voor de deur aangelijnd zit, kán het toch gebeuren dat ze ondanks dat we haar het leren niet te doen, toch de hond die daar zit wil aaien. En dan zal het gebeuren dat die hond ineens uit zou halen en de verantwoording dan ook nog eens bij mij zou worden neergelegd????

Nou ja, weet niet hoe jij bent opgevoed hoor. Klaarblijkelijk niet in t "bezit" van kinderen of ervaring met kinderen, maar weet toch echt wel dat mocht een dergelijk geval ooit gebeuren en de eigenaar van de hond gedraagt zich op een dusdanige manier of loopt weg onder het mom van "tijdverspilling" ik me toch echt dusdanig zou verlagen en de eigenaar aan zijn/haar haren over de grond terug zou slepen :S: Niks weglopen :S: Zo ben ik niet opgevoed in ieder geval. Zou me als eigenaar zijnde behalve doodschamen dat mijn hond zoiets gedaan zou hebben de eigenaren 100x mijn excuus aanbieden, aanbieden eventuele schade te zullen vergoeden en noem maar op.

Als jij niet weet of jouw (algemeen gesproken) hond uithaalt als er toevallig iemand (kind, oudje, verstandelijk gehandicapte of wie dan ook) de hond lief wil aaien heb je je grafbak maar lekker thuis te houden :ok: Jij legt nu de verantwoording bij de ander neer ipv deze zelf te nemen en daarmee geef je precies maar weer aan waarom er steeds meer mensen een hekel krijgen aan die "asociale hondeneigenaren" :zweep:

Als je je "plicht" doet. Breng je gewoon eerst netjes je hond naar huis als je niet zeker weet wat deze doet als hij/zij aangehaald wordt :ok:
Ok.. interessant !
Maargoed ik zie het anders :pffff: , en daarbij valt mijn grafbak nooit uit en zorg ik ook wel dat hij dat niet doet maar dat neemt niet weg dat mensen hun kinderen gewoon bij zich moeten houden.
En tsja ik zal best een asociale hondeneigenaar zijn, maar dat heeft niks met mijn hond te maken . als ik een kat had was ik een asociale katteneigenaar.

en neeu kan er eigenlijk totaal niet mee zitten, sterker nog ik steek er nog even een joint bij op en lach me dood :ok:
Is maar goed ddat je dan niet aan het sociale leven durft deel te nemen lieverd.
:wink:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
abmiS
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door abmiS »

bouvierpoedel schreef:
Simba's pride schreef:
smoekie schreef:
Nanna schreef: I rest my case ;-)
Nou idd :ok:

Kheb zelf 3 kinderen waarvan de jongste net 4 is geworden. En ja, allemaal heb ik ze geleerd geen vreemde honden te aaien. Maar vanaf het moment dat we de roltrap af zijn mag ze "los" lopen. En als er toevallig een hond voor de deur aangelijnd zit, kán het toch gebeuren dat ze ondanks dat we haar het leren niet te doen, toch de hond die daar zit wil aaien. En dan zal het gebeuren dat die hond ineens uit zou halen en de verantwoording dan ook nog eens bij mij zou worden neergelegd????

Nou ja, weet niet hoe jij bent opgevoed hoor. Klaarblijkelijk niet in t "bezit" van kinderen of ervaring met kinderen, maar weet toch echt wel dat mocht een dergelijk geval ooit gebeuren en de eigenaar van de hond gedraagt zich op een dusdanige manier of loopt weg onder het mom van "tijdverspilling" ik me toch echt dusdanig zou verlagen en de eigenaar aan zijn/haar haren over de grond terug zou slepen :S: Niks weglopen :S: Zo ben ik niet opgevoed in ieder geval. Zou me als eigenaar zijnde behalve doodschamen dat mijn hond zoiets gedaan zou hebben de eigenaren 100x mijn excuus aanbieden, aanbieden eventuele schade te zullen vergoeden en noem maar op.

Als jij niet weet of jouw (algemeen gesproken) hond uithaalt als er toevallig iemand (kind, oudje, verstandelijk gehandicapte of wie dan ook) de hond lief wil aaien heb je je grafbak maar lekker thuis te houden :ok: Jij legt nu de verantwoording bij de ander neer ipv deze zelf te nemen en daarmee geef je precies maar weer aan waarom er steeds meer mensen een hekel krijgen aan die "asociale hondeneigenaren" :zweep:

Als je je "plicht" doet. Breng je gewoon eerst netjes je hond naar huis als je niet zeker weet wat deze doet als hij/zij aangehaald wordt :ok:
Ok.. interessant !
En tsja ik zal best een asociale hondeneigenaar zijn, maar dat heeft niks met mijn hond te maken . als ik een kat had was ik een asociale katteneigenaar.

en neeu kan er eigenlijk totaal niet mee zitten, sterker nog ik steek er nog even een joint bij op en lach me dood :ok:
Is maar goed ddat je dan niet aan het sociale leven durft deel te nemen lieverd.
:wink:
Hahah goh wat leuk dat je dat er even bij haalt :flower:
Voor zij die aan me twijfelen. Twijfel je meer aan mij dan mij, ik betwijfel het.
Eigenlijk weet ik niet wat ik moet op de wereld, maar ik ben er en ik zit alleen te twijfelen.
Voor alle mensen die twijfelen, kom je daarmee verder, nee ik betwijfel het.

Eigenlijk weet niemand wat je moet op de wereld, maar je bent er en je moet niet zoveel twijfelen.

- fresku
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

marian* schreef:
renee-uk schreef: gelukkig laat ik mijn honden nooit ergens onbeheerd achter en dit is een van de redenen waarom ik dat niet doe.

Ik zet Kiki weleens vast bij de bakker of als ik even iets bij de kleine super wil kopen.Bij beiden heb ik zicht op haar en ben ik in no time weer buiten als het moet.
Met de weekboodschappen of zo gaat ze niet mee want dan heb ik er totaal geen zicht op en dat waag ik niet.Bovendien heeft ze een hoge bijtdrempel.
ja maar als iemand iets idioots doet ben je pas nadat dat gebeurd is bij je hond.
iedereen moet het zelf weten uiteraard maar ik doe het in elk geval niet.
een ongeluk zit in een klein hoekje en ik wil mijn hond niet kwijtraken om zo iets onbenulligs als meenemen naar de winkel.
dan loop ik wel 2 keer.

en voordat iemand nou weer denkt dat ik onbetrouwbare honden heb, nee die heb ik niet.
al zal gina wel uitvallen naar alle andere honden die voorbijkomen en is dat op zich al een reden om haar niet ergens vast te leggen zonder toezicht.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Je mag een hond niet aan een boom binden in het bos en weggaan. Ik snap niet dat het bij een supermarkt wel ineens geaccepteerd is.
Maar goed hier zouden 2 verantwoordelijke volwassenen moeten zijn die allebei gefaald hebben.
Asta

Ongelezen bericht door Asta »

Ik woon in de binnenstad, dus ik neem regelmatig mijn hond mee voor klein boodschapje zoals bv een broodje halen. Laatst nota bene nadat ik naar buiten was gelopen en gezegd wil je aub van mijn hond afblijven, moeder met 3 kutkoters die dus totaal niet luisterde duiken er 2 op mijn hond en eraan hangen dus die beukt er 1 om. Tsja krijsen natuurlijk, moeder over de zeik :roll: heb met mijn ogen gerold en dr een domme dodo genoemd en ben terug naar binnen gegaan om af te rekenen.
Dus tsja zenuwachtig gedoe nee hoor mijn hond gaat graag mee, want bij de slager krijgt ze een gehaktballetje, bij de bakker plakje vlees etc :LOL: niks geen zenuwachtig gedoe maar heel geconcentreerd zielig naar binnen kijken.
renee-uk
Zeer actief

Asta schreef:Ik woon in de binnenstad, dus ik neem regelmatig mijn hond mee voor klein boodschapje zoals bv een broodje halen. Laatst nota bene nadat ik naar buiten was gelopen en gezegd wil je aub van mijn hond afblijven, moeder met 3 kutkoters die dus totaal niet luisterde duiken er 2 op mijn hond en eraan hangen dus die beukt er 1 om. Tsja krijsen natuurlijk, moeder over de zeik :roll: heb met mijn ogen gerold en dr een domme dodo genoemd en ben terug naar binnen gegaan om af te rekenen.
Dus tsja zenuwachtig gedoe nee hoor mijn hond gaat graag mee, want bij de slager krijgt ze een gehaktballetje, bij de bakker plakje vlees etc :LOL: niks geen zenuwachtig gedoe maar heel geconcentreerd zielig naar binnen kijken.
ik zou mijn hond dat al helemaal niet aan willen doen en dat gehaktballetje kreeg ie dan van mij wel, als ik weer thuis kwam.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Asta

Wat doe ik haar aan dan? Je kan overdrijven hoor.

Door dit juist wel te doen heb ik een supermakkelijk hondje, kan overal mee naar toe, kan in ieder ov, nooit last van :wink: in een restaurant merk je niet eens dat ze er is zo braaf is ze. Van pups af aan altijd gedaan.
linlin

Ongelezen bericht door linlin »

Simba's pride schreef: Ok.. interessant !

oh jee.
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

linlin schreef:

oh jee.
probleem ook opgelost toch :D
Asta ik zou mn honden juist tegen dat soort kinderen willen beschermen....
Dus ik laat ze niet achter bij een winkel, niet omdat ik bang ben dat ze gejat worden, maar omdat ik bang ben dat een ander er wat mee uitspookt, goed bedoeld of niet...
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
macho-hayley
Zeer actief
Mijn ras(sen): mechelse herders
Contacteer:

Ongelezen bericht door macho-hayley »

ja eerlijk is eerlijk...mijn honden lagen ook wel eens voor de winkel te wachten als ik een kleine boodschap deed...
Ik vond het altijd leuk om kinderen te leren hoe ze op een nette manier mijn honden moesten aaien...
Ik zat wel eens in de beverbus en dan vond ik het leuk dat die oude mensjes lekker met mijn honden wilden knuffelen.
Ik ging zelfs wel eens met de hondenschool naar een verzorgingstehuis waar mensen de honden konden aaien en knuffelen.

Tot ik mijn hond kwijtraakte!

Dan pas besef je dat alles wat zo leuk leek, het echt niet waard is om je hond zijn leven voor op het spel te zetten.
Want ondanks die sociale dingen die ik met ze deed, beet Macho toch toen hem pijn werd gedaan.

En ondanks dat ik vind dat verantwoordelijkheid bij twee partijen ligt ga ik die grens nooit meer opzoeken en bescherm ik mijn honden tegen wat er kan gebeuren als er ineens iets zal gebeuren wat je van tevoren niet had verwacht.
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief

Asta schreef:Wat doe ik haar aan dan? Je kan overdrijven hoor.

Door dit juist wel te doen heb ik een supermakkelijk hondje, kan overal mee naar toe, kan in ieder ov, nooit last van :wink: in een restaurant merk je niet eens dat ze er is zo braaf is ze. Van pups af aan altijd gedaan.
goh dat kan met mijn honden ook en die zitten nooit onbewaakt voor een winkel.

ik zou het mijn honden niet aandoen dat iedereen maar aan ze kan zitten, om hun nek kan hangen en kinderen ze in ogen kunnen prikken en weet ik wat nog.
Afbeelding

Kiran
Zeer actief
Mijn ras(sen): Toller

Ongelezen bericht door Kiran »

Jeetje. Ik snap best dat mensen onwijs gek zijn met hun hond dat die alles in het leven is van die betreffende eigenaar en dan ook dat fikkie overal mee naar toe moet. Maar ben je niet een beetje de realiteit kwijt als je begint over een moeder met kut koters? Of dat kinderen ten alle tijden onder toezicht moeten staan? Natuurlijk ideale wereld zo dat toch zijn.

Ik zou het je te doen geven. Ik heb een tweeling en ja daar moest ik toch ook echt wel eens boodschapjes mee doen :19:
Maar goed ik had dus volgens zeggen met hun in een tweelingenwagen en een boodschappen wagen me best moeten doen om dat door de winkel heen te manoeuvreren. Daarna naar de auto oppassen om geen botsingen te maken met geparkeerde auto's. Bij de auto winkelwagen zo neer zetten dat die niet weg rolt (zou wat zijn als je hondje daar achter vast gebonden zit)
Koters in de auto ploffen wandelwagen met veel gedoe in de auto proppen. Boodschappen tussen de kinderen en op de bijrijders stoel.

O nu weet ik wat ik verkeerd deed ik had natuurlijk de kinderen even thuis in een bench moeten laten met een lekker flesje zodat ze even bezig zijn en dan kon ik natuurlijk op een verantwoorde manier boodschappen doen :E:
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief

fes/lou schreef:
linlin schreef:

oh jee.
probleem ook opgelost toch :D
Asta ik zou mn honden juist tegen dat soort kinderen willen beschermen....
Dus ik laat ze niet achter bij een winkel, niet omdat ik bang ben dat ze gejat worden, maar omdat ik bang ben dat een ander er wat mee uitspookt, goed bedoeld of niet...
Dood lachen kan ook een goed iets zijn . :wink:
macho-hayley
Zeer actief
Mijn ras(sen): mechelse herders
Contacteer:

Ongelezen bericht door macho-hayley »

en de hond die misschien in beslag wordt genomen omdat de eigenaar geen verantwoordelijkheid toont
Afbeelding
Asta

@renee het gebeurt vaker dat kinderen erop duiken als ik wandel dan wanneer ze vast zit, dus niet echt steekhoudend argument. Labrador heeft nou eenmaal hoge aaibaarheidsfactor en alle labjes zijn toch lieve schatjes :roll:

Ja sorry maar dit was toch echt een moeder met kutkoters hoor, woon in de randstad doe ff reeël zeg niet dat alle kinderen zo zijn maar vakje haagse sjonnies en anitas check
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Ik denk ook dat het van situatie tot situatie verschilt.Van hond tot hond en baas tot baas.
Iedereen heeft zijn "eigen" winkel(s) voor ogen en schat in of het wel of niet kan.Hier kan het,maar in het grote iets verder weg liggende winkelcentrum kan het naar mijn mening niet.
Als ik daar een supermarkt in stap ben ik in 2 tellen het zicht op haar kwijt terwijl ik als ik hier bij de bakker brood haal ik in feite maar 3 meter van haar af sta en meestal binnen 2 minuten weer buiten ben.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
renee-uk
Zeer actief

Asta schreef:@renee het gebeurt vaker dat kinderen erop duiken als ik wandel dan wanneer ze vast zit, dus niet echt steekhoudend argument. Labrador heeft nou eenmaal hoge aaibaarheidsfactor en alle labjes zijn toch lieve schatjes :roll:

Ja sorry maar dit was toch echt een moeder met kutkoters hoor, woon in de randstad doe ff reeël zeg niet dat alle kinderen zo zijn maar vakje haagse sjonnies en anitas check
dan ben je er zelf bij en dat maakt wel degelijk verschil.

en ik hou ook niet van dat gekutkoter, ben je zelf zoveel beter dan omdat je -volgens eigen zeggen dan- beter dan een anita bent?
denk dat je met dat gekutkoter al aardig in de buurt zit.
Afbeelding

jenny*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cockertje
Contacteer:

Ongelezen bericht door jenny* »

Willem ( eersteklas sukkel) laat ik sowieso al niet voor een winkel liggen omdat ik een boodschap moet halen....
Boodschappen die je maar voor of na het honden uitlaten.

Ik vind het knap asociaal dat die vrouw er vandoor is gegaan.
Dat kindje had natuurlijk nooit naar die hond moeten lopen, maar daar is d emoeder verantwoordelijk voor, niet het kind.....
En mevrouw de hondeneigenaar was ook binnen zonder toezicht te houden op haar hond en zo ook de moeder van dat kind heeft kennelijk niet goed opgelet.

Vreselijke situatie natuurlijk...
Dat kind is getraumatiseerd/getekend voor,t leven
En die hondeneigenaar moeten ze aanpakken, ook d emoeder.....

Als jouw eigendom/hond schade aanbrengt aan andermans eigendom/kind dan heb je daar verdomme verantwoording voor te nemen....

Simba,s....
Wat een vreselijk sneu figuur ben jij zeg, bah.....
Laatst gewijzigd door jenny* op 30 jan 2012 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief

renee-uk schreef:
Asta schreef:@renee het gebeurt vaker dat kinderen erop duiken als ik wandel dan wanneer ze vast zit, dus niet echt steekhoudend argument. Labrador heeft nou eenmaal hoge aaibaarheidsfactor en alle labjes zijn toch lieve schatjes :roll:

dan ben je er zelf bij en dat maakt wel degelijk verschil.

en ik hou ook niet van dat gekutkoter, ben je zelf zoveel beter dan omdat je -volgens eigen zeggen dan- beter dan een anita bent?
denk dat je met dat gekutkoter al aardig in de buurt zit.
Niet beter dan Anita meer de betere versie van Anita.?? :engel:
Asta

:roll: renee misschien even op youtube oh oh cherso kijken
bouvierpoedel
Zeer actief

Nanna schreef:
bouvierpoedel schreef: Niet beter dan Anita meer de betere versie van Anita.?? :engel:
:LOL: Anita 2.0
Wat zei je Sjonnie.? :pffff:
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Nanna schreef:
marian* schreef: Als ik daar een supermarkt in stap ben ik in 2 tellen het zicht op haar kwijt terwijl ik als ik hier bij de bakker brood haal ik in feite maar 3 meter van haar af sta en meestal binnen 2 minuten weer buiten ben.
Je moet gewoon niet je hond vastbinden bij een supermarkt, is dat nou zo moeilijk?
Er kan van alles gebeuren. Opgeschoten jongeren kunnen hem gaan schoppen, er rijden mensen met winkelkarren tegenaan, het beest kan door een valse hond worden aangevallen, kinderen gaan eraan zitten. Waarom zou je dat willen?
Ik neem mijn honden NOOIT mee als ik boodschappen ga doen. Die krijgen genoeg beweging in het bos. Als je hond het van de beweging moet hebben van het boodschapjes doen had je beter geen hond kunnen nemen.

Je kúnt hem wel meenemen, maar dan ben je ook 100% verantwoordelijk als er wat gebeurt tijdens jouw afwezigheid.
Ik schat zelf wel in of iets kan of niet kan en ik moet al zeker weinig.Mocht er iets gebeuren dan ben ik inderdaad verantwoordelijk en loop daar ook niet voor weg.
Dat anderen hun hond nooit mee nemen is hun zaak;ik doe het wel.En nee,voor haar beweging is Kiki niet afhankelijk van dit soort uitjes.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
renee-uk
Zeer actief

Asta schreef::roll: renee misschien even op youtube oh oh cherso kijken
waarom?
ik hou er niet van als je kinderen kutkoters noemt daar hoef ik geen you tube voor te kijken.
maar waarschijnlijk heb je niet in de gaten dat je op die manier toch zelf ook niet boven een bepaald niveau uitkomt.
Afbeelding

renee-uk
Zeer actief

marian* schreef:
Nanna schreef:
marian* schreef: Als ik daar een supermarkt in stap ben ik in 2 tellen het zicht op haar kwijt terwijl ik als ik hier bij de bakker brood haal ik in feite maar 3 meter van haar af sta en meestal binnen 2 minuten weer buiten ben.
Je moet gewoon niet je hond vastbinden bij een supermarkt, is dat nou zo moeilijk?
Er kan van alles gebeuren. Opgeschoten jongeren kunnen hem gaan schoppen, er rijden mensen met winkelkarren tegenaan, het beest kan door een valse hond worden aangevallen, kinderen gaan eraan zitten. Waarom zou je dat willen?
Ik neem mijn honden NOOIT mee als ik boodschappen ga doen. Die krijgen genoeg beweging in het bos. Als je hond het van de beweging moet hebben van het boodschapjes doen had je beter geen hond kunnen nemen.

Je kúnt hem wel meenemen, maar dan ben je ook 100% verantwoordelijk als er wat gebeurt tijdens jouw afwezigheid.
Ik schat zelf wel in of iets kan of niet kan en ik moet al zeker weinig.Mocht er iets gebeuren dan ben ik inderdaad verantwoordelijk en loop daar ook niet voor weg.
Dat anderen hun hond nooit mee nemen is hun zaak;ik doe het wel.En nee,voor haar beweging is Kiki niet afhankelijk van dit soort uitjes.
ik vind het ook niet slim, ongelukken plegen in kleine hoekjes te zitten en dan is je hondje wel de dupe.
Afbeelding

abmiS
Zeer actief

jenny* schreef:Simba,s....
Goh wat zijn we weer vriendelijk,
Maargoed ik maak hierop uit dat jij bovennatuurlijke krachten hebt, mij door en door kent en toen tot de conclusie bent gekomen dat ik een sneu figuur ben.

Misschien moet je er iets mee doen, ken je de kost mee verdienen :lekkerpuh:
Voor zij die aan me twijfelen. Twijfel je meer aan mij dan mij, ik betwijfel het.
Eigenlijk weet ik niet wat ik moet op de wereld, maar ik ben er en ik zit alleen te twijfelen.

Eigenlijk weet niemand wat je moet op de wereld, maar je bent er en je moet niet zoveel twijfelen.

- fresku
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Simba's pride schreef:
Maargoed ik maak hierop uit dat jij bovennatuurlijke krachten hebt, mij door en door kent en toen tot de conclusie bent gekomen dat ik een sneu figuur ben.

Iedereen gaat af op wat je zelf schrijft, dus je kunt moeilijk een ander aanspreken op de indruk die je zelf achterlaat lijkt me....
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
bouvierpoedel
Zeer actief

Simba's pride schreef:

Nee een joint opsteken en je ddood lachen is vriendelijk. :piew:
jenny*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cockertje
Contacteer:

Ongelezen bericht door jenny* »

Simba's pride schreef:

:roll:

Zou je voor de rest nog zo,n geweldig mens kunnen zijn, puur op wat ik hier in dit topic van jou gelezen heb besluit ik dat ik jou maar een engerd vind....

Toedeltjes :hmmm:
Afbeelding
abmiS
Zeer actief

bouvierpoedel schreef:
Simba's pride schreef:

Nee een joint opsteken en je ddood lachen is vriendelijk. :piew:

Nouja ik zie niet wat daar niet vriendelijk aan is, ik zeg niks over de persoon zelf alleen dat ik me dood lach om wat er getypt word.

- fresku
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”