Haha nou ja ik heb heus wel eens wat zien bewegen daar maar toch niet voortdurend. Bleef langer in 1 bepaalde toestand denk ik dan maar.Ariane schreef:Toch is het zoTank schreef:Meid, dat is me nooit opgevallen bij die van mij.Fizgig schreef:Nee serieus, dat is vet interessant om te bekijken, mannentestikels. Echt waar. De huid is namelijk continue in beweging op de balzak, als je van dichtbij kijkt, kun je dat zien. De huid krimpt en zet uit en dat zorgt voor een soort golfbeweging, beetje moeilijk uit te leggen dus kijk vanavond maar, hihi. De kleur vind ik niet zo interessant maar dat voortdurend heen en weer golven van de huid, dat zie je nergens anders op het lichaam.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Paarse testikels...Normaal?
Moderator: moderatorteam
- Tank
- Zeer actief
Re: Paarse testikels...Normaal?
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Maar dan heb je het vast niet over zijn ballenTank schreef:Haha nou ja ik heb heus wel eens wat zien bewegen daar maar toch niet voortdurend. Bleef langer in 1 bepaalde toestand denk ik dan maar.Ariane schreef:Toch is het zoTank schreef:Meid, dat is me nooit opgevallen bij die van mij.Fizgig schreef:Nee serieus, dat is vet interessant om te bekijken, mannentestikels. Echt waar. De huid is namelijk continue in beweging op de balzak, als je van dichtbij kijkt, kun je dat zien. De huid krimpt en zet uit en dat zorgt voor een soort golfbeweging, beetje moeilijk uit te leggen dus kijk vanavond maar, hihi. De kleur vind ik niet zo interessant maar dat voortdurend heen en weer golven van de huid, dat zie je nergens anders op het lichaam.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
- Aantal honden: 2
Nee ik bedoel Bruno's ballen, zei ik toch. Mijn vriend wilde niet dat ik er een foto van maakte, heel flauw. Maar dat ze pimpelpaars zijn enzo, dat zijn Bruno's ballen. Ik zou mijn vriend's ballen nooooit bespreken op internet, die andere post ging over ballen in het algemeen. Nou ja, okee, ik zie al 20 jaar dezelfde ballen.Ariane schreef:Heb je het nou over je vriendFizgig schreef:Hahaha, ik wilde een foto maken van Bruno's ballen, mocht niet van mijn vriend. Hij houdt zijn hand ervoor.(rare wijven ook, grumbl) Maar die zijn ook pimpelpaars, en laatst nog gechecked en okee bevonden door de huisarts. Is pigment, net zoiets als een grote moedervlek. Hij wast ze alleen elke ochtend heel netjes. Zijn penis wil nog wel eens uithangen dus die wast ie wat vaker, het is gewoon een hele nette jongen!
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
als ik nou ergens geen zin in heb is het om te praten over testikels van mannen.
Ik kan me ook werkelijk mooiere dingen in denken om naar te kijken of te fotograferen.
maar er zijn blijkbaar mensen die het mooie dingen vinden.
Iedere zijn ding.
Ik kan me ook werkelijk mooiere dingen in denken om naar te kijken of te fotograferen.
maar er zijn blijkbaar mensen die het mooie dingen vinden.
Iedere zijn ding.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
-
blondie
- Zeer actief
toch moet ik wel glimlachen om dit topic
Op een ander forum ook zo gelachen om het schoonmaken van een ontstoken piemel van de hond. En de tips en benamingen die mensen gaven
Maar ik voel nog geen behoefte om de ballen van Finn te fotograferen, dat dan weer niet. Of ik moet er een vraag over hebben.
Dacht wel eens dat hij een liesbreuk had toen ik hem net had
maar dat bleek gewoon een bal die ik aan het masseren en bevoelen was 
Op een ander forum ook zo gelachen om het schoonmaken van een ontstoken piemel van de hond. En de tips en benamingen die mensen gaven
Maar ik voel nog geen behoefte om de ballen van Finn te fotograferen, dat dan weer niet. Of ik moet er een vraag over hebben.
Dacht wel eens dat hij een liesbreuk had toen ik hem net had
- Mikeybeer
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): 1=Berner sennen voor het gemak(voor de pietjes precies 79% Berner, 3% Mechelaar) 2= Berner sennen x Duitse herder/Golden retriever 3= Sheltie x Eurasier
- Aantal honden: 3
Ik heb er tot nu toe vaseline opgesmeerd en er opgelet dat hij het er niet meteen aflikte, (bezig proberen te houden) En ik zie hem minder vaak likken. Het is nog wel een klein beetje schraal maar het is al minder. Ik ga nog wel informatie vragen bij de training vanavond.Praat vooral door , het wordt juist een leuk topic!

De drie knapste mannen van de wereld...